Ja en nou heb ik er nog meer zin in gekregen, weet al wat ik zo ga doen dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het duurt ongeveer net zo lang als het typen van jouw zin.
Typen over koffie.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en nou heb ik er nog meer zin in gekregen, weet al wat ik zo ga doen dus.![]()
Ze motten niet zeuren ze zijn gevoederd dus...quote:
Ja, ik wil ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Mag ik de foto's hebben die zijn gemaakt?
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee, het zetten.Terug in 20 minuten.
Ben gewoon doorgegaan met bier en later wijn ..quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En plusminus 85684 bakken espresso op om op de been te blijven.
Vond ik ook. ok ik ga nu echt ff koffie zetten.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze motten niet zeuren ze zijn gevoederd dus...
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben gewoon doorgegaan met bier en later wijn ..
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Door de week doe ik dan weer ff niks ...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Godsamme, hoe krijg je het voor elkaar, chufi.
Nou koffieleutse.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vond ik ook. ok ik ga nu echt ff koffie zetten.
10 minuten. Valt meequote:
Zijn er foto's gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Mag ik de foto's hebben die zijn gemaakt?
omg ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben nog op mijn bek gegaan in de tuin van @espri En me uitlachen dat krengquote:Op zondag 1 maart 2020 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wel blij dat de meeste zich zo voelen dus.![]()
Was een goed feestje.
Maar geen bierquote:Op zondag 1 maart 2020 19:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is het nu bewezen, er is internet in de hemel.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben nog op mijn bek gegaan in de tuin van @:Espri En me uitlachen dat kreng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |