quote:
Oh dear.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De volgende keer dat je mijn kruk inpikt zal ik er niet meer vriendelijk om terug vragen.
Heb dus een kleine fittie gemist op de meet. Zouden jullie niet een TR naar oma-Nijn kunnen zetten. Dan had ze moeten modden.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was super gezellig , maar dat gezeur om je kruk elke keer nadat je gerookt had
Hoezo fittie ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb dus een kleine fittie gemist op de meet. Zouden jullie niet een TR naar oma-Nijn kunnen zetten. Dan had ze moeten modden.
Het viel idd allemaal wel mee maar flik mij dit niet nog eens.quote:
He verdikke.quote:
Wil niet stoken hoor, maar....quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het viel idd allemaal wel mee maar flik mij dit niet nog eens.
Wil Dees er mee stoppen dan ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef notturna het volgende:
[..]
He verdikke.Gewoon iets om Nijn aan het “modden” te krijgen, al gaat nergens over.
Nee maar als de meet bij de Nijntjes plaats vind dan zijn zij daar toch de modjes?quote:
Maar er waren krukken genoegquote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee maar als de meet bij de Nijntjes plaats vind dan zijn zij daar toch de modjes?
En er zaten geen UI-stickers op.quote:
Kijk daar heb je een punt ... Mijn kruk met mn jas er op is ook de hele avond misbruikt door anderen .. Ik noem geen namen anders ga ik stuiterenquote:
ik was het nietquote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar heb je een punt ... Mijn kruk met mn jas er op is ook de hele avond misbruikt door anderen .. Ik noem geen namen anders ga ik stuiteren
Ja, sorry man. Had mijn jas ook over een kruk hangen. Na een paar biertjes gaan al die jassen op elkaar lijken.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar heb je een punt ... Mijn kruk met mn jas er op is ook de hele avond misbruikt door anderen .. Ik noem geen namen anders ga ik stuiteren
jij ook ...quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, sorry man. Had mijn jas ook over een kruk hangen. Na een paar biertjes gaan al die jassen op elkaar lijken.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
owj dat is wat minder. Gelukkig ben je goed thuisgekomenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, het station (LVNOI) heeft 2 tramhaltes en ik stond bij de verkeerde. Trein naar cs genomen om daar de tram te nemen en die tram reed niet verder dan station hs. Ik had geen zin meer om te lopen dus maar een taxi gepakt.
Same! Zo brak. Ik heb al een paar keer wat hazeslaapjes gedaanquote:Op zondag 1 maart 2020 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
Gister was mijn energie niveau 100%
Vandaag maar 5%
Wat ben ik moe
Echt he. Ik nog niet, ik wil vannacht goed slapen want moet er morgen weer vroeg uit natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same! Zo brak. Ik heb al een paar keer wat hazeslaapjes gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |