Ik denk dat de FOK!kers inmiddels wel begrijpen dat als het aangekondigd wordt, dat het ook serieus is. 77% v/d bevolking heeft het volste vertrouwen in het RIVM, die zal ook wel luisteren. Voor de rest ben ik het met je eens. Heisa alom.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:42 schreef ulghh het volgende:
[..]
Interessant stuk. Als ik de fokkers ("RIVM zijn liegende incompetente amateurs") en facebookers ("ik hoest WAAR en WANNEER ik wil") moet geloven, is het geloof in de overheidsinstellingen op een laag pitje. Of dat wel of niet terecht is, is een tweede.
Klopt, dan kun je gewoon neuken zolang het maar niet buitenshuis is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je allebei besmet bent niet toch?
coronasexquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dwars door het mondkapje raggen, bamquote:
Dat zal niet voor iedereen gelden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je echt binnen moet blijven is het natuurlijk lastig dat je niet naar buiten kan. Maar relationeel gezien zou dat echt geen enkel probleem opleveren.
Ik lees wisselende verhalen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij je op rantsoen moet en moet gaan vechten wie het laatste stukje chocolade mag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Als je echt binnen moet blijven is het natuurlijk lastig dat je niet naar buiten kan. Maar relationeel gezien zou dat echt geen enkel probleem opleveren.
Ach, als je samen woont zonder verder iemand anders erbij beslis je gewoon zelf wat je doet natuurlijk, zo lang je dan maar bij anderen vandaan blijft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik lees wisselende verhalen.
Nahja, Netflix account met 2 beeldschermen en een lading Jan van Haasteren en moet vast goed komen
Daar ga ik niet eens aan beginnen hoor, dat kost me al m'n ledematen, op zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je op rantsoen moet en moet gaan vechten wie het laatste stukje chocolade mag.
Nu verleg je wel de grenzen natuurlijk, als het om het laatste stukje chocola gaat wordt alles anders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je op rantsoen moet en moet gaan vechten wie het laatste stukje chocolade mag.
Zie je, daar begint het al, en ondertussen eet je al een week lang droge rijst, kijken of het dan nog zo gezellig is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ga ik niet eens aan beginnen hoor, dat kost me al m'n ledematen, op zeker.
Als er gevochten moet worden om chocola kan het gezellig zijn of niet, dan ben ik kansloos en neem ik liever mijn verlies. Ik ga wel droge rijst weg happen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je, daar begint het al, en ondertussen eet je al een week lang droge rijst, kijken of het dan nog zo gezellig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Is ook zo. 1000 daar, 300 daar, 600 etc etc. Op een gegeven moment wordt het niet-normale normaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:50 schreef _I het volgende:
Bizar hoe we drie weken geleden nog op dit tijdstip op de cijfers uit China zaten te wachten en er nu al een soort datamoeheid ontstaat. Of onverschilligheid.
volgende week net zo erg hier als in italie? of kop in t zand?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:50 schreef _I het volgende:
Bizar hoe we drie weken geleden nog op dit tijdstip op de cijfers uit China zaten te wachten en er nu al een soort datamoeheid ontstaat. Of onverschilligheid.
Gaat best snel al.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook zo. 1000 daar, 300 daar, 600 etc etc. Op een gegeven moment wordt het niet-normale normaal.
Zo erg is dit ook allemaal niet. Gewoon dat griepje laten uitrazenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ook zo. 1000 daar, 300 daar, 600 etc etc. Op een gegeven moment wordt het niet-normale normaal.
Toen vorige week het eerste geval in NL bekend werd ontplofte het topic hier bijna, nu komen er 60 per dag bij en zijn er wat milde reacties van 'oh, minder dan verwacht'.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:50 schreef _I het volgende:
Super!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
In de spreadsheet ook closed cases opgenomen (net als worldmeters), maar dan voor Europa specifiek.
Mijn complimenten voor die spreadsheet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
In de spreadsheet ook closed cases opgenomen (net als worldmeters), maar dan voor Europa specifiek.
Wat ik denk? Geef het twee weken, maar ik zie geen acties die mij anders doen laten vermoeden dat wij dezelfde kant op gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
volgende week net zo erg hier als in italie? of kop in t zand?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen vorige week het eerste geval in NL bekend werd ontplofte het topic hier bijna, nu komen er 60 per dag bij en zijn er wat milde reacties van 'oh, minder dan verwacht'.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
Goed bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:54 schreef joyvke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |