Serieus ? Nou die flikker je toch rijdend al de trein uit.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach dat zijn hele erge vrouwen hoor die naar de huishoudbeurs gaan. Heb ze in mijn trein gehad, nee dat wil ik nooit meer. Dat kwekt en dat kwaakt, zijn als ze naar huis gaan handtastelijk tegen de conducteur.
Ik zie dat helemaal voor mequote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
Oma en ik kunnen tiny en lau opvolgen, ik zal in november gaan helpen met de kerstversiering bij oma.
Ja idd, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ? Nou die flikker je toch rijdend al de trein uit.
Ja snap ik maar een flinke tik ofzo ...quote:
Ze zijn BOA en mogen dat niet, maar als ze er een uit zouden delen zou ik ze gelijk geven.quote:
Nou, die conducteurs stapten ook echt met een blauwe reet die trein uit.quote:
Nee dat mogen ze niet, maar als die kutwijven op hun bil worden geslagen is het balquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zijn BOA en mogen dat niet, maar als ze er een uit zouden delen zou ik ze gelijk geven.
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar dames mogen zich ook wel gedragenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, die conducteurs stapten ook echt met een blauwe reet die trein uit.
Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet.
Ja idd. Hoe ziek is dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat mogen ze niet, maar als die kutwijven op hun bil worden geslagen is het bal
Helemaal eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar dames mogen zich ook wel gedragen
Dat is best wel ergquote:Op zondag 1 maart 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Helaas was er op dat soort momenten weinig damesachtig meer aan. En het enige dat zo’n conducteur kon doen was na het sluiten van de deuren, naar voren vluchten en bij mij in de cabine komen zitten.
Ja heel erg. Heb het zelf ook meegemaakt dat ze na de huishoudbeurs of de libelle strandweek ze kachel naar huis gingen. Daar was niks damesachtigs meer aan. Je schaamt je als vrouw er zelfs voor.quote:
Heftig, alsof vrouwen dat kunnen doen zonder consequentiesquote:Op zondag 1 maart 2020 16:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Helaas was er op dat soort momenten weinig damesachtig meer aan. En het enige dat zo’n conducteur kon doen was na het sluiten van de deuren, naar voren vluchten en bij mij in de cabine komen zitten.
Best wel. Combinatie van alcohol en een conducteur die in de smaak valt. Dan gaan er wat remmen los.quote:
Hebben ze daar dat gender neutraal voor uitgevonden. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Ik denk dat het nog niet zo ver isquote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja heel erg. Heb het zelf ook meegemaakt dat ze na de huishoudbeurs of de libelle strandweek ze kachel naar huis gingen. Daar was niks damesachtigs meer aan. Je schaamt je als vrouw er zelfs voor.
Het blijft vaak bij een tik op de billen en wat knijpen op bepaalde plekken.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Heftig, alsof vrouwen dat kunnen doen zonder consequenties
Geen enkel iemand hoeft dat te pikken.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het blijft vaak bij een tik op de billen en wat knijpen op bepaalde plekken.
Die treinen zitten zo vol, zie maar eens aan te wijzen wie het was.
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze daar dat gender neutraal voor uitgevonden. Mannen en vrouwen zijn gelijk. Ik denk dat het nog niet zo ver is
Het is meer dat vrouwen op de bok staan te bleren als iemand hun kont aantikt. Als het andersom is is het een geintje ofzoquote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk ook dat we nog lang niet zover zijn dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Genderneutraal hoeft voor mij niet dat gaat me net iets te ver.
Inderdaad.quote:
Ja te achterlijk toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat vrouwen op de bok staan te bleren als iemand hun kont aantikt. Als het andersom is is het een geintje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |