Herkenbaar maar ik zit dan op 35% of zo ... kantenklaar gegeten ...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Gister was mijn energie niveau 100%
Vandaag maar 5%
Wat ben ik moe
Als je zo moe bent zal dat vast gaan lukken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt he. Ik nog niet, ik wil vannacht goed slapen want moet er morgen weer vroeg uit natuurlijk.
quote:
Je bent de enige niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Gister was mijn energie niveau 100%
Vandaag maar 5%
Wat ben ik moe
Wel voedsel naar binnen geschoffeld.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij vandaag de tuin van je ouders staan schoffelen ?
Dan heb je het netjes gedaan. Ik heb daar geen controle over bij mezelf, dat is wel weer duidelijk geworden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar maar ik zit dan op 35% of zo ... kantenklaar gegeten ...
Dat denk ik ook wel. Kan niet wachten tot 22.00 dan duik ik erin.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zo moe bent zal dat vast gaan lukken.
Lol, ik heb er een paar op en zou nu nog wel een bakkie lusten maar heb geen puf ervoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En plusminus 85684 bakken espresso op om op de been te blijven.
Je hebt het in je brakheid niet per ongeluk andersom gedaan? Dajje strakkies niet op brokjes servies zit te kauwen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan heb je het netjes gedaan. Ik heb daar geen controle over bij mezelf, dat is wel weer duidelijk geworden.
Ik heb boerenkool stamppot gemaakt. En afwas ligt nu te drogen.
Oh, dan ben je wel héél gaar zeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik heb er een paar op en zou nu nog wel een bakkie lusten maar heb geen puf ervoor.
Gewone koffie is het dan wel afijn, geen puf meer.![]()
Doen jullie wel voorzichtig met dat spul. Al dat gestuiter...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt het in je brakheid niet per ongeluk andersom gedaan? Dajje strakkies niet op brokjes servies zit te kauwen.
Nee nee, alles is goed gegaan alleen wel in slow motion, schillen en zo en stampen en snijden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt het in je brakheid niet per ongeluk andersom gedaan? Dajje strakkies niet op brokjes servies zit te kauwen.
Ja ja, de zin in koffie is nu ook wel over.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Doen jullie wel voorzichtig met dat spul. Al dat gestuiter...
Jullie aten een uur later zeker?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, alles is goed gegaan alleen wel in slow motion, schillen en zo en stampen en snijden.Heren hier vonden het lekker dus zal wel goed zijn dan.
Ja, bizar gewoon.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan ben je wel héél gaar zeg.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie aten een uur later zeker?
Het duurt ongeveer net zo lang als het typen van jouw zin.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, bizar gewoon.En koffie zetten is nogal een gedoe, want omspoelen en water erin doen en dan het koffiefilter ding uitspoelen en koffie erin doen en dan aanzetten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |