Nee, dat bleek een aantal keren.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien fietsen na een avondje stappen geen goed combi?
Ik had dat dus vannacht .. 3 x rood en nada.. weer naar beneden ...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef D. het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn kamer in kon vannacht, want toen ik vanmorgen na het ontbijt mijn kamer weer in wilde werkte mijn pasje niet meer
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Om en om een heel terras van deze 2:
![]()
Hųh? Moest je er voor 10 uur uit zijn of zo?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef D. het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn kamer in kon vannacht, want toen ik vanmorgen na het ontbijt mijn kamer weer in wilde werkte mijn pasje niet meer
Hardleers of driemaal is scheepsrecht?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat bleek een aantal keren.
Wat voor foto's? Toch niets raars? Kunnen ze het daglicht verdragen? Wil ik het wetenquote:
Pasje toevallig bij je telefoon bewaard?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had dat dus vannacht .. 3 x rood en nada.. weer naar beneden ...
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hardleers of driemaal is scheepsrecht?
sssht we zouden het er niet meer over hebben.🤫quote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat voor foto's? Toch niets raars? Kunnen ze het daglicht verdragen? Wil ik het weten
Na je akkefietje had je een vouwfiets over.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, ik was jong en een vouwfiets leek wel wat.
oh fokking hellquote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef notturna het volgende:
S
[..]
sssht we zouden het er niet meer over hebben.🤫
Nee, normaal 12 uur, maar was verlengd tot 17:00, voor 'uitslapers'quote:Op zondag 1 maart 2020 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hųh? Moest je er voor 10 uur uit zijn of zo?
ja dat zei ik ook al .. mn OV chip doet het wel gewoon daarquote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pasje toevallig bij je telefoon bewaard?
Je staat er goed op hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat voor foto's? Toch niets raars? Kunnen ze het daglicht verdragen? Wil ik het weten
Moesten jullie de lift ook activeren met je pas?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, normaal 12 uur, maar was verlengd tot 17:00, voor 'uitslapers'
wutquote:Op zondag 1 maart 2020 20:16 schreef D. het volgende:
Hadden wij ook. Met de explicite waarschuwing het pasje niet in de buurt van onze telefoon te bewaren. Schijnen ze nogal niet tegen te kunnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, normaal 12 uur, maar was verlengd tot 17:00, voor 'uitslapers'
quote:
Die passen kunnen daar blijkbaar niet tegen. Receptie personeel waarschuwt daar ook voor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al .. mn OV chip doet het wel gewoon daar
Geen last van gehadquote:Op zondag 1 maart 2020 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moesten jullie de lift ook activeren met je pas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |