En gewoon niet met huid en haar verscheurdquote:Op zondag 1 maart 2020 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
HeldGewoon binnenstappen bij een groep 40+. Was echt leuk.
![]()
Ja, dat was wel een risico natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En gewoon niet met huid en haar verscheurd![]()
Nee, leuke groep waren jullie
We hebben het wel overwogen, maar nee...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
tof dat je er wasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben net terug, wind was primaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks en vergeet jezelf niet.. Nog lekker gekite op de Maasvlakte of stond er te weinig wind?
Ja, idd, jouw schuldquote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deels mijn schuld.![]()
*mompelt iets over eten*
Ik vergeef het jequote:Op zondag 1 maart 2020 16:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ahhh en de enige met goede👀 die zijn vlaggetje wel had kunnen herkennen, had geen vlaggetje...Sorry Fax
En een kilo aankomenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had die zak paaseieren natuurlijk ff weg kunnen schoffelen.
Ze zijn lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar.. maar...
[..]
Gaat ie leeg?
Jij bent ook leukquote:Op zondag 1 maart 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Je had toch ook een bakkie soep kunnen nemen?
Ikke 1, was lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:24 schreef Prisha het volgende:
Ik had twee flinke bakken van oma's soep op
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke 1, was lekker.En een bakje pindaknabbels zitten knabbelen. En de ballen natuurlijk nog en worst en kaas.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.![]()
En hier gaan ze ook leeg.
Ik was wat wazig en vond die zak paas eitjes in mijn tasquote:Op zondag 1 maart 2020 16:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had dan toch ook een tweede kunnen nemen?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je nu vooruit blijft kijken, dan denk ik dat je neus zo je scherm gaat raken.![]()
En hier gaan ze ook leeg.
Rotterdams he.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je kan fantastisch vloeken, btw.
*jaloers is*
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was wat wazig en vond die zak paas eitjes in mijn tas
Ja, Rotterdammers kunnen er van van, maar het Haags accent blijft onovertroffen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rotterdams he.
Gelukkig vloekte oma ook, was ik niet de enige.
Ze zijn op één na nog intact in een deftig schaaltjequote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de trein soldaat gemaakt, of thuis?
Wat braaf.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn op één na nog intact in een deftig schaaltje
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.
Dan te bedenken dat ik het jaren nauwelijks gedaan heb, nu boeit het me niet meer zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, Rotterdammers kunnen er van van, maar het Haags accent blijft onovertroffen.
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft uitgedeeld aan al die mutsen voor de huishoudbeurs in de trein. Nou dan ben je er heel snel doorheen.
Gisteren rolde het er zeer vloeiend uit bij je. Zo'n mooi gehoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik het jaren nauwelijks gedaan heb, nu boeit het me niet meer zo.En toen oma gvd zei de eerste keer dacht ik, ohw geinig, die ken het ook goed zeg.
Haags wint wel ja.
LOLquote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks het hele spul in quarantaine.
Kan ik me wat bij voorstellen. Een trein vol gekakel. The horror..quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren rolde het er zeer vloeiend uit bij je. Zo'n mooi gehoor.
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Straks het hele spul in quarantaine.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.
Echt een hel is het.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking hel zeg. Op Zuid ging de trein richting RAI nou dat was proppen. Ik was blij dat ik eruit kon.
Hahaha!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oma en ik kunnen tiny en lau opvolgen, ik zal in november gaan helpen met de kerstversiering bij oma.
Same en iedereen !!! Het was een toffe avond. Lange tijd geleden dat ik tot 2:00 in de kroeg heb gezetenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Een trein vol gekakel. The horror..
Vond het leuk je te ontmoeten.
Gelukkig ben ik geen conducteur.quote:
Dat gaan we dan wel even filmen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oma en ik kunnen tiny en lau opvolgen, ik zal in november gaan helpen met de kerstversiering bij oma.
Serieus ? Nou die flikker je toch rijdend al de trein uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.
Ik zie dat helemaal voor mequote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ja idd, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ? Nou die flikker je toch rijdend al de trein uit.
Ja snap ik maar een flinke tik ofzo ...quote:
Ze zijn BOA en mogen dat niet, maar als ze er een uit zouden delen zou ik ze gelijk geven.quote:
Nou, die conducteurs stapten ook echt met een blauwe reet die trein uit.quote:
Nee dat mogen ze niet, maar als die kutwijven op hun bil worden geslagen is het balquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zijn BOA en mogen dat niet, maar als ze er een uit zouden delen zou ik ze gelijk geven.
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar dames mogen zich ook wel gedragenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, die conducteurs stapten ook echt met een blauwe reet die trein uit.
Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet.
Ja idd. Hoe ziek is dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat mogen ze niet, maar als die kutwijven op hun bil worden geslagen is het bal
Helemaal eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar dames mogen zich ook wel gedragen
Dat is best wel ergquote:Op zondag 1 maart 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Helaas was er op dat soort momenten weinig damesachtig meer aan. En het enige dat zo’n conducteur kon doen was na het sluiten van de deuren, naar voren vluchten en bij mij in de cabine komen zitten.
Ja heel erg. Heb het zelf ook meegemaakt dat ze na de huishoudbeurs of de libelle strandweek ze kachel naar huis gingen. Daar was niks damesachtigs meer aan. Je schaamt je als vrouw er zelfs voor.quote:
Heftig, alsof vrouwen dat kunnen doen zonder consequentiesquote:Op zondag 1 maart 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Helaas was er op dat soort momenten weinig damesachtig meer aan. En het enige dat zo’n conducteur kon doen was na het sluiten van de deuren, naar voren vluchten en bij mij in de cabine komen zitten.
Best wel. Combinatie van alcohol en een conducteur die in de smaak valt. Dan gaan er wat remmen los.quote:
Hebben ze daar dat gender neutraal voor uitgevonden. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Ik denk dat het nog niet zo ver isquote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb het zelf ook meegemaakt dat ze na de huishoudbeurs of de libelle strandweek ze kachel naar huis gingen. Daar was niks damesachtigs meer aan. Je schaamt je als vrouw er zelfs voor.
Het blijft vaak bij een tik op de billen en wat knijpen op bepaalde plekken.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftig, alsof vrouwen dat kunnen doen zonder consequenties
Geen enkel iemand hoeft dat te pikken.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het blijft vaak bij een tik op de billen en wat knijpen op bepaalde plekken.
Die treinen zitten zo vol, zie maar eens aan te wijzen wie het was.
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze daar dat gender neutraal voor uitgevonden. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Ik denk dat het nog niet zo ver is
Het is meer dat vrouwen op de bok staan te bleren als iemand hun kont aantikt. Als het andersom is is het een geintje ofzoquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.
Inderdaad.quote:
Ja te achterlijk toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat vrouwen op de bok staan te bleren als iemand hun kont aantikt. Als het andersom is is het een geintje ofzo
Goh wij zo’n raam. Het komt nu wel dichtbij.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik lag in bed en ik had een prima uitzicht over de lichtjes enzo. Dus heb ik ook een foto gemaakt [ link | afbeelding ]
Cool he?
Ik dacht dat het vet was. Maar dat is blijkbaat irl beterquote:Op zondag 1 maart 2020 17:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Goh wij zo’n raam. Het komt nu wel dichtbij.
Is ook vet. Wij hadden ook zo’n mooi uitzicht.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vet was. Maar dat is blijkbaat irl beter
11 deze is beter jaquote:Op zondag 1 maart 2020 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook vet. Wij hadden ook zo’n mooi uitzicht.
Welke etage zat je?
[ afbeelding ]
quote:
Wij keken uit op het stadion en het rangeerterrein de Binckhorst.quote:
Weet je hoe ze puntjes in de volksmond noemen?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
Die puntjes toren herken ik wel. Ik heb ooit wat werk gedaan in het parlement. We hadden daar een kleine dependance.
Neequote:Op zondag 1 maart 2020 17:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Weet je hoe ze puntjes in de volksmond noemen?
Ahhh !!! Nou ze zijn wel wat aanwezigquote:
lekker gesloopt of een klein datacentrummetjequote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
Die puntjes toren herken ik wel. Ik heb ooit wat werk gedaan in het parlement. We hadden daar een kleine dependance.
Ik zag ze dus wel uit mijn raam. Maar ja met tig wijn een foto maken in het donkerquote:
Jules Paradijs zat er toen nog. Ik moest wat installeren en updaten. Toffe vent is hetquote:Op zondag 1 maart 2020 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
lekker gesloopt of een klein datacentrummetje
Tja zo heb ik ook weleens foto’s geprobeerd te maken. Nooit een succes geworden met tig wijn achter mijn kiezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag ze dus wel uit mijn raam. Maar ja met tig wijn een foto maken in het donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |