En gewoon niet met huid en haar verscheurdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
HeldGewoon binnenstappen bij een groep 40+. Was echt leuk.
![]()
Ja, dat was wel een risico natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gewoon niet met huid en haar verscheurd![]()
Nee, leuke groep waren jullie
We hebben het wel overwogen, maar nee...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
tof dat je er wasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben net terug, wind was primaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?
Ja, idd, jouw schuldquote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deels mijn schuld.![]()
*mompelt iets over eten*
Ik vergeef het jequote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahhh en de enige met goede👀 die zijn vlaggetje wel had kunnen herkennen, had geen vlaggetje...Sorry Fax
En een kilo aankomenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had die zak paaseieren natuurlijk ff weg kunnen schoffelen.
Ze zijn lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had die zak paaseieren natuurlijk ff weg kunnen schoffelen.
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar.. maar...
[..]
Gaat ie leeg?
Jij bent ook leukquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?
Ikke 1, was lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:24 schreef Prisha het volgende:
Ik had twee flinke bakken van oma's soep op
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke 1, was lekker.En een bakje pindaknabbels zitten knabbelen. En de ballen natuurlijk nog en worst en kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |