Ik zie Nederland dit soort maatregelen echt niet nemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Zullen ze Brabant vanaf deze week ook gaan sluiten, nadat Italië Lombardije heeft gesloten?
Die "steekproef" is fase 1quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Zullen ze Brabant vanaf deze week ook gaan sluiten, nadat Italië Lombardije heeft gesloten?
En dan denk ik aan Brabantquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
Eens zien over anderhalve week, hoe het dan isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie Nederland dit soort maatregelen echt niet nemen.
Alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:06 schreef Kyran het volgende:
https://twitter.com/alexandersuma
Weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar het is, maar iemand die in Daegu is geweest niet testen is wel toppunt hoor
Ja, dit is wel de humor waar ik van hou. Joh, ik heb ook een kwetsbare moeder. Maar die maakt zich veel minder zorgen dan ik. Want "Binnen nu en 20 jaar ga ik toch ergens dood aan"quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:09 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat vinden jullie dan wél weer grappig, he.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht
Farmers defense forcequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik milities van losgeslagen rebellen
Minimaal een maand.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Nog even in NL
[ link | afbeelding ]
Leest toch lekkerder dan die capslock...
Mij ook, behalve Brabantquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Typisch dat sommige mensen nu weer denigrerend doen naar sommige provincies.
Ons land is te klein voor provincies, we zijn een Nederland.
Elke provincie gaat me aan het hart.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef -river- het volgende:
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht dat gaat dicht
#JesuisPays-Basquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel doden zullen wel niet vallenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie Nederland dit soort maatregelen echt niet nemen.
Wat ben jij toch een begaand mensquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijna niemand en 2300 Brabanders.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:14 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hoeveel doden zullen wel niet vallen
Gek verhaalquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:06 schreef Kyran het volgende:
https://twitter.com/alexandersuma
Weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar het is, maar iemand die in Daegu is geweest niet testen is wel toppunt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |