Vanaf welke leeftijd mag je dood gaan van ze?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Kyran het volgende:
Telegraaf is nou niet een bron van kwaliteit, maar https://www.telegraaf.nl/(...)jaarden-aan-lot-over
Dit gaat nu dus gebeuren.
Hahahaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Grishenko_ het volgende:
Gelukkig heeft Nederland wel een van de beste zorgstelsels van de wereld.
Ik woon redelijk dichtbij, moet er soms doorheen. Heb dan altijd mijn paspoort bij me, en ben blij dat ik die provincie weer verlaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik doe altijd net of friesland niet bestaat, daar voel ik me prettig bij
dat heb ik overigens ook met brabant
Hoe goed je zorgstelsel is maakt niks uit als je zorgstelsel vastloopt en de druk niet meer aankan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Grishenko_ het volgende:
Die oh was omdat het al gepost was, en nee, ik zeg niet of iets goed of niet goed is, ik ben verbijsterd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neemt men een keer een harde en efficiënte beslissing is het weer niet goed?
Ik had eerdere vanavond 80 gehoord. Weet niet of het klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd mag je dood gaan van ze?
Geen idee, kan niet hele artikel lezen helaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd mag je dood gaan van ze?
Efteling moeten ze ook gewoon verplaatsen naar geciviliseerd gebied, belachelijk dat het daar in de rimboe bij die inboorlingen ligt... kapitale foutquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik woon redelijk dichtbij, moet er soms doorheen. Heb dan altijd mijn paspoort bij me, en ben blij dat ik die provincie weer verlaat.
Brabant heeft tenminste nog een Efteling
Dat heeft vooral betrekking op de betaalbaarheid van de zorg in reguliere situaties; niet in de kwaliteit van de zorg die je krijgt in crisissituaties.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Grishenko_ het volgende:
Ja, toch niet opmerkzaam van ons, dat we deze bij-effecten van de griep jarenlang over het hoofd gezien hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig is het maar een griepje
Gewoon lekker naar je werk blijven gaan en alles onder hoesten "want ik ga toch niet dood lmao" en dan straks duizenden bejaarden die onnodig ziek zijn geworden omdat een of andere mongool met z'n koorts in de trein stapt.
In de elleboog niezen en alles komt goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:06 schreef Kyran het volgende:
https://twitter.com/alexandersuma
Weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar het is, maar iemand die in Daegu is geweest niet testen is wel toppunt hoor
Geen paniek. Dat duurt niet lang meer.quote:
Ik vind het maar cruequote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik had eerdere vanavond 80 gehoord. Weet niet of het klopt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen paniek. Dat duurt niet lang meer.
Volgens het RIVM komt hij toch uit een gebied in de lijst. Mss dat ze nu enkel als een Pavlov hond wakker schieten van het woord "Noord-Italië". De rest kan zo binnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:06 schreef Kyran het volgende:
Weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar het is, maar iemand die in Daegu is geweest niet testen is wel toppunt hoor
Lachen is gezond, dus tegen coronaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moest hier ook wel om lachenHelp roepen en dan die reacties
Dat vinden jullie dan wél weer grappig, he.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moest hier ook wel om lachenHelp roepen en dan die reacties
Ik zie Nederland dit soort maatregelen echt niet nemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Zullen ze Brabant vanaf deze week ook gaan sluiten, nadat Italië Lombardije heeft gesloten?
Die "steekproef" is fase 1quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Zullen ze Brabant vanaf deze week ook gaan sluiten, nadat Italië Lombardije heeft gesloten?
En dan denk ik aan Brabantquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Eens zien over anderhalve week, hoe het dan isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie Nederland dit soort maatregelen echt niet nemen.
Alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:06 schreef Kyran het volgende:
Ja, dit is wel de humor waar ik van hou. Joh, ik heb ook een kwetsbare moeder. Maar die maakt zich veel minder zorgen dan ik. Want "Binnen nu en 20 jaar ga ik toch ergens dood aan"quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat vinden jullie dan wél weer grappig, he.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht
Farmers defense forcequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik milities van losgeslagen rebellen
Minimaal een maand.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Nog even in NL
[ link | afbeelding ]
Leest toch lekkerder dan die capslock...
Mij ook, behalve Brabantquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Typisch dat sommige mensen nu weer denigrerend doen naar sommige provincies.
Ons land is te klein voor provincies, we zijn een Nederland.
Elke provincie gaat me aan het hart.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef -river- het volgende:
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht dat gaat dicht
#JesuisPays-Basquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel doden zullen wel niet vallenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie Nederland dit soort maatregelen echt niet nemen.
Wat ben jij toch een begaand mensquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijna niemand en 2300 Brabanders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:14 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hoeveel doden zullen wel niet vallen
Gek verhaalquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:06 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |