Er waren serieuze verdenkingen. Die bleken kennelijk niet gegrond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:57 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Was jij het nou die eerder deze week inside information had over een coronadode in Limburg? Dat was dus onzin?
Denk dat de prijs van wiet omhoog gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?
Meeste geld wat daar om gaat is zwart, dus nationaal gezien zal het wel meevallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Nee, maar even serieus. Weet iemand wat de economische gevolgen zal zijn als Brabant op slot gaat?
Brabant is geen praktisch gedefinieerd gebied in deze, dan gaan ze echt wel de grotere steden afsluiten ipv de hele vaag gevormde provincie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik zie geen correlatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk dat de prijs van wiet omhoog gaat
Efteling met rond de 5 miljoen bezoekers.. zal er best inhakken daar. Vorig seizoen hebben ze al een minder goed seizoen gedraaid én ze hebben veel geïnvesteerd om oude attracties te renoverenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Meeste geld wat daar om gaat is zwart, dus nationaal gezien zal het wel meevallen.
Jumbo oa, het hoofdkwartier zit hier en de grote bazen komen uit en wonen in Brabant, de wietprijs zal stijgen en oh ja, ze maken hier ook bier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Toen die eerste dorpjes dicht gingen. Wie zorgde voor eten voor de mensen?quote:
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Je onderschat Brabant.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als ik en al mijn collega's maandag niet naar kantoor kunnen komen omdat onze kinderen een snottebel hadden. Dat heeft wel wat verdergaande implicaties dan een beetje zwart geld en wiet.
Prima, maar wat zijn de economische gevolgen. Hoeveel procent zullen we missen in onze staatskas.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:00 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Brabant is geen praktisch gedefinieerd gebied in deze, dan gaan ze echt wel de grotere steden afsluiten ipv de hele vaag gevormde provincie.
Die kunnen we in de randstad ook maken hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Tengano het volgende:
Ik denk ook omdat de vraag van buiten zal afnemen ook de prijs van de Bosche Bol omlaag zal gaan.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Toen die eerste dorpjes dicht gingen. Wie zorgde voor eten voor de mensen?
Je hebt het over economische gevolgen. Bijna de hele hightech industrie huist hier. Als je dat plat legt kost dat miljarden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?
Klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Je hebt het over economische gevolgen. Bijna de hele hightech industrie huist hier. Als je dat plat legt kost dat miljarden.
Veel distributiecentraquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?
Maar dat sparen we weer uit omdat we een hele provincie kunnen schrappen uit de zorg en sociale zekerheid.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Je hebt het over economische gevolgen. Bijna de hele hightech industrie huist hier. Als je dat plat legt kost dat miljarden.
Coca cola oaquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kunnen we in de randstad ook maken hoor
Ja maar niet zoals Jan de Groot vinden die brabo'squote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kunnen we in de randstad ook maken hoor
Nee we maken ze beterquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja maar niet zoals Jan de Groot vinden die brabo's
ASML, Philips, Jumbo, Marsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Prima, maar wat zijn de economische gevolgen. Hoeveel procent zullen we missen in onze staatskas.
Over Bol gesproken, hun distributiecentrum zit in Waalwijk, net zoals vele andere grote webshops.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Tengano het volgende:
Ik denk ook omdat de vraag van buiten zal afnemen ook de prijs van de Bosche Bol omlaag zal gaan.
blijkbaar niet want jij stuurt je kind nog graag naar school a.s weekquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
Gooi ons maar op slot, wij kunnen voor onszelf zorgen, wij zijn van alle markten thuis
Het is maar een geintje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef Grishenko_ het volgende:
Wel een beetje ontopic blijven jongens. Het corona-virus is ook niet lachen gieren brullen.
Klopt. De gedachte dat de coca cola productie stil gaat vallen is wel echt heel naarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef Grishenko_ het volgende:
Wel een beetje ontopic blijven jongens. Het corona-virus is ook niet lachen gieren brullen.
Veel succes met alle viskramen ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
Gooi ons maar op slot, wij kunnen voor onszelf zorgen, wij zijn van alle markten thuis
Gemoedelijkheid, bourgondisme en drugsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVMquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
quote:Het dwingende advies van het RIVM weerhoudt Tilburgers in ieder geval niet om naar de markt te gaan. "Ach, de een zegt dit en een ander zegt weer dat. Sommigen zeggen dat je moet hoesten in je elleboog, maar dat vind ik zo'n flauwekul", zegt een vrouw.
[..]quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[url=https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3167965/Tilburgers-blijven-niet-weg-van-de-weekmarkt-ondanks-advies-RIVM]Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVM
Ja dus, die school staat ook in Brabant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
blijkbaar niet want jij stuurt je kind nog graag naar school a.s week
dan kun je het beter niet hebben over voor jezelf zorgenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dus, die school staat ook in Brabant.
tja, het is maar een advies, van een instituut met een slecht trackrecordquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVM
[..]
Brabanders zijn stronteigenwijs en laten zich niks vertellen. RIP brabrant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Er zijn anders aardig wat financiële tegemoetkomingen voor getroffen bedrijven daar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef Felixa het volgende:
Vriend van mij in Milaan heeft daar een eigen opleidingscentrum. Afgelopen twee weken al dicht geweest en nu dus tot 3 april. Sociaal/financieel vangnet is er niet dus die komt straks aardig in de financiële problemen. Verzekering dekt het natuurlijk ook niet.
das kut. Gaat die het redden financieel?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef Felixa het volgende:
Vriend van mij in Milaan heeft daar een eigen opleidingscentrum. Afgelopen twee weken al dicht geweest en nu dus tot 3 april. Sociaal/financieel vangnet is er niet dus die komt straks aardig in de financiële problemen. Verzekering dekt het natuurlijk ook niet.
Kan jij niet lezen? Ik zeg dat Brabant zichzelf wel kan redden, ik heb het niet over thuis blijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan kun je het beter niet hebben over voor jezelf zorgen
Ik hoop dat zulke mensen als eerste gaan zegmaar. Komop zeg, als je nu nog niet het belang inziet dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan zelf wel even een vaccin onwikkelen begrijp ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Ik zeg dat Brabant zichzelf wel kan redden, ik heb het niet over thuis blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |