En gewoon niet met huid en haar verscheurdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
HeldGewoon binnenstappen bij een groep 40+. Was echt leuk.
![]()
Ja, dat was wel een risico natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gewoon niet met huid en haar verscheurd![]()
Nee, leuke groep waren jullie
We hebben het wel overwogen, maar nee...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
tof dat je er wasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben net terug, wind was primaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?
Ja, idd, jouw schuldquote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deels mijn schuld.![]()
*mompelt iets over eten*
Ik vergeef het jequote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahhh en de enige met goede👀 die zijn vlaggetje wel had kunnen herkennen, had geen vlaggetje...Sorry Fax
En een kilo aankomenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had die zak paaseieren natuurlijk ff weg kunnen schoffelen.
Ze zijn lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar.. maar...
[..]
Gaat ie leeg?
Jij bent ook leukquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?
Ikke 1, was lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:24 schreef Prisha het volgende:
Ik had twee flinke bakken van oma's soep op
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke 1, was lekker.En een bakje pindaknabbels zitten knabbelen. En de ballen natuurlijk nog en worst en kaas.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.![]()
En hier gaan ze ook leeg.
Ik was wat wazig en vond die zak paas eitjes in mijn tasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had dan toch ook een tweede kunnen nemen?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.![]()
En hier gaan ze ook leeg.
Rotterdams he.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je kan fantastisch vloeken, btw.
*jaloers is*
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was wat wazig en vond die zak paas eitjes in mijn tas
Ja, Rotterdammers kunnen er van van, maar het Haags accent blijft onovertroffen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rotterdams he.
Gelukkig vloekte oma ook, was ik niet de enige.
Ze zijn op één na nog intact in een deftig schaaltjequote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?
Wat braaf.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn op één na nog intact in een deftig schaaltje
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.
Dan te bedenken dat ik het jaren nauwelijks gedaan heb, nu boeit het me niet meer zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, Rotterdammers kunnen er van van, maar het Haags accent blijft onovertroffen.
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.
Gisteren rolde het er zeer vloeiend uit bij je. Zo'n mooi gehoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik het jaren nauwelijks gedaan heb, nu boeit het me niet meer zo.En toen oma gvd zei de eerste keer dacht ik, ohw geinig, die ken het ook goed zeg.
Haags wint wel ja.
LOLquote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks het hele spul in quarantaine.
Kan ik me wat bij voorstellen. Een trein vol gekakel. The horror..quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren rolde het er zeer vloeiend uit bij je. Zo'n mooi gehoor.
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks het hele spul in quarantaine.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.
Echt een hel is het.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.
Hahaha!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oma en ik kunnen tiny en lau opvolgen, ik zal in november gaan helpen met de kerstversiering bij oma.
Same en iedereen !!! Het was een toffe avond. Lange tijd geleden dat ik tot 2:00 in de kroeg heb gezetenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Een trein vol gekakel. The horror..
Vond het leuk je te ontmoeten.
Gelukkig ben ik geen conducteur.quote:
Dat gaan we dan wel even filmen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oma en ik kunnen tiny en lau opvolgen, ik zal in november gaan helpen met de kerstversiering bij oma.
Serieus ? Nou die flikker je toch rijdend al de trein uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.
Ik zie dat helemaal voor mequote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ja idd, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ? Nou die flikker je toch rijdend al de trein uit.
Ja snap ik maar een flinke tik ofzo ...quote:
Ze zijn BOA en mogen dat niet, maar als ze er een uit zouden delen zou ik ze gelijk geven.quote:
Nou, die conducteurs stapten ook echt met een blauwe reet die trein uit.quote:
Nee dat mogen ze niet, maar als die kutwijven op hun bil worden geslagen is het balquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zijn BOA en mogen dat niet, maar als ze er een uit zouden delen zou ik ze gelijk geven.
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar dames mogen zich ook wel gedragenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, die conducteurs stapten ook echt met een blauwe reet die trein uit.
Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet.
Ja idd. Hoe ziek is dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat mogen ze niet, maar als die kutwijven op hun bil worden geslagen is het bal
Helemaal eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar dames mogen zich ook wel gedragen
Dat is best wel ergquote:Op zondag 1 maart 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Helaas was er op dat soort momenten weinig damesachtig meer aan. En het enige dat zo’n conducteur kon doen was na het sluiten van de deuren, naar voren vluchten en bij mij in de cabine komen zitten.
Ja heel erg. Heb het zelf ook meegemaakt dat ze na de huishoudbeurs of de libelle strandweek ze kachel naar huis gingen. Daar was niks damesachtigs meer aan. Je schaamt je als vrouw er zelfs voor.quote:
Heftig, alsof vrouwen dat kunnen doen zonder consequentiesquote:Op zondag 1 maart 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Helaas was er op dat soort momenten weinig damesachtig meer aan. En het enige dat zo’n conducteur kon doen was na het sluiten van de deuren, naar voren vluchten en bij mij in de cabine komen zitten.
Best wel. Combinatie van alcohol en een conducteur die in de smaak valt. Dan gaan er wat remmen los.quote:
Hebben ze daar dat gender neutraal voor uitgevonden. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Ik denk dat het nog niet zo ver isquote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb het zelf ook meegemaakt dat ze na de huishoudbeurs of de libelle strandweek ze kachel naar huis gingen. Daar was niks damesachtigs meer aan. Je schaamt je als vrouw er zelfs voor.
Het blijft vaak bij een tik op de billen en wat knijpen op bepaalde plekken.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftig, alsof vrouwen dat kunnen doen zonder consequenties
Geen enkel iemand hoeft dat te pikken.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het blijft vaak bij een tik op de billen en wat knijpen op bepaalde plekken.
Die treinen zitten zo vol, zie maar eens aan te wijzen wie het was.
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze daar dat gender neutraal voor uitgevonden. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Ik denk dat het nog niet zo ver is
Het is meer dat vrouwen op de bok staan te bleren als iemand hun kont aantikt. Als het andersom is is het een geintje ofzoquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.
Inderdaad.quote:
Ja te achterlijk toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat vrouwen op de bok staan te bleren als iemand hun kont aantikt. Als het andersom is is het een geintje ofzo
Goh wij zo’n raam. Het komt nu wel dichtbij.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik lag in bed en ik had een prima uitzicht over de lichtjes enzo. Dus heb ik ook een foto gemaakt [ link | afbeelding ]
Cool he?
Ik dacht dat het vet was. Maar dat is blijkbaat irl beterquote:Op zondag 1 maart 2020 17:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Goh wij zo’n raam. Het komt nu wel dichtbij.
Is ook vet. Wij hadden ook zo’n mooi uitzicht.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vet was. Maar dat is blijkbaat irl beter
11 deze is beter jaquote:Op zondag 1 maart 2020 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook vet. Wij hadden ook zo’n mooi uitzicht.
Welke etage zat je?
[ afbeelding ]
quote:
Wij keken uit op het stadion en het rangeerterrein de Binckhorst.quote:
Weet je hoe ze puntjes in de volksmond noemen?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
Die puntjes toren herken ik wel. Ik heb ooit wat werk gedaan in het parlement. We hadden daar een kleine dependance.
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 17:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Weet je hoe ze puntjes in de volksmond noemen?
Ahhh !!! Nou ze zijn wel wat aanwezigquote:
lekker gesloopt of een klein datacentrummetjequote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
Die puntjes toren herken ik wel. Ik heb ooit wat werk gedaan in het parlement. We hadden daar een kleine dependance.
Ik zag ze dus wel uit mijn raam. Maar ja met tig wijn een foto maken in het donkerquote:
Jules Paradijs zat er toen nog. Ik moest wat installeren en updaten. Toffe vent is hetquote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker gesloopt of een klein datacentrummetje
Tja zo heb ik ook weleens foto’s geprobeerd te maken. Nooit een succes geworden met tig wijn achter mijn kiezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag ze dus wel uit mijn raam. Maar ja met tig wijn een foto maken in het donker
Die moest ik googlenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jules Paradijs zat er toen nog. Ik moest wat installeren en updaten. Toffe vent is het
Ja ik dacht tering dit is vet.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja zo heb ik ook weleens foto’s geprobeerd te maken. Nooit een succes geworden met tig wijn achter mijn kiezen.
Ahh echtquote:
Ik heb weleens met tig wijn gekookt en ach dit zal vast wel bijelkaar passen qua kruiden. Was best lekker. Ga je het nuchter combineren...quote:
Hij was even de baasquote:Op zondag 1 maart 2020 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op de journalisten namen..
Uit ervaring: het nuchter opeten zou al een uitdaging geweest zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb weleens met tig wijn gekookt en ach dit zal vast wel bijelkaar passen qua kruiden. Was best lekker. Ga je het nuchter combineren...
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Uit ervaring: het nuchter opeten zou al een uitdaging geweest zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb weleens met tig wijn gekookt en ach dit zal vast wel bijelkaar passen qua kruiden. Was best lekker. Ga je het nuchter combineren...
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Uit ervaring: het nuchter opeten zou al een uitdaging geweest zijn.
quote:
Smakelijk en slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Ik ga een vette bek eten. Ik denk dat ik out ga daarna
Nou, eetze en sterkte daarna.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Eet smakelijk en latersss.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Adios ... hasta la vista babyquote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Ja zoiets zag ik al voorbij komen ... geen trams meer ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin een beetje bij te komen. Naar huis komen ging ook niet geheel volgens plan.
Ohw jeequote:Op zondag 1 maart 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin een beetje bij te komen. Naar huis komen ging ook niet geheel volgens plan.
Zoiets, het station (LVNOI) heeft 2 tramhaltes en ik stond bij de verkeerde. Trein naar cs genomen om daar de tram te nemen en die tram reed niet verder dan station hs. Ik had geen zin meer om te lopen dus maar een taxi gepakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets zag ik al voorbij komen ... geen trams meer ?
lekker dan ...quote:Op zondag 1 maart 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, het station (LVNOI) heeft 2 tramhaltes en ik stond bij de verkeerde. Trein naar cs genomen om daar de tram te nemen en die tram reed niet verder dan station hs. Ik had geen zin meer om te lopen dus maar een taxi gepakt.
Tja, ik heb leuke herinneringen aan de meet, dit laat mij de pret niet bederven. Ik ben thuisgekomen en kon nog lekker even nagenieten.quote:
Ja was super gezellig , maar dat gezeur om je kruk elke keer nadat je gerookt hadquote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb leuke herinneringen aan de meet, dit laat mij de pret niet bederven. Ik ben thuisgekomen en kon nog lekker even nagenieten.
De volgende keer dat je mijn kruk inpikt zal ik er niet meer vriendelijk om terug vragen.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was super gezellig , maar dat gezeur om je kruk elke keer nadat je gerookt had
OK , geregeldquote:Op zondag 1 maart 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De volgende keer dat je mijn kruk inpikt zal ik er niet meer vriendelijk om terug vragen.
quote:
Oh dear.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De volgende keer dat je mijn kruk inpikt zal ik er niet meer vriendelijk om terug vragen.
Heb dus een kleine fittie gemist op de meet. Zouden jullie niet een TR naar oma-Nijn kunnen zetten. Dan had ze moeten modden.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was super gezellig , maar dat gezeur om je kruk elke keer nadat je gerookt had
Hoezo fittie ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb dus een kleine fittie gemist op de meet. Zouden jullie niet een TR naar oma-Nijn kunnen zetten. Dan had ze moeten modden.
Het viel idd allemaal wel mee maar flik mij dit niet nog eens.quote:
He verdikke.quote:
Wil niet stoken hoor, maar....quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het viel idd allemaal wel mee maar flik mij dit niet nog eens.
Wil Dees er mee stoppen dan ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef notturna het volgende:
[..]
He verdikke.Gewoon iets om Nijn aan het “modden” te krijgen, al gaat nergens over.
Nee maar als de meet bij de Nijntjes plaats vind dan zijn zij daar toch de modjes?quote:
Maar er waren krukken genoegquote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee maar als de meet bij de Nijntjes plaats vind dan zijn zij daar toch de modjes?
Kijk daar heb je een punt ... Mijn kruk met mn jas er op is ook de hele avond misbruikt door anderen .. Ik noem geen namen anders ga ik stuiterenquote:
ik was het nietquote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar heb je een punt ... Mijn kruk met mn jas er op is ook de hele avond misbruikt door anderen .. Ik noem geen namen anders ga ik stuiteren
Ja, sorry man. Had mijn jas ook over een kruk hangen. Na een paar biertjes gaan al die jassen op elkaar lijken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar heb je een punt ... Mijn kruk met mn jas er op is ook de hele avond misbruikt door anderen .. Ik noem geen namen anders ga ik stuiteren
jij ook ...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, sorry man. Had mijn jas ook over een kruk hangen. Na een paar biertjes gaan al die jassen op elkaar lijken.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
owj dat is wat minder. Gelukkig ben je goed thuisgekomenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, het station (LVNOI) heeft 2 tramhaltes en ik stond bij de verkeerde. Trein naar cs genomen om daar de tram te nemen en die tram reed niet verder dan station hs. Ik had geen zin meer om te lopen dus maar een taxi gepakt.
Same! Zo brak. Ik heb al een paar keer wat hazeslaapjes gedaanquote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Gister was mijn energie niveau 100%
Vandaag maar 5%
Wat ben ik moe
Echt he. Ik nog niet, ik wil vannacht goed slapen want moet er morgen weer vroeg uit natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same! Zo brak. Ik heb al een paar keer wat hazeslaapjes gedaan
Herkenbaar maar ik zit dan op 35% of zo ... kantenklaar gegeten ...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Vandaag maar 5%
Wat ben ik moe
Als je zo moe bent zal dat vast gaan lukken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he. Ik nog niet, ik wil vannacht goed slapen want moet er morgen weer vroeg uit natuurlijk.
quote:
Je bent de enige niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Vandaag maar 5%
Wat ben ik moe
Wel voedsel naar binnen geschoffeld.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij vandaag de tuin van je ouders staan schoffelen ?
Dan heb je het netjes gedaan. Ik heb daar geen controle over bij mezelf, dat is wel weer duidelijk geworden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar maar ik zit dan op 35% of zo ... kantenklaar gegeten ...
Dat denk ik ook wel. Kan niet wachten tot 22.00 dan duik ik erin.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zo moe bent zal dat vast gaan lukken.
Lol, ik heb er een paar op en zou nu nog wel een bakkie lusten maar heb geen puf ervoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En plusminus 85684 bakken espresso op om op de been te blijven.
Je hebt het in je brakheid niet per ongeluk andersom gedaan? Dajje strakkies niet op brokjes servies zit te kauwen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan heb je het netjes gedaan. Ik heb daar geen controle over bij mezelf, dat is wel weer duidelijk geworden.
Ik heb boerenkool stamppot gemaakt. En afwas ligt nu te drogen.
Oh, dan ben je wel héél gaar zeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik heb er een paar op en zou nu nog wel een bakkie lusten maar heb geen puf ervoor.
Gewone koffie is het dan wel afijn, geen puf meer.![]()
Doen jullie wel voorzichtig met dat spul. Al dat gestuiter...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt het in je brakheid niet per ongeluk andersom gedaan? Dajje strakkies niet op brokjes servies zit te kauwen.
Nee nee, alles is goed gegaan alleen wel in slow motion, schillen en zo en stampen en snijden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt het in je brakheid niet per ongeluk andersom gedaan? Dajje strakkies niet op brokjes servies zit te kauwen.
Ja ja, de zin in koffie is nu ook wel over.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Doen jullie wel voorzichtig met dat spul. Al dat gestuiter...
Jullie aten een uur later zeker?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, alles is goed gegaan alleen wel in slow motion, schillen en zo en stampen en snijden.Heren hier vonden het lekker dus zal wel goed zijn dan.
Ja, bizar gewoon.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan ben je wel héél gaar zeg.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie aten een uur later zeker?
Het duurt ongeveer net zo lang als het typen van jouw zin.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, bizar gewoon.En koffie zetten is nogal een gedoe, want omspoelen en water erin doen en dan het koffiefilter ding uitspoelen en koffie erin doen en dan aanzetten.
![]()
Ja en nou heb ik er nog meer zin in gekregen, weet al wat ik zo ga doen dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het duurt ongeveer net zo lang als het typen van jouw zin.
Typen over koffie.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en nou heb ik er nog meer zin in gekregen, weet al wat ik zo ga doen dus.![]()
Ze motten niet zeuren ze zijn gevoederd dus...quote:
Ja, ik wil ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Mag ik de foto's hebben die zijn gemaakt?
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee, het zetten.Terug in 20 minuten.
Ben gewoon doorgegaan met bier en later wijn ..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En plusminus 85684 bakken espresso op om op de been te blijven.
Vond ik ook. ok ik ga nu echt ff koffie zetten.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze motten niet zeuren ze zijn gevoederd dus...
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben gewoon doorgegaan met bier en later wijn ..
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Door de week doe ik dan weer ff niks ...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Godsamme, hoe krijg je het voor elkaar, chufi.
Nou koffieleutse.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vond ik ook. ok ik ga nu echt ff koffie zetten.
10 minuten. Valt meequote:
Zijn er foto's gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Mag ik de foto's hebben die zijn gemaakt?
omg ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben nog op mijn bek gegaan in de tuin van @espri En me uitlachen dat krengquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel blij dat de meeste zich zo voelen dus.![]()
Was een goed feestje.
Maar geen bierquote:Op zondag 1 maart 2020 19:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is het nu bewezen, er is internet in de hemel.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben nog op mijn bek gegaan in de tuin van @:Espri En me uitlachen dat kreng
Daarom drinken we het hier.quote:
Een pijnlijke stuit en wat spierpijnquote:Op zondag 1 maart 2020 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Was het zo erg bij jou? Ja schijnbaar wel dus. Och arme, heb je er niets aan overgehouden? En waarschijnlijk had ik ook wel gelachen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben nog op mijn bek gegaan in de tuin van @:Espri En me uitlachen dat kreng
Ik kan haar bijna horen lachen schateren.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Is er ooit iemand terug gekomen om dat te vertellen. Dus ik vermoed dat er zomaar bier is daar.quote:
Die kut tuinkabouters gaan ook altijd in de weg staan, nare dingen zijn dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heul die tuinkabouter naar de kloten natuurlijk nu.
Hmz, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Is er ooit iemand terug gekomen om dat te vertellen. Dus ik vermoed dat er zomaar bier is daar.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heul die tuinkabouter naar de kloten natuurlijk nu.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Die kut tuinkabouters gaan ook altijd in de weg staan, nare dingen zijn dat.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien wil @:espri voor de volgende keer wel een parachute voor je haken.
Ik denk het niet. Ze vond het veel te leuk zo zonder parachutequote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien wil @:espri voor de volgende keer wel een parachute voor je haken.
Gisteravond voelde ik het nauwelijksquote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, op je stuitje gelazerd. Dat kan vies pijn doen.
Nu je het vertelt moet ik weer lachen sorryquote:
Dat laatste is maar goed ook met die rug van jequote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nu je het vertelt moet ik weer lachen sorrymaar ik denk dat ik wat wijn had gedronken want anders zou ik niet lachen...
Ik kijk ook opeens op en daar lig je op je rug... Als een soort vertraagde film kijk ik hoe je daar ligt hahahahha en ik hielp ook nog niet eens...
Niemand die vraagt hoe het met mn tegel gaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, op je stuitje gelazerd. Dat kan vies pijn doen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze vond het veel te leuk zo zonder parachute
Dat zou je ook niet lukken met je rug vermoed ik, had je er naast gelegen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nu je het vertelt moet ik weer lachen sorrymaar ik denk dat ik wat wijn had gedronken want anders zou ik niet lachen...
Ik kijk ook opeens op en daar lig je op je rug... Als een soort vertraagde film kijk ik hoe je daar ligt hahahahha en ik hielp ook nog niet eens...
Nasty... nasty....quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Niemand die vraagt hoe het met mn tegel gaat?
Hm?
uhm....neequote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze vond het veel te leuk zo zonder parachute
ik heb beeld....sorry tonja maarquote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat nare tuinpad dat onze Tonja heeft getackeld?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hm?
Merlot is een goede pijnstiller maar vandaag niet meer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste is maar goed ook met die rug van je
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hm?
quote:
Dat denk ik ook en we deden best zachtjes want was onder slaapkamerraam van meneer espri die er verstandig aan deed om meteen na thuis komst naar boven te gaan, wij gingen pas iets van 4.45 uur naar bed...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet lukken met je rug vermoed ik, had je er naast gelegen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hm?
Hoe, maar dan ook hoe krijg je dat voor elkaar. Wel naar lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben heel vroeger wel eens van mijn fiets gelazerd met mijn bezopen reet en kwam met een paar vingers tussen de spaken.
Dan voel je wel dat er iets niet klopt, maar zeer nee. De volgende dag echter.En toch niets gebroken, alleen erg opgezet.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef espri het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en we deden best zachtjes want was onder slaapkamerraam van meneer espri die er verstandig aan deed om meteen na thuis komst naar boven te gaan, wij gingen pas iets van 4.45 uur naar bed...
Als je bezopen bent kan alles. Blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe, maar dan ook hoe krijg je dat voor elkaar. Wel naar lijkt me.
Zag wat nattigheid dus tegeltje is wat verdrietig geweest.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat nare tuinpad dat onze Tonja heeft getackeld?
Comaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef espri het volgende:
[..]
Merlot is een goede pijnstiller maar vandaag niet meer.![]()
Heb je wel goed geslapen?
Heb je niet eens gezien vandaag
Ouch...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben heel vroeger wel eens van mijn fiets gelazerd met mijn bezopen reet en kwam met een paar vingers tussen de spaken.
Dan voel je wel dat er iets niet klopt, maar zeer nee. De volgende dag echter.En toch niets gebroken, alleen erg opgezet.
Vond ik ook en graag gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
Vond het heel leuk je te ontmoeten. En nogmaals bedankt voor het bekijken van die mooie foto’s
Ach gossie.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef espri het volgende:
[..]
Zag wat nattigheid dus tegeltje is wat verdrietig geweest.
Door hard te trappen in de hoop overeind te blijven en daar dan ineens mee stoppen. Dat deed het 'm.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe, maar dan ook hoe krijg je dat voor elkaar. Wel naar lijkt me.
Ja dat blijkt wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je bezopen bent kan alles. Blijkbaar.
Niet meer fietsen, veuls te gevaarlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door hard te trappen in de hoop overeind te blijven en daar dan ineens mee stoppen. Dat deed het 'm.
Wat stopte nou als eerste? Het trappen, of het overeind blijven?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door hard te trappen in de hoop overeind te blijven en daar dan ineens mee stoppen. Dat deed het 'm.
Oh netjes toch nog?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef tonja het volgende:
[..]
ComaWel een beetje kort. Ben er half 12 uit gegaan.
Bassie stijl.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef espri het volgende:
[..]
Tegelhoesjes haken op mn lijstje zetten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef espri het volgende:
[..]
Tegelhoesjes haken op mn lijstje zetten.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahahha zal best vrolijk worden dan, of niet natuurlijk.quote:
Ach ik heb een beetje gemist toen. Echt ik er echt wel naar gevraagd hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef espri het volgende:
[..]
Ja daarom word ik best wat verdrietig dat niemand er naar vraagt.
quote:
Snap al niet hoe je het voor elkaar krijgt om vingers tussen spaken te krijgen. Dan ben je echt behoorlijk ver heen. Oh en een keer op een mountainbike snoeihard trappen en tegen een muurtje aan gebeukt. Daar heb ik nog een litteken van onder mijn kin.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat stopte nou als eerste? Het trappen, of het overeind blijven?
Ik heb een vermoeden.
Lief van dr he?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn cadeautje van oma vond ik ook geweldig.
Ja, lol, dat was grappig.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn cadeautje van oma vond ik ook geweldig.
Misschien fietsen na een avondje stappen geen goed combi?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap al niet hoe je het voor elkaar krijgt om vingers tussen spaken te krijgen. Dan ben je echt behoorlijk ver heen. Oh en een keer op een mountainbike snoeihard trappen en tegen een muurtje aan gebeukt. Daar heb ik nog een litteken van onder mijn kin.
Kin stuk, fiets begon voor zichzelf als vouwfiets en de hele schuur en fiets onder het bloed.
Goffer..quote:Op zondag 1 maart 2020 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap al niet hoe je het voor elkaar krijgt om vingers tussen spaken te krijgen. Dan ben je echt behoorlijk ver heen. Oh en een keer op een mountainbike snoeihard trappen en tegen een muurtje aan gebeukt. Daar heb ik nog een litteken van onder mijn kin.
Kin stuk, fiets begon voor zichzelf als vouwfiets en de hele schuur en fiets onder het bloed.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:13 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahahha zal best vrolijk worden dan, of niet natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch maar niet, heb vrij groot terras.
Nee, dat bleek een aantal keren.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien fietsen na een avondje stappen geen goed combi?
Ik had dat dus vannacht .. 3 x rood en nada.. weer naar beneden ...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef D. het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn kamer in kon vannacht, want toen ik vanmorgen na het ontbijt mijn kamer weer in wilde werkte mijn pasje niet meer
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Om en om een heel terras van deze 2:
![]()
Hùh? Moest je er voor 10 uur uit zijn of zo?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef D. het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn kamer in kon vannacht, want toen ik vanmorgen na het ontbijt mijn kamer weer in wilde werkte mijn pasje niet meer
Hardleers of driemaal is scheepsrecht?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat bleek een aantal keren.
Wat voor foto's? Toch niets raars? Kunnen ze het daglicht verdragen? Wil ik het wetenquote:
Pasje toevallig bij je telefoon bewaard?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had dat dus vannacht .. 3 x rood en nada.. weer naar beneden ...
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hardleers of driemaal is scheepsrecht?
sssht we zouden het er niet meer over hebben.🤫quote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat voor foto's? Toch niets raars? Kunnen ze het daglicht verdragen? Wil ik het weten
Na je akkefietje had je een vouwfiets over.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, ik was jong en een vouwfiets leek wel wat.
oh fokking hellquote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef notturna het volgende:
S
[..]
sssht we zouden het er niet meer over hebben.🤫
Nee, normaal 12 uur, maar was verlengd tot 17:00, voor 'uitslapers'quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh? Moest je er voor 10 uur uit zijn of zo?
ja dat zei ik ook al .. mn OV chip doet het wel gewoon daarquote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pasje toevallig bij je telefoon bewaard?
Je staat er goed op hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat voor foto's? Toch niets raars? Kunnen ze het daglicht verdragen? Wil ik het weten
Moesten jullie de lift ook activeren met je pas?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, normaal 12 uur, maar was verlengd tot 17:00, voor 'uitslapers'
wutquote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef D. het volgende:
Hadden wij ook. Met de explicite waarschuwing het pasje niet in de buurt van onze telefoon te bewaren. Schijnen ze nogal niet tegen te kunnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, normaal 12 uur, maar was verlengd tot 17:00, voor 'uitslapers'
Die passen kunnen daar blijkbaar niet tegen. Receptie personeel waarschuwt daar ook voor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al .. mn OV chip doet het wel gewoon daar
Geen last van gehadquote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moesten jullie de lift ook activeren met je pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |