Helaas.. wel op het grote web beschikbaar. Pas wel op voor virussen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat die op Netflix, ziggo, videoland?
Klopt. Als je in de tabel kijkt van Italie:quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:29 schreef Momo het volgende:
Las net dat Frankrijk evenveel besmettingen en doden heeft ongeveer als Italie een week geleden
Ben je er zo erg mee bezig dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:21 schreef KingRadler het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat het hele Virus gedoe een droom is. Ik moet maar eens wakker worden.
Nog geen 2% dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:33 schreef joyvke het volgende:
[..]
Klopt. Als je in de tabel kijkt van Italie:
28-2: 885 besmettingen/ 17 doden
En Frankrijk
7-3: 949 besmettingen en 16 doden
Gaat ongeveer gelijk op qua doden.
Jij mag niet, niemand mag Brabant in of uit!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Iemand zin in een dagje Efteling morgen?
Ik zie het als entertainment, binge watching een TV serie dat niet wil stoppen zo voelt het. Ben er een beetje verslaafd aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:33 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Ben je er zo erg mee bezig dan?
Aangezien we al bij topic 164 zitten ben je niet de enigequote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik zie het als entertainment, binge watching een TV serie dat niet wil stoppen zo voelt het. Ben er een beetje verslaafd aan.
Niet net doen alsof het daar uitgestorven zal zijn ofzo.. voor 99,99% van de bevolking is er nog altijd weinig aan de hand gelukkigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jaaa fijn met z’n allen in de rij bij de Fata Morgana in de smalle gangetjes. Of rochelend door de droom vlucht!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik zie het als entertainment, binge watching een TV serie dat niet wil stoppen zo voelt het. Ben er een beetje verslaafd aan.
En 4 weken!?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef -0- het volgende:
Al die kranten en tvprogrammas die hele items maken over stellen die wel een week verplicht in quarantaine zitten samen en hoe dat is.
Ik mag toch hopen dat een week met je partner samen zitten geen grote issues oplevert, indien wel moet je je relatie misschien eens onder de loep nemen.
Zes kilo lichter en afgetraind als beesten na afloop.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zes kilo lichter en afgetraind als beesten na afloop.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:30 schreef _I het volgende:
Stuk uit verhaal van een expert op de griepepidemie van 2018. Hele verhaal via link.Interessant stuk. Als ik de fokkers ("RIVM zijn liegende incompetente amateurs") en facebookers ("ik hoest WAAR en WANNEER ik wil") moet geloven, is het geloof in de overheidsinstellingen op een laag pitje. Of dat wel of niet terecht is, is een tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk denk ik er ook zo over, maar toch ken ik ook stellen die maar nauwelijks goed met z'n tweeėn een vakantie doorkomen zonder dat er anderen bij zijn, dus voor dat soort mensen zal het wel lastiger zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef -0- het volgende:
Al die kranten en tvprogrammas die hele items maken over stellen die wel een week verplicht in quarantaine zitten samen en hoe dat is.
Ik mag toch hopen dat een week met je partner samen zitten geen grote issues oplevert, indien wel moet je je relatie misschien eens onder de loep nemen.
Punt is dat je ook afstand moet nemen van je partnerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:39 schreef -0- het volgende:
Of vastgeplakt aan de bank als een vergeten mars. Netflix uit, kleurloos en uitgezakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zes kilo lichter en afgetraind als beesten na afloop.
Als je echt binnen moet blijven is het natuurlijk lastig dat je niet naar buiten kan. Maar relationeel gezien zou dat echt geen enkel probleem opleveren.quote:
Ik denk in zijn geval nog niet eens ergens in zijn onderbewuste. Ik denk eerder het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:40 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Ah oke.
Ergens in je onderbewuste wil je ook dat het nog veel erger wordt waarschijnlijk. Voor de spanning.
Als je allebei besmet bent niet toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Punt is dat je ook afstand moet nemen van je partner
Tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je allebei besmet bent niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |