quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn dat geen ideale verspreidplekken, dan? Zij aan zij, rug aan rug. Een uurtje of wat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kerken sluiten in Italië? Dan moet het halve land in de fik staan.![]()
De paus komt al niet meer buiten. Wat de rest van Italië ook denkt, op zijn leeftijd heeft hij al bang gekeken naar dat bericht dat ze hem afschrijven!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef trein2000 het volgende:
Kerken sluiten in Italië? Dan moet het halve land in de fik staan.![]()
Gods wil is onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:17 schreef _I het volgende:
[..]
Zijn dat geen ideale verspreidplekken, dan? Zij aan zij, rug aan rug. Een uurtje of wat.Vakman pur sang![]()
En dan heb je nog die stompzinnige Nederlandse 'nuchterheid'. Totaal geen respect voor het gezag. Kijk maar die domme Brabanders die het advies van het RIVM uitlachen. En de overheid is niet autoritair genoeg om haar wil door te drukken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Kyran het volgende:
Nederland is sowieso te klein om op te delen in dit soort situaties. Je kan verdomme in 3.5-4 uurtjes van ene kant van het land naar het andere. Diezelfde logica hadden ze ook in Italië en dat ging ook zo goed.
Of je neemt maatregelen in het hele land of niet. Al dit net niet gedoe lost niks op.![]()
Uiteraard, maar mensen die geloven in een god geloven in zijn wil.. dus ja, die zijn sowieso niet echt voor rede vatbaar hequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:17 schreef _I het volgende:
[..]
Zijn dat geen ideale verspreidplekken, dan? Zij aan zij, rug aan rug. Een uurtje of wat.![]()
Zijn er de laatste dagen nog reportages of iets dergelijks geweest uit China? En dan niet van Chinese media als het even kan.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
![]()
Was bezig met een AH bestelling, zie ik dit
(Wel goed hoor van AH, maar moest toch lachen).
En ik woon niet in NB nee![]()
![]()
We zullen zien welke God er gelijk had.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Uiteraard, maar mensen die geloven in een god geloven in zijn wil.. dus ja, die zijn sowieso niet echt voor rede vatbaar he![]()
![]()
China gaat het goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zijn er de laatste dagen nog reportages of iets dergelijks geweest uit China? En dan niet van Chinese media als het even kan.
Ik ben benieuwd naar reportages uit Italië. Daar gaat het nogal heftig."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
https://www.livescience.c(...)wns-coronavirus.htmlquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zijn er de laatste dagen nog reportages of iets dergelijks geweest uit China? En dan niet van Chinese media als het even kan.![]()
Je bent zelf domquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
En dan heb je nog die stompzinnige Nederlandse 'nuchterheid'. Totaal geen respect voor het gezag. Kijk maar die domme Brabanders die het advies van het RIVM uitlachen. En de overheid is niet autoritair genoeg om haar wil door te drukken.![]()
![]()
Ik denk daar toch anders overquote:"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Dank.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
https://www.livescience.c(...)wns-coronavirus.html![]()
Rechtbanken ook tot 31 mei gesloten. Las ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:17 schreef zipcon het volgende:
[..]
De paus komt al niet meer buiten. Wat de rest van Italië ook denkt, op zijn leeftijd heeft hij al bang gekeken naar dat bericht dat ze hem afschrijven!
Meerdere rechters zijn inmiddels ook besmet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jongens, we moeten die rare brabanders niet zo plagen, ze kunnen het ook niet helpen... en we hebben ze al zo lang.... je raakt toch gehecht![]()
Zeker wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zijn er de laatste dagen nog reportages of iets dergelijks geweest uit China? En dan niet van Chinese media als het even kan.
Vakman pur sang![]()
Wat heb jij toch tegen Brabanders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Jongens, we moeten die rare brabanders niet zo plagen, ze kunnen het ook niet helpen... en we hebben ze al zo lang.... je raakt toch gehecht"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
China douze pointsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
China gaat het goed.
Ik ben benieuwd naar reportages uit Italië. Daar gaat het nogal heftig.![]()
Pays-bah 6 points
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
SPOILER: hele vertaling van het decreetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Brabanders.![]()
![]()
Turkije nog steeds zonder corona, ondanks explosieve toenames in landen als Iran, Egypte en Griekenland.
Zelfs Rusland heeft er "14"
Erdogan > Putin![]()
putin vecht dat virus er eigenhandig uitquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef kilon het volgende:
Turkije nog steeds zonder corona, ondanks explosieve toenames in landen als Iran, Egypte en Griekenland.
Erdogan > Putin![]()
![]()
Maar dat is wel impliciet naar mijn mening.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent dom als je de richtlijnen negeert. Er staat niet dat alle Brabanders dom zijn."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
zou echt niet betalen, ik betaal voor op het aanrechtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was ooit verliefd op een Brabantse meid tot hij erachter kwam dat ',ze' een piemul had.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Brabanders.
Nooit meer overheen gekomen (ja een keer).Vakman pur sang![]()
lol, China gaat goed met hun internetblokkadequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
China gaat het goed.
Ik ben benieuwd naar reportages uit Italië. Daar gaat het nogal heftig.![]()
Dus professionele sport kan wel doorgaan achter gesloten deuren. Voor nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef Houtenbeen het volgende:
De bovengenoemde evenementen en wedstrijden zijn toegestaan, evenals de trainingssessies van competitieve atleten, binnen sportfaciliteiten die achter gesloten deuren worden gebruikt, of buiten zonder de aanwezigheid van het publiek. In al dergelijke gevallen moeten de verenigingen en sportclubs door middel van hun medische staf de nodige controles uitvoeren om het risico van verspreiding van het COVID-19-virus onder atleten, technici, managers en alle begeleidende personen te beperken. die meedoen![]()
Wtf.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef Jano9 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jaarden-aan-lot-over![]()
Nou ja, het zou tijdens quarantaine een prima oplossing zijn hoor... fijnmazig, en het werkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent dom als je de richtlijnen negeert. Er staat niet dat alle Brabanders dom zijn.![]()
![]()
En als je in een flat woont? Voordeur van de flat? Want liftknopjes kunnen ook besmet zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Daar waren veel mensen ook bang voor. Welke keuzes gaan er gemaakt worden als de capaciteit niet meer voldoende is.quote:![]()
![]()
Wie nu nog liftknopjes met zijn vingers indrukt is gek.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef kilon het volgende:
[..]
En als je in een flat woont? Voordeur van de flat? Want liftknopjes kunnen ook besmet zijn.![]()
Ik dacht dat hij met pek en veren de provincie was uitgejaagd. Het zou mij niet verbazen, in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was ooit verliefd op een Brabantse meid tot hij erachter kwam dat ',ze' een piemul had.
Nooit meer overheen gekomen (ja een keer)."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
idd, gewoon met je neusquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wie nu nog liftknopjes met zijn vingers indrukt is gek.![]()
En terecht. Je hebt duizend bedden. 999 patienten. Er klopt een 85-jarige aan en een 30-jarige.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar waren veel mensen ook bang voor. Welke keuzes gaan er gemaakt worden als de capaciteit niet meer voldoende is.
Laten we eerlijk zijn, dan is de keuze snel gemaakt.![]()
gelukkig is het maar een griepje en hoeven we deze keuzes in NL niet te verwachten!quote:
*vergelijkt griepcijfers van een heel jaar met de huidige corona cijfers in NL*![]()
Paniekzaaierquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig is het maar een griepje en hoeven we deze keuzes in NL niet te verwachten!
*vergelijkt griepcijfers van een heel jaar met de huidige corona cijfers in NL*![]()
Is afhankelijk van hoeveel resources je hebt. Ik heb dit voorstel trouwens in het begin al gedaan toen de eerst slachtoffers hier vielen.quote:Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Toegang deur en bel ook, dus beter gewoon midden op straat neerzetten en snel wegwezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef kilon het volgende:
[..]
En als je in een flat woont? Voordeur van de flat? Want liftknopjes kunnen ook besmet zijn.![]()
Nare kuchjes?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hier in tilburg trouwens nog genoeg mensen op straat en in de horecagelegenheden![]()
Nou, wat zal iedereen trots zijn op je dat je als eerste met een leeftijdsgrens kwam voor euthanasie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is afhankelijk van hoeveel resources je hebt. Ik heb dit voorstel trouwens in het begin al gedaan toen de eerst slachtoffers hier vielen."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
En dat snap ik nog wel, denk ik. Survival of the fittest enzo, maar ik hoop toch dat dat nog wel ver weg is (en überhaupt niet zo ver gaat komen), om zulke keuzes te moeten maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar waren veel mensen ook bang voor. Welke keuzes gaan er gemaakt worden als de capaciteit niet meer voldoende is.![]()
Oh.... ja... dat kan ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Met je elleboog? Met een tissue om je hand?![]()
![]()
Was op bezoek bij familie. Ben ik er een uur, verteld ze vrolijk dat ze vanmiddag heeft gewinkeld in het centrum van Heinsberg....
Grotere brandhaard bestaat er niet. Vaarwel mocht het nodig zijn....![]()
Ga maar in de rij staan, maar wel achteraan graag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou, wat zal iedereen trots zijn op je dat je als eerste met een leeftijdsgrens kwam voor euthanasie.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
ripquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Sfancta het volgende:
Was op bezoek bij familie. Ben ik er een uur, verteld ze vrolijk dat ze vanmiddag heeft gewinkeld in het centrum van Heinsberg....
Grotere brandhaard bestaat er niet. Vaarwel mocht het nodig zijn....![]()
Vanwege reacties als deze zit ik al 20 jaar op FOK!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen paniek. Dat duurt niet lang meer.
Godverdomme man. Harteloze zak!![]()
![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
En dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
En terecht. Je hebt duizend bedden. 999 patienten. Er klopt een 85-jarige aan en een 30-jarige.
Laten we eerlijk zijn, dan is de keuze snel gemaakt.
Spuitje?![]()
Sorry voor zn oma trouwens
vosss is de naam,
ouwequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef vosss het volgende:
Vanwege reacties als deze zit ik al 20 jaar op FOK!![]()
Heeft Turkije al getest op corona dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef kilon het volgende:
Erdogan > Putin![]()
![]()
Het lijkt me dan ook nog een nood document. Hopelijk komt het niet zo ver in Italië.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dat snap ik nog wel, denk ik. Survival of the fittest enzo, maar ik hoop toch dat dat nog wel ver weg is (en überhaupt niet zo ver gaat komen), om zulke keuzes te moeten maken.
Lombardije gaat trouwens helemaal op slot?![]()
Ik ga wel even achter je moeder staan hoor. Geen probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan, maar wel achteraan graag.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Zo goed als jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef Jano9 het volgende:
Lombardije gaat trouwens helemaal op slot?![]()
ze beslissen morgen, vandaag is het voorstelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja geen grens, nu nog. Ik mag toch hopen dat zoiets beslissen nog wel even weg is.![]()
Eerst medaille voor het geven van je leven aan je vaderland en laatste avondmaal en dan het verlossende spuitje.quote:![]()
is al beslotenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze beslissen morgen, vandaag is het voorstel
21:05
Lombardije gaat op slot. De Italiaanse regering heeft besloten dat niemand de regio en elk provincies in drie aangrenzende regio's meer in of uit mag, tenzij daarvoor uitdrukkelijke toestemming is verleend vanwege werk of persoonlijke omstandigheden. De drastische maatregel komt nadat in het afgelopen etmaal er ruim 1100 nieuwe Corona gevallen bij zijn gekomen in Italië.
Ook gaan veel faciliteiten in de regio dicht, zoals musea, sportscholen, zwembaden en discotheken. De scholen in Lombardije zijn al sinds 23 februari gesloten. De maatregelen gelden tot 3 april.
AD![]()
gewoon swaffelenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Met je elleboog? Met een tissue om je hand?![]()
Dat is niet nodig. Je laat het zijn beloop gaan. Bij de inzet van schaarse middelen moet je natuurlijk kijken hoeveel het oplevert. In dit geval levensjaren.quote:![]()
oh ik was niet binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zou wel ver van de borrelnootjes blijven als ik jou was![]()
Toch bijzonder dat het RIVM hier denkt: Ja, het kan in alle landen wel een bepaald patroon hebben, dat wil niet zeggen dat dat hier ook zo gaat!Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nee er liggen wel huizen vol met dode Turkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heeft Turkije al getest op corona dan?![]()
spuitje kost geld, dus doe we nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef -river- het volgende:
[..]
Eerst medaille voor het geven van je leven aan je vaderland en laatste avondmaal en dan het verlossende spuitje.![]()
Is dit virus ook sexueel. overdraagbaar?
Zo niet kunnen we weer zonder rubber neuken nu het nog kan.
Vakman pur sang![]()
Tot nu toe gaat het ook redelijk goed dacht ik, op onze narcoprovincie na dan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de toevoer gaat stagneren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef Zorro het volgende:
Toch bijzonder dat het RIVM hier denkt: Ja, het kan in alle landen wel een bepaald patroon hebben, dat wil niet zeggen dat dat hier ook zo gaat!Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Gaat heel Lombardije op slot? Of alleen die extra plaatsen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
heelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:36 schreef capricia het volgende:
Gaat heel Lombardije op slot? Of alleen die extra plaatsen?![]()
De vraag is wel hoe de bevolking gaat reageren als opa aan zijn lot wordt overgelaten. En ik heb het al gezegd, maar dat krijg je ook in de VS, alleen zijn die zwaarbewapend![]()
Evenstar
![]()
Waarom zou het hier anders kunnen gaan dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het ook redelijk goed dacht ik, op onze narcoprovincie na dan. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de toevoer gaat stagneren.![]()
Dan moeten we onze eigen oudjes verplegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Fer_de_Lance het volgende:
De vraag is wel hoe de bevolking gaat reageren als opa aan zijn lot wordt overgelaten. En ik heb het al gezegd, maar dat krijg je ook in de VS, alleen zijn die zwaarbewapend![]()
quote:De nieuwe nationale noodmaatregelen zijn vastgesteld. In artikel 1 van het ontwerp van het nieuwe regeringsdecreet, dat vanavond zou moeten worden gelanceerd, is er een verbod op binnenkomst en uitgang uit Lombardije en 11 andere provincies, en de uitbreiding van de gecontroleerde gebieden naar Piemonte en Emilia-Romagna. In detail zijn de provincies die "rode zone" zijn geworden de volgende: Modena, Parma, Piacenza, Reggio Emilia, Rimini, Pesaro en Urbino, Venetië, Padua, Treviso, Asti en Alessandria.
Gesloten sportscholen en zwembaden. Afwijking voor spellen achter gesloten deuren
Het decreet bepaalt ook de sluiting van alle sportscholen, zwembaden, spa's en wellnesscentra in de zojuist genoemde gebieden. Buitensportwedstrijden zijn alleen toegestaan achter gesloten deuren. Winkelcentra moeten worden gesloten in het weekend. In plaats daarvan zijn musea, culturele centra en skigebieden gesloten. In dezelfde gebieden zijn scholen tot 3 april gesloten. Wedstrijden worden ook opgeschort.
Geen bruiloften of begrafenissen. Bioscopen en theaters gesloten
Burgerlijke en religieuze ceremonies, inclusief begrafenisceremonies, zijn geschorst. Alle georganiseerde evenementen zijn ook opgeschort, evenals evenementen op openbare of privé-plaatsen, inclusief die van culturele, recreatieve, sportieve en religieuze aard, zelfs als ze op gesloten plaatsen worden gehouden maar open voor het publiek, zoals grote evenementen, bioscopen, theaters, pubs, scholen danshallen, speelkamers, gokzalen en bingohallen, disco's en soortgelijke plaatsen.
Bars en restaurants gaan open, maar alleen als ze de klanten op afstand van 1 meter van elkaar kunnen houden
Bars en restaurants kunnen open blijven, maar met de verplichting van de manager om de interpersoonlijke veiligheidsafstand van ten minste één meter af te dwingen, met de sanctie van opschorting van de activiteit in geval van overtreding.
Opgeschort verlof voor artsen en verpleegkundigen
Eerstelijnsartsen: gewoon verlof van gezondheids- en technisch personeel, evenals van personeel wiens activiteiten noodzakelijk zijn om de activiteiten te beheren die vereist zijn voor crisiseenheden die op regionaal niveau zijn opgericht, zijn opgeschort. Bovendien is de toegang van familieleden en bezoekers tot ziekenhuizen beperkt tot slechts enkele gevallen.
https://www.repubblica.it(...)1072-C12-P2-S1.12-T1![]()
omdat wij een vergader regering hebben, eindeloos er over gaan debatterenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom zou het hier anders kunnen gaan dan?![]()
Denken jullie echt dat hier in Nederland ook een vloedgolf aan doden komt? SInds het eerste nieuws was ik in shock. Nu is alles normaal geworden, volg het nieuws niet eens meer zo![]()
![]()
Zie je schiphol platgaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef KingRadler het volgende:
Virus is niet te stoppen zolang mensen op vakantie gaan vanuit Nederland.![]()
Evenstar
![]()
"We will bore that damn virus to death".quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat wij een vergader regering hebben, eindeloos er over gaan debatteren![]()
quote:quote:Burgerlijke en religieuze ceremonies worden opgeschort, inclusief begrafenisceremonies;
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
In rusland gaat het ook niet zo hard en in Zeeland ook niet. Weet niet wat de reden daarvan is. Maar misschien hebben we wel geluk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarom zou het hier anders kunnen gaan dan?Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Nou ja, aangezien ze het er nu pas over hebben was dat voordien dus ook wel een beetje zoquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dit werd eerder nog als fake news afgedaan.![]()
wat doe als het zkh vol is?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:38 schreef Sfancta het volgende:
Denken jullie echt dat hier in Nederland ook een vloedgolf aan doden komt? SInds het eerste nieuws was ik in shock. Nu is alles normaal geworden, volg het nieuws niet eens meer zo![]()
Evenstar
![]()
Rusland heeft snel gereageerd met grenzen dichtgooien voor risicogebieden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
In rusland gaat het ook niet zo hard en in Zeeland ook niet. Weet niet wat de reden daarvan is. Maar misschien hebben we wel geluk.![]()
INB4 "did I ever tell you the definition of insanity?"quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef Zorro het volgende:
Toch bijzonder dat het RIVM hier denkt: Ja, het kan in alle landen wel een bepaald patroon hebben, dat wil niet zeggen dat dat hier ook zo gaat!
#vaasiseenbaas #farcry3
vosss is de naam,
Dus dat is hop zo de oven in he...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:40 schreef _I het volgende:
[..]
Wel kerken enzo. Ok. En begrafenissen. Oef.![]()
ok, dat wist ik niet. Wel goeie actie trouwens.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rusland heeft snel gereageerd met grenzen dichtgooien voor risicogebieden.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Tuurlijk, wat denk jij dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:41 schreef KingRadler het volgende:
China had toch Portable Ovens of was dat een Hoax
Vakman pur sang![]()
Ja, zo gaan ze weg in de ambulance en je ziet ze nooit meer terug. Waar heb ik dat eerder gehoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dus dat is hop zo de oven in he...![]()
Daarom moet je er nu kort opzitten zodat je dit soort keuzes hopelijk nooit moet maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
En terecht. Je hebt duizend bedden. 999 patienten. Er klopt een 85-jarige aan en een 30-jarige.
Laten we eerlijk zijn, dan is de keuze snel gemaakt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Heb wel te doen met de plantjes knippers die Corona hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:43 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dat Brabant de grenzen dicht gooitAlles buiten Brabant is duf.
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:43 schreef -river- het volgende:
![]()
![]()
Dtvnieuws.nlquote:Het coronavirus heeft nu ook impact op de scholen. Omdat hoestende docenten maandag niet op school komen is de kans groot dat kinderen naar huis worden gestuurd.
Ouders en verzorgers van schoolgaande kinderen in Oss, Bernheze en Den Bosch hebben vandaag een brief ontvangen waarin schoolbesturen laten weten dat zij het verscherpte advies van het RIVM voor de provincie Noord-Brabant volgen.
Kinderen én docenten
Bij verkoudheid, hoesten of koorts moeten sociale contacten in Brabant beperkt worden en dat betekent dus dat kinderen met deze symptonen thuis moeten blijven. Maar ook docenten komen in dat geval niet naar school.
'Als docenten afwezig zijn, zullen wij het rooster zo optimaal mogelijk aanpassen. En we vragen u, indien uw kind klachten vertoont dit te melden via de mail', staat een brief van het TBL in Oss.
Groepen naar huis gestuurd
Filios Scholengroep, basisscholen in Heesch, Oss, Lith, Oijen, Lithoijen, Maren-Kessel, Geffen, Nuland en Vinkel laat ouders weten dat 'leraren met genoemde verschijnselen niet op school aanwezig zijn' en dat er 'rekening gehouden moet worden dat er groepen naar huis moeten worden gestuurd omdat er geen leerkracht beschikbaar is. Ook de invalpool heeft geen invalleerkrachten beschikbaar op dit moment.'
Opdelen geen optie
Het Filiosbestuur kiest ervoor om groepen niet op te delen. 'Kinderen zitten dan nog dichter op elkaar en dat vinden we in deze specifieke situatie niet gewenst.' Er wordt gevraagd om begrip voor deze situatie van overmacht.' Er wordt ook gevraagd aan ouders om ook zelf de RIVM-richtlijnen te volgen dus kinderen met symptomen thuis te laten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Krijgen jullie lekker geen plantjes meer, des te meer voor onszelfquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:43 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Heb wel te doen met de plantjes knippers die Corona hebben![]()
![]()
En die plannen kondigen ze nu aan, terwijl het vannacht of morgen in werking treedt?quote:![]()
Iedereen gaat dus vanavond weg. Die kan.
Lekker."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Komt de verstaanbaarheid van de gemiddelde Nederlander ook ten goedequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:43 schreef -river- het volgende:
![]()
Uit Wuhan, maar dat was fake news.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:42 schreef _I het volgende:
[..]
Ja, zo gaan ze weg in de ambulance en je ziet ze nooit meer terug. Waar heb ik dat eerder gehoord.
Gelukkig dat wij in goede handen zijn hier in Nederland. Onze weglach-premier lacht dat klotevirus gewoon weg.
vosss is de naam,
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Komt de verstaanbaarheid van de gemiddelde Nederlander ook ten goede![]()
![]()
Evenstar
![]()
Mja, bij de eerste isolatiepogingen luisterden de Italianen ook niet. Gingen via kleine weggetjes alsnog boodschappen halen in een onbesmet dorp verderop. Wat dat betreft zijn het net Nederlanders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
En die plannen kondigen ze nu aan, terwijl het vannacht of morgen in werking treedt?![]()
Lekker.
Ik ben geen voorstander van hoe China het heeft aangepakt, maar soms denk ik serieus dat dat de enige manier is, want mensen zijn gewoon te dom soms.![]()
Krijg nog 1000 euro van die knakerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit Wuhan, maar dat was fake news.
Gelukkig dat wij in goede handen zijn hier in Nederland. Onze weglach-premier lacht dat klotevirus gewoon weg.![]()
Mijn dochter heeft aankomende week proefwerkweek, hoop dat dat gewoon doorgaat. Zelf heb ik voor de komende weken ziekenhuis bezoeken gepland staan die echt wel door moeten gaan.![]()
Ik verwacht toch wel dat onderwijs desnoods digitaal door zal gaan... en ziekenhuis... tja... ik zou alleen gaan wanneer hoognodig...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:47 schreef -river- het volgende:
Mijn dochter heeft aankomende week proefwerkweek, hoop dat dat gewoon doorgaat. Zelf heb ik voor de komende weken ziekenhuis bezoeken gepland staan die echt wel door moeten gaan.![]()
Dit dus inderdaad. Dit is weer een mooi voorbeeld waar Nederland, als het hier zo ver is, GEEN lessen uit gaat trekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
En die plannen kondigen ze nu aan, terwijl het vannacht of morgen in werking treedt?![]()
Lekker.
100% zeker. Wat een faalbeleid. Als dit allemaal over is straks, als, dan hoop ik dat er flink wat koppen gaan rollen. En er een aantal personen hoofdelijk aansprakelijk gesteld gaan worden.
vosss is de naam,
Is hoognodig, mijn kop moet door de mri scan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:48 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat onderwijs desnoods digitaal door zal gaan... en ziekenhuis... tja... ik zou alleen gaan wanneer hoognodig...![]()
Dat het een teringlul is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Krijg nog 1000 euro van die knakerDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
ohquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Is hoognodig, mijn kop moet door de mri scan.
Hebben ze zo'n grote daar?![]()
Grote Brabantse scholengroep; basisschoolleerlingen mogelijk maandag naar huis gestuurd om coronaquote:Leerlingen die in Vinkel, Oss, Geffen, Heesch, Lithoijen, Maren-Kessel, Nuland of Lith op een basisschool zitten, worden mogelijk maandag naar huis gestuurd. De Filios Scholengroep waar veertien basisscholen onder vallen, sluit niet uit dat er te weinig leraren zijn vanwege de oproep van het RIVM.
Het RIVM adviseert Brabanders met lichte klachten, zoals verkoudheid thuis te blijven.
"We kunnen niet voorzien hoeveel leraren afwezig gaan zijn de komende periode. Ook is niet bekend hoe lang dit advies aangehouden wordt. Wel is duidelijk dat we er rekening mee moeten houden dat er groepen naar huis gestuurd moeten worden omdat er geen leraar beschikbaar is. Ook de invalpool heeft geen invalleerkrachten beschikbaar op dit moment," staat in een brief die naar de ouders verstuurd is.
De school wil de groepen niet opdelen, omdat kinderen dan nog dichter bij elkaar zitten. Dat is vanwege het coronavirus niet de gewenste situatie, meent de scholengroep.
Bij de scholen was niemand bereikbaar voor een reactie.
De brief aan de ouders:![]()
Ik kan mij nog herinneren dat Jacco naar dit gebied refereerde.quote:Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Evenstar
![]()
![]()
Wel interessant hoe hij het brengt. Gewoon duidelijk, zonder ditjes en datjes.![]()
weet je nog Donner en de schiphol brand?, maakte excuses, aftredenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. Dit is weer een mooi voorbeeld waar Nederland, als het hier zo ver is, GEEN lessen uit gaat trekken.
100% zeker. Wat een faalbeleid. Als dit allemaal over is straks, als, dan hoop ik dat er flink wat koppen gaan rollen. En er een aantal personen hoofdelijk aansprakelijk gesteld gaan worden.
volgend kabinet was hij weer minister, zo gaat het in NL![]()
En we stonden erbij en keken ernaar in slomo ...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Uit Wuhan, maar dat was fake news.
Gelukkig dat wij in goede handen zijn hier in Nederland. Onze weglach-premier lacht dat klotevirus gewoon weg.![]()
![]()
Die dorpjes in IT hebben ze snachts afgesloten. Werden mensen wakker in lock down gebied.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad. Dit is weer een mooi voorbeeld waar Nederland, als het hier zo ver is, GEEN lessen uit gaat trekken.
Dat is, hoe treurig ook, de enige manier.
Dit, het van te voren aankondigen dat hele provincies afgesloten gaan worden, lijkt me juist verspreiding in de hand werken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Helaas geen tijd om te volgen maar de clusterfuck gaat nog steeds volgens verwachting.
Succes allen. 👍![]()
Ja. Zo gaan dingen. Ik ben het er niet mee eens, maarja, wat moet je dan? Mijn vriendin wordt inmiddels knettergek van mij over dit gezeik, maar waarschijnlijk dat binnen nu en een maand haar verlof ook ingetrokken gaat worden omdat ze hard nodig is in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je nog Donner en de schiphol brand?, maakte excuses, aftreden
volgend kabinet was hij weer minister, zo gaat het in NL
Kloete wel dat wjj dit net allemaal mee moesten maken.
vosss is de naam,
Goed plan, zolang ze er maar wel voor zorgen dat die mensen te eten hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Die dorpjes in IT hebben ze snachts afgesloten. Werden mensen wakker in lock down gebied.
Dat is, hoe treurig ook, de enige manier.
Dit, het van te voren aankondigen dat hele provincies afgesloten gaan worden, lijkt me juist verspreiding in de hand werken.![]()
Hoe ging dat toen eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Goed plan, zolang ze er maar wel voor zorgen dat die mensen te eten hebben.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Was jij het nou die eerder deze week inside information had over een coronadode in Limburg? Dat was dus onzin?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Zo gaan dingen. Ik ben het er niet mee eens, maarja, wat moet je dan? Mijn vriendin wordt inmiddels knettergek van mij over dit gezeik, maar waarschijnlijk dat binnen nu en een maand haar verlof ook ingetrokken gaat worden omdat ze hard nodig is in het ziekenhuis.
Kloete wel dat wjj dit net allemaal mee moesten maken.![]()
Kappen met die onzin."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Er waren serieuze verdenkingen. Die bleken kennelijk niet gegrond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:57 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Was jij het nou die eerder deze week inside information had over een coronadode in Limburg? Dat was dus onzin?
Moet ik dit verhaal nog steeds aanhoren als wij straks in nederland van ellende alles boven de 70 maar meteen euthanaseren?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Denk dat de prijs van wiet omhoog gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?
vosss is de naam,
Meeste geld wat daar om gaat is zwart, dus nationaal gezien zal het wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Brabant is geen praktisch gedefinieerd gebied in deze, dan gaan ze echt wel de grotere steden afsluiten ipv de hele vaag gevormde provincie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Ik zie geen correlatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk dat de prijs van wiet omhoog gaat"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Efteling met rond de 5 miljoen bezoekers.. zal er best inhakken daar. Vorig seizoen hebben ze al een minder goed seizoen gedraaid én ze hebben veel geïnvesteerd om oude attracties te renoverenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik bedoel uiteraard nationaal. Die provincie boeit me verder ook vrij weinig."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meeste geld wat daar om gaat is zwart, dus nationaal gezien zal het wel meevallen.
Je onderschat Brabant.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik en al mijn collega's maandag niet naar kantoor kunnen komen omdat onze kinderen een snottebel hadden. Dat heeft wel wat verdergaande implicaties dan een beetje zwart geld en wiet.disclaimer![]()
Ik denk ook omdat de vraag van buiten zal afnemen ook de prijs van de Bosche Bol omlaag zal gaan.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Jumbo oa, het hoofdkwartier zit hier en de grote bazen komen uit en wonen in Brabant, de wietprijs zal stijgen en oh ja, ze maken hier ook bier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?![]()
Toen die eerste dorpjes dicht gingen. Wie zorgde voor eten voor de mensen?quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Je onderschat Brabant.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik en al mijn collega's maandag niet naar kantoor kunnen komen omdat onze kinderen een snottebel hadden. Dat heeft wel wat verdergaande implicaties dan een beetje zwart geld en wiet.![]()
Prima, maar wat zijn de economische gevolgen. Hoeveel procent zullen we missen in onze staatskas.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Brabant is geen praktisch gedefinieerd gebied in deze, dan gaan ze echt wel de grotere steden afsluiten ipv de hele vaag gevormde provincie."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Die kunnen we in de randstad ook maken hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Tengano het volgende:
Ik denk ook omdat de vraag van buiten zal afnemen ook de prijs van de Bosche Bol omlaag zal gaan.![]()
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Toen die eerste dorpjes dicht gingen. Wie zorgde voor eten voor de mensen?![]()
Je hebt het over economische gevolgen. Bijna de hele hightech industrie huist hier. Als je dat plat legt kost dat miljarden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?disclaimer![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Je hebt het over economische gevolgen. Bijna de hele hightech industrie huist hier. Als je dat plat legt kost dat miljarden.![]()
Veel distributiecentraquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?![]()
Maar dat sparen we weer uit omdat we een hele provincie kunnen schrappen uit de zorg en sociale zekerheid.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Je hebt het over economische gevolgen. Bijna de hele hightech industrie huist hier. Als je dat plat legt kost dat miljarden.![]()
Coca cola oaquote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kunnen we in de randstad ook maken hoor
Niet hopenThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ja maar niet zoals Jan de Groot vinden die brabo'squote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kunnen we in de randstad ook maken hoorDeze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Nee we maken ze beterquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja maar niet zoals Jan de Groot vinden die brabo's![]()
ASML, Philips, Jumbo, Marsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Prima, maar wat zijn de economische gevolgen. Hoeveel procent zullen we missen in onze staatskas."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Over Bol gesproken, hun distributiecentrum zit in Waalwijk, net zoals vele andere grote webshops.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Tengano het volgende:
Ik denk ook omdat de vraag van buiten zal afnemen ook de prijs van de Bosche Bol omlaag zal gaan.![]()
Wel een beetje ontopic blijven jongens. Het corona-virus is ook niet lachen gieren brullen."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
blijkbaar niet want jij stuurt je kind nog graag naar school a.s weekquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
Gooi ons maar op slot, wij kunnen voor onszelf zorgen, wij zijn van alle markten thuis![]()
Het is maar een geintje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef Grishenko_ het volgende:
Wel een beetje ontopic blijven jongens. Het corona-virus is ook niet lachen gieren brullen."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Klopt. De gedachte dat de coca cola productie stil gaat vallen is wel echt heel naarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef Grishenko_ het volgende:
Wel een beetje ontopic blijven jongens. Het corona-virus is ook niet lachen gieren brullen.![]()
Veel succes met alle viskramen ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
Gooi ons maar op slot, wij kunnen voor onszelf zorgen, wij zijn van alle markten thuis
Gemoedelijkheid, bourgondisme en drugsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?![]()
Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVMquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
Gooi ons maar op slot, wij kunnen voor onszelf zorgen, wij zijn van alle markten thuisquote:Het dwingende advies van het RIVM weerhoudt Tilburgers in ieder geval niet om naar de markt te gaan. "Ach, de een zegt dit en een ander zegt weer dat. Sommigen zeggen dat je moet hoesten in je elleboog, maar dat vind ik zo'n flauwekul", zegt een vrouw.![]()
[..]quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[url=https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3167965/Tilburgers-blijven-niet-weg-van-de-weekmarkt-ondanks-advies-RIVM]Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVM
[/quote]
kijk daar gaan we het wel mee redden![]()
Vriend van mij in Milaan heeft daar een eigen opleidingscentrum. Afgelopen twee weken al dicht geweest en nu dus tot 3 april. Sociaal/financieel vangnet is er niet dus die komt straks aardig in de financiële problemen. Verzekering dekt het natuurlijk ook niet.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Ja dus, die school staat ook in Brabant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
blijkbaar niet want jij stuurt je kind nog graag naar school a.s week![]()
dan kun je het beter niet hebben over voor jezelf zorgenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dus, die school staat ook in Brabant.![]()
tja, het is maar een advies, van een instituut met een slecht trackrecordquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVM
[..]![]()
Brabanders zijn stronteigenwijs en laten zich niks vertellen. RIP brabrant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Er zijn anders aardig wat financiële tegemoetkomingen voor getroffen bedrijven daar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef Felixa het volgende:
Vriend van mij in Milaan heeft daar een eigen opleidingscentrum. Afgelopen twee weken al dicht geweest en nu dus tot 3 april. Sociaal/financieel vangnet is er niet dus die komt straks aardig in de financiële problemen. Verzekering dekt het natuurlijk ook niet.
Niet dat het leuk is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
das kut. Gaat die het redden financieel?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef Felixa het volgende:
Vriend van mij in Milaan heeft daar een eigen opleidingscentrum. Afgelopen twee weken al dicht geweest en nu dus tot 3 april. Sociaal/financieel vangnet is er niet dus die komt straks aardig in de financiële problemen. Verzekering dekt het natuurlijk ook niet.![]()
Kan jij niet lezen? Ik zeg dat Brabant zichzelf wel kan redden, ik heb het niet over thuis blijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan kun je het beter niet hebben over voor jezelf zorgen![]()
Ik hoop dat zulke mensen als eerste gaan zegmaar. Komop zeg, als je nu nog niet het belang inziet dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Jullie gaan zelf wel even een vaccin onwikkelen begrijp ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Ik zeg dat Brabant zichzelf wel kan redden, ik heb het niet over thuis blijven.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Ik zeg dat Brabant zichzelf wel kan redden, ik heb het niet over thuis blijven.![]()
![]()
Hoogmoed komt voor de val, maar je sleept er wel je medemens in mee in dit geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop dat zulke mensen als eerste gaan zegmaar. Komop zeg, als je nu nog niet het belang inziet dan ben je geen knip voor de neus waard.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
quote:'Hoogstwaarschijnlijk start corona-epidemie in Nederland'
Het aantal besmettingen in Nederland is zaterdag met zestig gestegen naar 188 in totaal. Van alle besmettingen in Nederland is bij 29 patiënten niet duidelijk waar die het virus hebben opgelopen. Volgens arts-microbioloog Marc Bonten betekent dit dat ‘de kans groot is dat er ook in Nederland verspreiding plaatsvindt’. ,,Dit is hoogstwaarschijnlijk de start van een epidemie in Nederland.’’
De meeste nieuwe gevallen – 26 van de in totaal zestig nieuwe besmettingen – zijn geconstateerd in Brabant. ,,De laatste twee à drie dagen, zag je duidelijk een toename van corona in de regio Brabant. Er zijn dus signalen dat er ook verspreiding in de Nederlandse bevolking optreedt’’, licht arts Marc Bonten van het UMC Utrecht toe. ,,Dat zal doorgaan, want de mensen die je nu detecteert zijn een week geleden geïnfecteerd.’’
Brabanders
Het verzoek om alleen indien noodzakelijk naar buiten te gaan aan Brabanders die verkouden of grieperig zijn, past daar volgens de microbioloog bij. Bonten, die onder meer in vooraanstaande medische tijdschriften als The Lancet publiceerde, verwacht dat de verspreiding van corona in Nederland zich nu verder door zal zetten. ,,De mensen die je nu detecteert zijn een week geleden geïnfecteerd. Als er verspreiding op scholen heeft plaatsgevonden, dan verwacht je daar deze week de eerste gevallen van.’’
,,Qua tijd zou het kunnen dat ook carnaval heeft meegespeeld bij de verdere verspreiding’’, zegt Bonten. Volgens Bonten is het maar de vraag of Nederland er net zo snel als China in zal slagen om het virus onder controle te krijgen. ,,China neemt verregaande maatregelen. In China is het hele leven platgelegd. Mensen hebben als het ware huisarrest gekregen en daarop is ook gecontroleerd.’’
Zo zouden Chinezen mogelijk met drones hebben gecontroleerd of mensen met corona ook in hun huis bleven. ,,Of dat zo is, weet ik niet, maar als ik naar de cijfers kijk geloof ik het meteen. Want ze zijn waanzinnig effectief geweest in de bestrijding van corona’’, betoogt Bonten.
‘Bij wijze van spreke opsluiten’
Volgens de expert blijkt uit berekeningen dat in China 60 à 70 procent van de besmettingen voorkomen moet worden, om verdere verspreiding tegen te gaan. ,,Dat betekent dat je bijna iedereen die kan besmetten moet detecteren, of je moet bijna iedereen bij wijze van spreke opsluiten, zoals in China. In Nederland doen we dat niet.’’
Donderdag waren er nog dertien van de 82 niet te traceren, nu zijn dat er 29 van de 188. ,,Mijn inschatting is dat er meer patiënten zullen volgen van wie we niet weten waar ze het hebben opgelopen. Wij zullen dus in Nederland ook transmissie krijgen. Dan is het op een gegeven moment bijna niet meer te doen om iedereen te traceren, dan moet je tot andere maatregelen overgaan. Zoals wat ze dan noemen: social distancing."
Hij vervolgt: ,,Dan ga je grote bijeenkomsten afgelasten en scholen sluiten. Met als doel om ervoor te zorgen dat die epidemie niet in één keer over ons heen komt. RIVM werkt met allerlei scenario’s: sluiten van scholen zal daar ook in staan. Als er verspreiding op scholen heeft plaatsgevonden, dan verwacht je daar deze week de eerste gevallen van.’’
Dagblad van het noorden (achter de betaalmuur)![]()
Partner heeft nog wel werk, maar werkt voornamelijk voor cruisemaatschappijen (marketing) dus dat zal ook aardig teruglopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das kut. Gaat die het redden financieel?Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Genoeg pillendraaiers hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jullie gaan zelf wel even een vaccin onwikkelen begrijp ik![]()
Gewoon misselijk vreten aan worstenbroodjes dat je het virus vanzelf uitkotst.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jullie gaan zelf wel even een vaccin onwikkelen begrijp ikOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Sneuquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
Partner heeft nog wel werk, maar werkt voornamelijk voor cruisemaatschappijen (marketing) dus dat zal ook aardig teruglopen.![]()
Dat ook jaquote:![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik luister altijdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Brabanders zijn stronteigenwijs en laten zich niks vertellen. RIP brabrant.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
dat van die tokkies, die de deur van hun honda civic keihard tegen jouw auto open gooienquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop dat zulke mensen als eerste gaan zegmaar. Komop zeg, als je nu nog niet het belang inziet dan ben je geen knip voor de neus waard.![]()
Rest van Nederland is niet anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Brabanders zijn stronteigenwijs en laten zich niks vertellen. RIP brabrant.
Over paar weken mogen we nog maar 100 km per uur, dan zie je dat alle Nederlanders zo zijn![]()
Volgende week al ....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rest van Nederland is niet anders.
Over paar weken mogen we nog maar 100 km per uur, dan zie je dat alle Nederlanders zo zijn![]()
Tenzijquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:15 schreef -river- het volgende:
Zonder gekkigheid, ik hou mij er wel aan en ga niet naar buiten indien niet anders kan.![]()
Als alles is afgelopen kan ik met een gerust hart zeggen dat ik corona heb overleefd."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Mijn deur zit vast dus ik zeg: fake newsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat van die tokkies, die de deur van hun honda civic keihard tegen jouw auto open gooien![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik 3 april naar thailand vlucht![]()
![]()
Hoe denk je daar binnen te mogen komen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
Als je überhaupt het land nog wel uit mag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik 3 april naar thailand vluchtOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
is nog geen travelban.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe denk je daar binnen te mogen komen?![]()
Daar is het ook niet veilig, de Thaise authoriteiten rapporteren onjuiste cijfers.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
ik heb goede hoopquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je überhaupt het land nog wel uit mag.![]()
![]()
ja hier ben je ook niet veilig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:21 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Daar is het ook niet veilig, de Thaise authoriteiten rapporteren onjuiste cijfers.![]()
*dat is geen gepaste reactie op dit momentquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat moeten ze nu al doen, wat een druif, die gast![]()
thaise gezondsheidszorg is hartsikke goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:22 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in een Thais ziekenhuis wilt liggen als je besmet raakt.![]()
Zo langzaam gaat Vindicat niet hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach blijft toch niet alleen in brabant. het beweegt zich langzaam omhoog![]()
Vindicat gaat nu omlaag neukenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo langzaam gaat Vindicat niet hoor.![]()
Als er trouwens tekort aan resources komt en men moet kiezen, vind ik ook dat ook een scheidslijn getrokken mag worden bij wel of geen strafblad.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik hoop dat Nederland niet op de lijst komt van China en Italië. Dan zijn we een tijdje ongewenst.quote:![]()
Van mij mogen ze beginnen met ouderen die D66 stemmenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:26 schreef Tengano het volgende:
Als er trouwens tekort aan resources komt en men moet kiezen, vind ik ook dat ook een scheidslijn getrokken mag worden bij wel of geen strafblad.![]()
Dan kan het RIVM de lijst wel uitbreiden "Als u uit een risico-gebied komt: Nederland, ..."quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet op de lijst komt van China en Italië. Dan zijn we een tijdje ongewenst.![]()
![]()
Nederland gaat straks 1 grote rode stip worden op de Corona kaartquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:28 schreef zipcon het volgende:
[..]
Dan kan het RIVM de lijst wel uitbreiden "Als u uit een risico-gebied komt: Nederland, ..."![]()
Ben wel benieuwd of er al landen zijn die een reiswaarschuwing of negatief reisadvies hebben afgegeven van reizen naar Nederland.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland niet op de lijst komt van China en Italië. Dan zijn we een tijdje ongewenst.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Staat die op Netflix, ziggo, videoland?quote:De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
isIk heb vanavond bij toeval voor het eerst The Last of us gespeeldquote:
Had van de week een PS3 gescoord.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Stuk uit verhaal van een expert op de griepepidemie van 2018. Hele verhaal via link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas.. wel op het grote web beschikbaar. Pas wel op voor virussen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat die op Netflix, ziggo, videoland?"This is the first day of the rest of your life"![]()
Klopt. Als je in de tabel kijkt van Italie:quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:29 schreef Momo het volgende:
Las net dat Frankrijk evenveel besmettingen en doden heeft ongeveer als Italie een week geleden
28-2: 885 besmettingen/ 17 doden
En Frankrijk
7-3: 949 besmettingen en 16 doden
Gaat ongeveer gelijk op qua doden.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Ben je er zo erg mee bezig dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:21 schreef KingRadler het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat het hele Virus gedoe een droom is. Ik moet maar eens wakker worden.Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
Nog geen 2% dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:33 schreef joyvke het volgende:
[..]
Klopt. Als je in de tabel kijkt van Italie:
28-2: 885 besmettingen/ 17 doden
En Frankrijk
7-3: 949 besmettingen en 16 doden
Gaat ongeveer gelijk op qua doden.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Iemand zin in een dagje Efteling morgen?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Verplichte lockdown lijkt me eigenlijk wel lekker. Bank hangen films kijken. Kan prima thuis werken.
Maar doe toch maar niet....Narf!![]()
Jij mag niet, niemand mag Brabant in of uit!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand zin in een dagje Efteling morgen?![]()
Ik zie het als entertainment, binge watching een TV serie dat niet wil stoppen zo voelt het. Ben er een beetje verslaafd aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:33 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Ben je er zo erg mee bezig dan?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Aangezien we al bij topic 164 zitten ben je niet de enigequote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik zie het als entertainment, binge watching een TV serie dat niet wil stoppen zo voelt het. Ben er een beetje verslaafd aan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Niet net doen alsof het daar uitgestorven zal zijn ofzo.. voor 99,99% van de bevolking is er nog altijd weinig aan de hand gelukkigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand zin in een dagje Efteling morgen?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jaaa fijn met z’n allen in de rij bij de Fata Morgana in de smalle gangetjes. Of rochelend door de droom vlucht!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand zin in een dagje Efteling morgen?Narf!![]()
Al die kranten en tvprogrammas die hele items maken over stellen die wel een week verplicht in quarantaine zitten samen en hoe dat is.
Ik mag toch hopen dat een week met je partner samen zitten geen grote issues oplevert, indien wel moet je je relatie misschien eens onder de loep nemen.![]()
![]()
Ah oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik zie het als entertainment, binge watching een TV serie dat niet wil stoppen zo voelt het. Ben er een beetje verslaafd aan.
Ergens in je onderbewuste wil je ook dat het nog veel erger wordt waarschijnlijk. Voor de spanning.Instead of questioning authority, they question those that question authority.![]()
En 4 weken!?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef -0- het volgende:
Al die kranten en tvprogrammas die hele items maken over stellen die wel een week verplicht in quarantaine zitten samen en hoe dat is.
Ik mag toch hopen dat een week met je partner samen zitten geen grote issues oplevert, indien wel moet je je relatie misschien eens onder de loep nemen.![]()
heywoodu
![]()
Zes kilo lichter en afgetraind als beesten na afloop.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zes kilo lichter en afgetraind als beesten na afloop.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:30 schreef _I het volgende:
Stuk uit verhaal van een expert op de griepepidemie van 2018. Hele verhaal via link.Interessant stuk. Als ik de fokkers ("RIVM zijn liegende incompetente amateurs") en facebookers ("ik hoest WAAR en WANNEER ik wil") moet geloven, is het geloof in de overheidsinstellingen op een laag pitje. Of dat wel of niet terecht is, is een tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Persoonlijk denk ik er ook zo over, maar toch ken ik ook stellen die maar nauwelijks goed met z'n tweeën een vakantie doorkomen zonder dat er anderen bij zijn, dus voor dat soort mensen zal het wel lastiger zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef -0- het volgende:
Ik mag toch hopen dat een week met je partner samen zitten geen grote issues oplevert, indien wel moet je je relatie misschien eens onder de loep nemen.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Punt is dat je ook afstand moet nemen van je partnerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef -0- het volgende:
Ik mag toch hopen dat een week met je partner samen zitten geen grote issues oplevert, indien wel moet je je relatie misschien eens onder de loep nemen.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Of vastgeplakt aan de bank als een vergeten mars. Netflix uit, kleurloos en uitgezakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zes kilo lichter en afgetraind als beesten na afloop.
Maar ik hoop dat ik jouw suggestie kan uitvoeren.![]()
Als je echt binnen moet blijven is het natuurlijk lastig dat je niet naar buiten kan. Maar relationeel gezien zou dat echt geen enkel probleem opleveren.quote:![]()
Ik denk in zijn geval nog niet eens ergens in zijn onderbewuste. Ik denk eerder het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:40 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Ah oke.
Ergens in je onderbewuste wil je ook dat het nog veel erger wordt waarschijnlijk. Voor de spanning."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
heywoodu
![]()
Als je allebei besmet bent niet toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Punt is dat je ook afstand moet nemen van je partnerVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je allebei besmet bent niet toch?![]()
De TT is gemuteerd
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik denk dat de FOK!kers inmiddels wel begrijpen dat als het aangekondigd wordt, dat het ook serieus is. 77% v/d bevolking heeft het volste vertrouwen in het RIVM, die zal ook wel luisteren. Voor de rest ben ik het met je eens. Heisa alom.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:42 schreef ulghh het volgende:
[..]
Interessant stuk. Als ik de fokkers ("RIVM zijn liegende incompetente amateurs") en facebookers ("ik hoest WAAR en WANNEER ik wil") moet geloven, is het geloof in de overheidsinstellingen op een laag pitje. Of dat wel of niet terecht is, is een tweede.![]()
Klopt, dan kun je gewoon neuken zolang het maar niet buitenshuis is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je allebei besmet bent niet toch?Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
coronasexquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je allebei besmet bent niet toch?![]()
heywoodu
![]()
Dwars door het mondkapje raggen, bamquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat zal niet voor iedereen gelden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je echt binnen moet blijven is het natuurlijk lastig dat je niet naar buiten kan. Maar relationeel gezien zou dat echt geen enkel probleem opleveren.![]()
![]()
Ik lees wisselende verhalen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je allebei besmet bent niet toch?
Nahja, Netflix account met 2 beeldschermen en een lading Jan van Haasteren en moet vast goed komen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Tenzij je op rantsoen moet en moet gaan vechten wie het laatste stukje chocolade mag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je echt binnen moet blijven is het natuurlijk lastig dat je niet naar buiten kan. Maar relationeel gezien zou dat echt geen enkel probleem opleveren.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
heywoodu
![]()
Ach, als je samen woont zonder verder iemand anders erbij beslis je gewoon zelf wat je doet natuurlijk, zo lang je dan maar bij anderen vandaan blijft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik lees wisselende verhalen.
Nahja, Netflix account met 2 beeldschermen en een lading Jan van Haasteren en moet vast goed komenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Daar ga ik niet eens aan beginnen hoor, dat kost me al m'n ledematen, op zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je op rantsoen moet en moet gaan vechten wie het laatste stukje chocolade mag.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nu verleg je wel de grenzen natuurlijk, als het om het laatste stukje chocola gaat wordt alles anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je op rantsoen moet en moet gaan vechten wie het laatste stukje chocolade mag.![]()
Zie je, daar begint het al, en ondertussen eet je al een week lang droge rijst, kijken of het dan nog zo gezellig is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens aan beginnen hoor, dat kost me al m'n ledematen, op zeker.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Bizar hoe we drie weken geleden nog op dit tijdstip op de cijfers uit China zaten te wachten en er nu al een soort datamoeheid ontstaat. Of onverschilligheid.![]()
heywoodu
![]()
Als er gevochten moet worden om chocola kan het gezellig zijn of niet, dan ben ik kansloos en neem ik liever mijn verlies. Ik ga wel droge rijst weg happen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, daar begint het al, en ondertussen eet je al een week lang droge rijst, kijken of het dan nog zo gezellig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Is ook zo. 1000 daar, 300 daar, 600 etc etc. Op een gegeven moment wordt het niet-normale normaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:50 schreef _I het volgende:
Bizar hoe we drie weken geleden nog op dit tijdstip op de cijfers uit China zaten te wachten en er nu al een soort datamoeheid ontstaat. Of onverschilligheid.![]()
volgende week net zo erg hier als in italie? of kop in t zand?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:50 schreef _I het volgende:
In de spreadsheet ook closed cases opgenomen (net als worldmeters), maar dan voor Europa specifiek.~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Gaat best snel al.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook zo. 1000 daar, 300 daar, 600 etc etc. Op een gegeven moment wordt het niet-normale normaal.![]()
![]()
Zo erg is dit ook allemaal niet. Gewoon dat griepje laten uitrazenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook zo. 1000 daar, 300 daar, 600 etc etc. Op een gegeven moment wordt het niet-normale normaal.![]()
Toen vorige week het eerste geval in NL bekend werd ontplofte het topic hier bijna, nu komen er 60 per dag bij en zijn er wat milde reacties van 'oh, minder dan verwacht'.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:50 schreef _I het volgende:
Bizar hoe we drie weken geleden nog op dit tijdstip op de cijfers uit China zaten te wachten en er nu al een soort datamoeheid ontstaat. Of onverschilligheid.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Super!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
In de spreadsheet ook closed cases opgenomen (net als worldmeters), maar dan voor Europa specifiek.
Mijn complimenten voor die spreadsheet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
In de spreadsheet ook closed cases opgenomen (net als worldmeters), maar dan voor Europa specifiek.![]()
Wat ik denk? Geef het twee weken, maar ik zie geen acties die mij anders doen laten vermoeden dat wij dezelfde kant op gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
volgende week net zo erg hier als in italie? of kop in t zand?![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen vorige week het eerste geval in NL bekend werd ontplofte het topic hier bijna, nu komen er 60 per dag bij en zijn er wat milde reacties van 'oh, minder dan verwacht'.![]()
en door ...![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
In de spreadsheet ook closed cases opgenomen (net als worldmeters), maar dan voor Europa specifiek.![]()
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
![]()
Dat die Coronagevallen zullen toenemen vind ik nog maar 1 ding. Maar de chaos die het tot gevolg gaat hebben vind ik misschien nog wel zorgelijker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:55 schreef _I het volgende:
[..]
Wat ik denk? Geef het twee weken, maar ik zie geen acties die mij anders doen laten vermoeden dat wij dezelfde kant op gaan.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: