putin vecht dat virus er eigenhandig uitquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef kilon het volgende:
Turkije nog steeds zonder corona, ondanks explosieve toenames in landen als Iran, Egypte en Griekenland.
Zelfs Rusland heeft er "14"
Erdogan > Putin
Maar dat is wel impliciet naar mijn mening.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent dom als je de richtlijnen negeert. Er staat niet dat alle Brabanders dom zijn.
zou echt niet betalen, ik betaal voor op het aanrechtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Was bezig met een AH bestelling, zie ik dit
(Wel goed hoor van AH, maar moest toch lachen).
En ik woon niet in NB nee
Hij was ooit verliefd op een Brabantse meid tot hij erachter kwam dat ',ze' een piemul had.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Brabanders.
lol, China gaat goed met hun internetblokkadequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef capricia het volgende:
[..]
China gaat het goed.
Ik ben benieuwd naar reportages uit Italië. Daar gaat het nogal heftig.
Dus professionele sport kan wel doorgaan achter gesloten deuren. Voor nu.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef Houtenbeen het volgende:
De bovengenoemde evenementen en wedstrijden zijn toegestaan, evenals de trainingssessies van competitieve atleten, binnen sportfaciliteiten die achter gesloten deuren worden gebruikt, of buiten zonder de aanwezigheid van het publiek. In al dergelijke gevallen moeten de verenigingen en sportclubs door middel van hun medische staf de nodige controles uitvoeren om het risico van verspreiding van het COVID-19-virus onder atleten, technici, managers en alle begeleidende personen te beperken. die meedoen
Wtf.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:23 schreef Jano9 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jaarden-aan-lot-over
Nou ja, het zou tijdens quarantaine een prima oplossing zijn hoor... fijnmazig, en het werkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent dom als je de richtlijnen negeert. Er staat niet dat alle Brabanders dom zijn.
En als je in een flat woont? Voordeur van de flat? Want liftknopjes kunnen ook besmet zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:19 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Daar waren veel mensen ook bang voor. Welke keuzes gaan er gemaakt worden als de capaciteit niet meer voldoende is.quote:
Wie nu nog liftknopjes met zijn vingers indrukt is gek.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef kilon het volgende:
[..]
En als je in een flat woont? Voordeur van de flat? Want liftknopjes kunnen ook besmet zijn.
Ik dacht dat hij met pek en veren de provincie was uitgejaagd. Het zou mij niet verbazen, in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was ooit verliefd op een Brabantse meid tot hij erachter kwam dat ',ze' een piemul had.
Nooit meer overheen gekomen (ja een keer).
idd, gewoon met je neusquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wie nu nog liftknopjes met zijn vingers indrukt is gek.
En terecht. Je hebt duizend bedden. 999 patienten. Er klopt een 85-jarige aan en een 30-jarige.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar waren veel mensen ook bang voor. Welke keuzes gaan er gemaakt worden als de capaciteit niet meer voldoende is.
gelukkig is het maar een griepje en hoeven we deze keuzes in NL niet te verwachten!quote:
Paniekzaaierquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig is het maar een griepje en hoeven we deze keuzes in NL niet te verwachten!
*vergelijkt griepcijfers van een heel jaar met de huidige corona cijfers in NL*
Is afhankelijk van hoeveel resources je hebt. Ik heb dit voorstel trouwens in het begin al gedaan toen de eerst slachtoffers hier vielen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |