Toegang deur en bel ook, dus beter gewoon midden op straat neerzetten en snel wegwezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef kilon het volgende:
[..]
En als je in een flat woont? Voordeur van de flat? Want liftknopjes kunnen ook besmet zijn.
Nare kuchjes?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hier in tilburg trouwens nog genoeg mensen op straat en in de horecagelegenheden
Nou, wat zal iedereen trots zijn op je dat je als eerste met een leeftijdsgrens kwam voor euthanasie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is afhankelijk van hoeveel resources je hebt. Ik heb dit voorstel trouwens in het begin al gedaan toen de eerst slachtoffers hier vielen.
En dat snap ik nog wel, denk ik. Survival of the fittest enzo, maar ik hoop toch dat dat nog wel ver weg is (en überhaupt niet zo ver gaat komen), om zulke keuzes te moeten maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar waren veel mensen ook bang voor. Welke keuzes gaan er gemaakt worden als de capaciteit niet meer voldoende is.
Oh.... ja... dat kan ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Met je elleboog? Met een tissue om je hand?
Ga maar in de rij staan, maar wel achteraan graag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou, wat zal iedereen trots zijn op je dat je als eerste met een leeftijdsgrens kwam voor euthanasie.
ripquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Sfancta het volgende:
Was op bezoek bij familie. Ben ik er een uur, verteld ze vrolijk dat ze vanmiddag heeft gewinkeld in het centrum van Heinsberg....
Grotere brandhaard bestaat er niet. Vaarwel mocht het nodig zijn....
Vanwege reacties als deze zit ik al 20 jaar op FOK!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen paniek. Dat duurt niet lang meer.
En dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
En terecht. Je hebt duizend bedden. 999 patienten. Er klopt een 85-jarige aan en een 30-jarige.
Laten we eerlijk zijn, dan is de keuze snel gemaakt.
ouwequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef vosss het volgende:
Vanwege reacties als deze zit ik al 20 jaar op FOK!
Heeft Turkije al getest op corona dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef kilon het volgende:
Turkije nog steeds zonder corona, ondanks explosieve toenames in landen als Iran, Egypte en Griekenland.
Zelfs Rusland heeft er "14"
Erdogan > Putin
Het lijkt me dan ook nog een nood document. Hopelijk komt het niet zo ver in Italië.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dat snap ik nog wel, denk ik. Survival of the fittest enzo, maar ik hoop toch dat dat nog wel ver weg is (en überhaupt niet zo ver gaat komen), om zulke keuzes te moeten maken.
Ik ga wel even achter je moeder staan hoor. Geen probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ga maar in de rij staan, maar wel achteraan graag.
Zo goed als jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:31 schreef Jano9 het volgende:
Lombardije gaat trouwens helemaal op slot?
ze beslissen morgen, vandaag is het voorstelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja geen grens, nu nog. Ik mag toch hopen dat zoiets beslissen nog wel even weg is.
Eerst medaille voor het geven van je leven aan je vaderland en laatste avondmaal en dan het verlossende spuitje.quote:
is al beslotenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze beslissen morgen, vandaag is het voorstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |