Dat laatste is maar goed ook met die rug van jequote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nu je het vertelt moet ik weer lachen sorrymaar ik denk dat ik wat wijn had gedronken want anders zou ik niet lachen...
Ik kijk ook opeens op en daar lig je op je rug... Als een soort vertraagde film kijk ik hoe je daar ligt hahahahha en ik hielp ook nog niet eens...
Niemand die vraagt hoe het met mn tegel gaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, op je stuitje gelazerd. Dat kan vies pijn doen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze vond het veel te leuk zo zonder parachute
Dat zou je ook niet lukken met je rug vermoed ik, had je er naast gelegen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
Nu je het vertelt moet ik weer lachen sorrymaar ik denk dat ik wat wijn had gedronken want anders zou ik niet lachen...
Ik kijk ook opeens op en daar lig je op je rug... Als een soort vertraagde film kijk ik hoe je daar ligt hahahahha en ik hielp ook nog niet eens...
Nasty... nasty....quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Niemand die vraagt hoe het met mn tegel gaat?
Hm?
uhm....neequote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze vond het veel te leuk zo zonder parachute
ik heb beeld....sorry tonja maarquote:Op zondag 1 maart 2020 20:02 schreef espri het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat nare tuinpad dat onze Tonja heeft getackeld?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hm?
Merlot is een goede pijnstiller maar vandaag niet meer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat laatste is maar goed ook met die rug van je
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hm?
quote:
quote:
Dat denk ik ook en we deden best zachtjes want was onder slaapkamerraam van meneer espri die er verstandig aan deed om meteen na thuis komst naar boven te gaan, wij gingen pas iets van 4.45 uur naar bed...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet lukken met je rug vermoed ik, had je er naast gelegen waarschijnlijk.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:03 schreef espri het volgende:
[..]
Hm?
Hoe, maar dan ook hoe krijg je dat voor elkaar. Wel naar lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben heel vroeger wel eens van mijn fiets gelazerd met mijn bezopen reet en kwam met een paar vingers tussen de spaken.
Dan voel je wel dat er iets niet klopt, maar zeer nee. De volgende dag echter.En toch niets gebroken, alleen erg opgezet.
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef espri het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en we deden best zachtjes want was onder slaapkamerraam van meneer espri die er verstandig aan deed om meteen na thuis komst naar boven te gaan, wij gingen pas iets van 4.45 uur naar bed...
Als je bezopen bent kan alles. Blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe, maar dan ook hoe krijg je dat voor elkaar. Wel naar lijkt me.
Zag wat nattigheid dus tegeltje is wat verdrietig geweest.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe gaat het met dat nare tuinpad dat onze Tonja heeft getackeld?
Comaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef espri het volgende:
[..]
Merlot is een goede pijnstiller maar vandaag niet meer.![]()
Heb je wel goed geslapen?
Heb je niet eens gezien vandaag
Ouch...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben heel vroeger wel eens van mijn fiets gelazerd met mijn bezopen reet en kwam met een paar vingers tussen de spaken.
Dan voel je wel dat er iets niet klopt, maar zeer nee. De volgende dag echter.En toch niets gebroken, alleen erg opgezet.
Vond ik ook en graag gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
Vond het heel leuk je te ontmoeten. En nogmaals bedankt voor het bekijken van die mooie foto’s
Ach gossie.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef espri het volgende:
[..]
Zag wat nattigheid dus tegeltje is wat verdrietig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |