En gewoon niet met huid en haar verscheurdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
HeldGewoon binnenstappen bij een groep 40+. Was echt leuk.
![]()
Ja, dat was wel een risico natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gewoon niet met huid en haar verscheurd![]()
Nee, leuke groep waren jullie
We hebben het wel overwogen, maar nee...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
tof dat je er wasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben net terug, wind was primaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?
Ja, idd, jouw schuldquote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deels mijn schuld.![]()
*mompelt iets over eten*
Ik vergeef het jequote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahhh en de enige met goede👀 die zijn vlaggetje wel had kunnen herkennen, had geen vlaggetje...Sorry Fax
En een kilo aankomenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had die zak paaseieren natuurlijk ff weg kunnen schoffelen.
Ze zijn lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar.. maar...
[..]
Gaat ie leeg?
Jij bent ook leukquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?
Ikke 1, was lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:24 schreef Prisha het volgende:
Ik had twee flinke bakken van oma's soep op
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke 1, was lekker.En een bakje pindaknabbels zitten knabbelen. En de ballen natuurlijk nog en worst en kaas.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.![]()
En hier gaan ze ook leeg.
Ik was wat wazig en vond die zak paas eitjes in mijn tasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had dan toch ook een tweede kunnen nemen?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.![]()
En hier gaan ze ook leeg.
Rotterdams he.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je kan fantastisch vloeken, btw.
*jaloers is*
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was wat wazig en vond die zak paas eitjes in mijn tas
Ja, Rotterdammers kunnen er van van, maar het Haags accent blijft onovertroffen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rotterdams he.
Gelukkig vloekte oma ook, was ik niet de enige.
Ze zijn op één na nog intact in een deftig schaaltjequote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?
Wat braaf.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn op één na nog intact in een deftig schaaltje
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.
Dan te bedenken dat ik het jaren nauwelijks gedaan heb, nu boeit het me niet meer zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, Rotterdammers kunnen er van van, maar het Haags accent blijft onovertroffen.
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.
Gisteren rolde het er zeer vloeiend uit bij je. Zo'n mooi gehoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik het jaren nauwelijks gedaan heb, nu boeit het me niet meer zo.En toen oma gvd zei de eerste keer dacht ik, ohw geinig, die ken het ook goed zeg.
Haags wint wel ja.
LOLquote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks het hele spul in quarantaine.
Kan ik me wat bij voorstellen. Een trein vol gekakel. The horror..quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren rolde het er zeer vloeiend uit bij je. Zo'n mooi gehoor.
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks het hele spul in quarantaine.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.
Echt een hel is het.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.
Hahaha!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oma en ik kunnen tiny en lau opvolgen, ik zal in november gaan helpen met de kerstversiering bij oma.
Same en iedereen !!! Het was een toffe avond. Lange tijd geleden dat ik tot 2:00 in de kroeg heb gezetenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Een trein vol gekakel. The horror..
Vond het leuk je te ontmoeten.
Gelukkig ben ik geen conducteur.quote:
Dat gaan we dan wel even filmen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oma en ik kunnen tiny en lau opvolgen, ik zal in november gaan helpen met de kerstversiering bij oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |