Die moest ik googlenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jules Paradijs zat er toen nog. Ik moest wat installeren en updaten. Toffe vent is het
Ja ik dacht tering dit is vet.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja zo heb ik ook weleens foto’s geprobeerd te maken. Nooit een succes geworden met tig wijn achter mijn kiezen.
Ahh echtquote:
Ik heb weleens met tig wijn gekookt en ach dit zal vast wel bijelkaar passen qua kruiden. Was best lekker. Ga je het nuchter combineren...quote:
Hij was even de baasquote:Op zondag 1 maart 2020 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op de journalisten namen..
Uit ervaring: het nuchter opeten zou al een uitdaging geweest zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb weleens met tig wijn gekookt en ach dit zal vast wel bijelkaar passen qua kruiden. Was best lekker. Ga je het nuchter combineren...
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Uit ervaring: het nuchter opeten zou al een uitdaging geweest zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb weleens met tig wijn gekookt en ach dit zal vast wel bijelkaar passen qua kruiden. Was best lekker. Ga je het nuchter combineren...
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Uit ervaring: het nuchter opeten zou al een uitdaging geweest zijn.
quote:
Smakelijk en slaap lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Ik ga een vette bek eten. Ik denk dat ik out ga daarna
Nou, eetze en sterkte daarna.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Eet smakelijk en latersss.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Adios ... hasta la vista babyquote:Op zondag 1 maart 2020 18:04 schreef Soury het volgende:
Ja zoiets zag ik al voorbij komen ... geen trams meer ?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin een beetje bij te komen. Naar huis komen ging ook niet geheel volgens plan.
Ohw jeequote:Op zondag 1 maart 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin een beetje bij te komen. Naar huis komen ging ook niet geheel volgens plan.
Zoiets, het station (LVNOI) heeft 2 tramhaltes en ik stond bij de verkeerde. Trein naar cs genomen om daar de tram te nemen en die tram reed niet verder dan station hs. Ik had geen zin meer om te lopen dus maar een taxi gepakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets zag ik al voorbij komen ... geen trams meer ?
lekker dan ...quote:Op zondag 1 maart 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, het station (LVNOI) heeft 2 tramhaltes en ik stond bij de verkeerde. Trein naar cs genomen om daar de tram te nemen en die tram reed niet verder dan station hs. Ik had geen zin meer om te lopen dus maar een taxi gepakt.
Tja, ik heb leuke herinneringen aan de meet, dit laat mij de pret niet bederven. Ik ben thuisgekomen en kon nog lekker even nagenieten.quote:
Ja was super gezellig , maar dat gezeur om je kruk elke keer nadat je gerookt hadquote:Op zondag 1 maart 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb leuke herinneringen aan de meet, dit laat mij de pret niet bederven. Ik ben thuisgekomen en kon nog lekker even nagenieten.
De volgende keer dat je mijn kruk inpikt zal ik er niet meer vriendelijk om terug vragen.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was super gezellig , maar dat gezeur om je kruk elke keer nadat je gerookt had
OK , geregeldquote:Op zondag 1 maart 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De volgende keer dat je mijn kruk inpikt zal ik er niet meer vriendelijk om terug vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |