Daar is het ook niet veilig, de Thaise authoriteiten rapporteren onjuiste cijfers.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik 3 april naar thailand vlucht
ik heb goede hoopquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je überhaupt het land nog wel uit mag.
ja hier ben je ook niet veilig.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:21 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Daar is het ook niet veilig, de Thaise authoriteiten rapporteren onjuiste cijfers.
*dat is geen gepaste reactie op dit momentquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat moeten ze nu al doen, wat een druif, die gast
thaise gezondsheidszorg is hartsikke goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:22 schreef Brede_meneer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in een Thais ziekenhuis wilt liggen als je besmet raakt.
Zo langzaam gaat Vindicat niet hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach blijft toch niet alleen in brabant. het beweegt zich langzaam omhoog
Vindicat gaat nu omlaag neukenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo langzaam gaat Vindicat niet hoor.
Ik hoop dat Nederland niet op de lijst komt van China en Italië. Dan zijn we een tijdje ongewenst.quote:
Van mij mogen ze beginnen met ouderen die D66 stemmenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:26 schreef Tengano het volgende:
Als er trouwens tekort aan resources komt en men moet kiezen, vind ik ook dat ook een scheidslijn getrokken mag worden bij wel of geen strafblad.
Dan kan het RIVM de lijst wel uitbreiden "Als u uit een risico-gebied komt: Nederland, ..."quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:26 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat Nederland niet op de lijst komt van China en Italië. Dan zijn we een tijdje ongewenst.
Nederland gaat straks 1 grote rode stip worden op de Corona kaartquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:28 schreef zipcon het volgende:
[..]
Dan kan het RIVM de lijst wel uitbreiden "Als u uit een risico-gebied komt: Nederland, ..."
Ben wel benieuwd of er al landen zijn die een reiswaarschuwing of negatief reisadvies hebben afgegeven van reizen naar Nederland.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland niet op de lijst komt van China en Italië. Dan zijn we een tijdje ongewenst.
Staat die op Netflix, ziggo, videoland?quote:
Ik heb vanavond bij toeval voor het eerst The Last of us gespeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |