Daarom drinken we het hier.quote:
Een pijnlijke stuit en wat spierpijnquote:Op zondag 1 maart 2020 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Was het zo erg bij jou? Ja schijnbaar wel dus. Och arme, heb je er niets aan overgehouden? En waarschijnlijk had ik ook wel gelachen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben nog op mijn bek gegaan in de tuin van @:Espri En me uitlachen dat kreng
Ik kan haar bijna horen lachen schateren.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben nog op mijn bek gegaan in de tuin van @:Espri En me uitlachen dat kreng
Is er ooit iemand terug gekomen om dat te vertellen. Dus ik vermoed dat er zomaar bier is daar.quote:
Die kut tuinkabouters gaan ook altijd in de weg staan, nare dingen zijn dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heul die tuinkabouter naar de kloten natuurlijk nu.
Hmz, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Is er ooit iemand terug gekomen om dat te vertellen. Dus ik vermoed dat er zomaar bier is daar.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heul die tuinkabouter naar de kloten natuurlijk nu.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Die kut tuinkabouters gaan ook altijd in de weg staan, nare dingen zijn dat.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien wil @:espri voor de volgende keer wel een parachute voor je haken.
Ik denk het niet. Ze vond het veel te leuk zo zonder parachutequote:Op zondag 1 maart 2020 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien wil @:espri voor de volgende keer wel een parachute voor je haken.
Gisteravond voelde ik het nauwelijksquote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, op je stuitje gelazerd. Dat kan vies pijn doen.
Weet je dat niet meer?quote:
Nu je het vertelt moet ik weer lachen sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |