quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
Ik was dicht bij de haard en de kerel uit Loon die ken ik.
Ik sla dit topic maar even over denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
Er is helemaal geen haard in Tilburg zover bekend. Alleen die kerel uit Loon.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
Ik was laatst in Tilburg en heb een haard gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is helemaal geen haard in Tilburg zover bekend. Alleen die kerel uit Loon.
Oh, dan zijn we verdoemd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was laatst in Tilburg en heb een haard gezien
Ik zit naast de verwarmingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was laatst in Tilburg en heb een haard gezien
Welnee...storm in een glas waterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Laten we wel wezen...eindelijk mag ik me verheugen om oma te worden maar godverdomme dit is toch eng?
Je kunt er nog zo nuchter tegenaan kijken....
Ik maak me nog nergens druk overquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Laten we wel wezen...eindelijk mag ik me verheugen om oma te worden maar godverdomme dit is toch eng?
Die ging carnaval vieren eerst nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is helemaal geen haard in Tilburg zover bekend. Alleen die kerel uit Loon.
Met een palmblad?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik blijf Mootz zien in mijn hoofd die cirkels loopt met dr ermpies in de luft
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Vrouw uit Amsterdam was Luizenmoeder op een dagtverblijf
Morgen mag ik er eventjes uitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zit ook in Limburg ook virussen hebben grenzen
Het is ook wel eng, maar ook als je wat ouder bent, zijn de kansen dat je er aan doodgaat toch nog gering.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Laten we D. Snel in quarantaine zetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zit ook in Limburg ook virussen hebben grenzen
Ja dat is ook prijs waarschijnlijk, A'dam gelijk in quarantaine.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Vrouw uit Amsterdam was Luizenmoeder op een dagtverblijf
Toen-ie carnaval aan het vieren was, was-ie zeer waarschijnlijk nog niet besmettelijk. Ze zijn nu aan het testen en tot nu toe is er geen sprake van een haard. Geen misinformatie verspreiden!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die ging carnaval vieren eerst nog.
Loon is een steenworp
Ketsheuvel is ook besmet doar staat zijn bedrijf.
80% van deze chatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil niemand bang maken hoor maar...wie woont er in Amsterdam hier?
*hier weg isquote:
Gelukkig hoor ik dan niet bij de 80%.quote:
Had het gezien jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gegokt... Parkeren is al even duur als een treinkaartje
Want?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil niemand bang maken hoor maar...wie woont er in Amsterdam hier?
Er is een besmetting in Adamquote:
Ik doe wat voorspellingen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen-ie carnaval aan het vieren was, was-ie zeer waarschijnlijk nog niet besmettelijk. Ze zijn nu aan het testen en tot nu toe is er geen sprake van een haard. Geen misinformatie verspreiden!
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gegokt... Parkeren is al even duur als een treinkaartje
Volgens mij zijn het er maar 3.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat wel veilig voor een Amsterdammer in Den Haag?
Ik ben heel geen Amsterdammer ...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat wel veilig voor een Amsterdammer in Den Haag?
Chufi heeft geen jonge kinderen.quote:
Chuff Scrut Fann ja verrek 30% maar danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er maar 3.
zn auto slurpt nogalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
Gelukkig weet de president van de Verenigde Staten iets zinnigs te vertellen over het virus:
[ afbeelding ]
Zeg dan gewoon niets..mja dat kan ie nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
Gelukkig weet de president van de Verenigde Staten iets zinnigs te vertellen over het virus:
[ afbeelding ]
Daar kost het parkeren 22 euroquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?
Tekenshow gaat dinsdag niet door hoorde ikquote:
En pullupquote:
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Damn. Dat had ik nog niet gezien.
1x hobby, 1x 'gewoon', 1x werkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik veel wat je al aan Ëchte"autos hebt
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.quote:
Wilden eigenlijk met de auto.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijken
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.
Ah nou dan nog 1 iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.
heerlijk gegetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nou dan nog 1 idd
Lekker gegeten ?
Hebben het er nog even over gehad, het wordt toch de trein.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijken
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verderquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef PP_Sound het volgende:
Dat wordt testen wie er allemaal met telefoon op de meet zitten.
Hij heeft wel een 'telefoon'quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verder
ha ja. Maar dat ben ik meestal welquote:
Ja was hartstikke gezellig. Goed begin van het weekend.quote:
Die is toch gratis had ik begrepen in jouw gevalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hebben het er nog even over gehad, het wordt toch de trein.
Ehm die heeft ook een telefoon.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verder
Jij gaat een top weekend krijgen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. Maar dat ben ik meestal wel
[..]
Ja was hartstikke gezellig. Goed begin van het weekend.
Heeft ie gebeld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ehm die heeft ook een telefoon.
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch gratis had ik begrepen in jouw geval
Zeker wetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij gaat een top weekend krijgen, denk ik.
Zo dat is wel prettigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.
Das niksquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.
Echt wel. Maak er ook gretig gebruik van.quote:
Ja groot gelijk best wel relaxed reizen danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Maak er ook gretig gebruik van.
Geluk is dat al mijn werklocaties altijd in de directe nabijheid van een station zijn.
Is dat geluk , toeval of eik wel logisch ook?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Maak er ook gretig gebruik van.
Geluk is dat al mijn werklocaties altijd in de directe nabijheid van een station zijn.
Zeker. Met de trein is heerlijk. Kan vaak ook nog werken in de trein. Win-winquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja groot gelijk best wel relaxed reizen dan
Logisch. Ik werk voor de grootste spoorvervoerder in nederlandquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat geluk , toeval of eik wel logisch ook?
Ja dan had ik het goed.. 12 pointsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Logisch. Ik werk voor de grootste spoorvervoerder in nederland
Wanneer gaan ze nou eens op tijd rijden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Logisch. Ik werk voor de grootste spoorvervoerder in nederland
Niet. We rijden niet op tijd, maar op rails. Leer het nou eens.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze nou eens op tijd rijden?
jammer..tijdreizen gaat veeel snellerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet. We rijden niet op tijd, maar op rails. Leer het nou eens.
Absoluut.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
jammer..tijdreizen gaat veeel sneller
Kut wissels die altijd bevriezenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik probeer al jaren om tijdmachines te implementeren in het hoofdrailnet. Wel lastig hoor, die dingen zijn niet echt betrouwbaar.
Slaap lekker FANN.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:25 schreef FANN het volgende:
Het gaat om de sportwagen heh....
https://www.gptoday.net/n(...)ort-tot-1-april-plat
Uitbraak coronavirus legt Chinese autosport tot 1 april plat
Gepubliceerd op 23 jan 2020 16:22 comments 31 Door: Bjorn Smit
Het doorgaan van de Grand Prix van China is in gevaar. De Chinese auto- en motorsportbond CAMF heeft vanwege de uitbraak van het coronavirus in het land besloten om alle auto- en motorsportevenementen voor 1 april af te gelasten.
China kampt momenteel met een uitbraak van het coronavirus. Die uitbraak begon op een illegale markt in de stad Wuhan en momenteel zijn al zo'n zeshonderd mensen besmet met het virus. Zeventien mensen zijn al bezweken aan de gevolgen van het virus. Ook buiten China zijn er inmiddels besmettingen met het virus, dat van mens op mens overdraagbaar is, bekend.
Om het zekere voor het onzekere te nemen en onnodige risico's uit de weg te gaan, heeft de Chinese autosportfederatie besloten om alle race-evenementen tussen nu en 1 april af te gelasten. Dat houdt in dat de Formule E-race in Sanya, die gepland staat 21 maart, waarschijnlijk niet door kan gaan. De elektrische single-seaterklasse heeft zelf nog niets gecommuniceerd over een eventuele afgelasting.
Mocht de uitbraak van het coronavirus doorzetten en nog serieuzere vormen aannemen, dan komt mogelijk ook de wedstrijd van de Formule 1 in China in het geding. Volgens de kalender is het Shanghai International Circuit op 19 april gastheer voor de Chinese Grand Prix, nog geen maand nadat er in principe weer geracet kan worden in China. Het is echter niet uit te sluiten dat er ook na 1 april niet geracet mag worden in China als de uitbraak van het virus grotere vormen aanneemt.
ik ga pitten...Doei
Fann al tijden bekend dat de GPrix is uitgesteld ...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:25 schreef FANN het volgende:
Het doorgaan van de Grand Prix van China is in gevaar. De Chinese auto- en motorsportbond CAMF heeft vanwege de uitbraak van het coronavirus in het land besloten om alle auto- en motorsportevenementen voor 1 april af te gelasten.
China kampt momenteel met een uitbraak van het coronavirus. Die uitbraak begon op een illegale markt in de stad Wuhan en momenteel zijn al zo'n zeshonderd mensen besmet met het virus. Zeventien mensen zijn al bezweken aan de gevolgen van het virus. Ook buiten China zijn er inmiddels besmettingen met het virus, dat van mens op mens overdraagbaar is, bekend.
Om het zekere voor het onzekere te nemen en onnodige risico's uit de weg te gaan, heeft de Chinese autosportfederatie besloten om alle race-evenementen tussen nu en 1 april af te gelasten. Dat houdt in dat de Formule E-race in Sanya, die gepland staat 21 maart, waarschijnlijk niet door kan gaan. De elektrische single-seaterklasse heeft zelf nog niets gecommuniceerd over een eventuele afgelasting.
Mocht de uitbraak van het coronavirus doorzetten en nog serieuzere vormen aannemen, dan komt mogelijk ook de wedstrijd van de Formule 1 in China in het geding. Volgens de kalender is het Shanghai International Circuit op 19 april gastheer voor de Chinese Grand Prix, nog geen maand nadat er in principe weer geracet kan worden in China. Het is echter niet uit te sluiten dat er ook na 1 april niet geracet mag worden in China als de uitbraak van het virus grotere vormen aanneemt.
ik ga pitten...Doei
Bull.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja.
De Toppers?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:27 schreef mario390 het volgende:
nu de 3 Giganten In Concert AUSTRIA 3 Schloss Schönbrunn Wien 2000
Rainhard Fendrich,Georg Danzer,Wolfgang Ambros
Die zijn Prorail oftewel prutsrail.quote:
Gelukkig wordt het ieder jaar iets warmerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje ja.
Ach wat leuk breken die ook een internationaal door.quote:
Jepquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann al tijden bekend dat de GPrix is uitgesteld ...
In Lederhosenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach wat leuk breken die ook een internationaal door.
Dat is een artikel van 23 januari!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:25 schreef FANN het volgende:
ik ga pitten...Doei
Ganz geil!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:27 schreef mario390 het volgende:
viel Spass Marioquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:27 schreef mario390 het volgende:
Toch zou ik liever wat meer budget zien voor onderhoud aan de infrastructuur.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het ieder jaar iets warmer
Ze zijn allemaal voorzien van warmte elementen. De enige keer dat ik last heb van vertraging is omdat er iemand voor de trein springt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het ieder jaar iets warmer
Ik zie liever een spoorwegsysteem zoals in Japan maar dan zonder de druktequote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toch zou ik liever wat meer budget zien voor onderhoud aan de infrastructuur.
Ja das kut..en er zijn steeds meer mensen met psychische problemenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal voorzien van warmte elementen. De enige keer dat ik last heb van vertraging is omdat er iemand voor de trein springt.
Dat is niet zo raar als je bezuinigt op de GGZ.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja das kut..en er zijn steeds meer mensen met psychische problemen
En al die (social)media maakt het er ook niet beter opquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar als je bezuinigt op de GGZ.
Japan is wat dat betreft ook niet heilig hoor. Gaan ook dingen fout. Heb vorig jaar nog een delegatie van de Japanse spoorwegen rondgeleid op het hoofdrailnet en de HSL.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie liever een spoorwegsysteem zoals in Japan maar dan zonder de drukte
hmm dat verbaast mij...ik dacht dat die jappen heel precies zijn en alles volgens de regels anders billenkoekquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Japan is wat dat betreft ook niet heilig hoor. Gaan ook dingen fout. Heb vorig jaar nog een delegatie van de Japanse spoorwegen rondgeleid op het hoofdrailnet en de HSL.
Ze waren onder de indruk van onze manier van werken.
Nederland heeft toch zo'n beetje het drukstbezette spoornetwerk ter wereld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Japan is wat dat betreft ook niet heilig hoor. Gaan ook dingen fout. Heb vorig jaar nog een delegatie van de Japanse spoorwegen rondgeleid op het hoofdrailnet en de HSL.
We hebben hier ook de beste treinverbinding ter wereld. Maar tja we houden hier ook van zeiken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nederland heeft toch zo'n beetje het drukstbezette spoornetwerk ter wereld?
Dat denkt bijna iedereen. De realiteit is wat anders. In Japan zijn ze ook wat pragmatischer geworden. De punctualiteit is hoog en de mensen werken volgens protocol.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hmm dat verbaast mij...ik dacht dat die jappen heel precies zijn en alles volgens de regels anders billenkoek
Jep. Met daar tegenover een punctualiteit van dik in de 90 procent.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nederland heeft toch zo'n beetje het drukstbezette spoornetwerk ter wereld?
Handigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:40 schreef Recce het volgende:
Er is een methode bedacht om satellieten in een geostationaire baan om de aarde (satellieten die boven hetzelfde punt op de aarde blijven hangen, TV-satellieten etc.) een langer leven te geven als de brandstof voor bijsturen op is. Een hulpsatelliet vliegt naar de satelliet en grijpt zich vast en doet daarna dienst als stuursatelliet. Daarmee kan een TV-satelliet dan weer een flink aantal jaren verder. Hier een plaatje van het naderen van de satelliet:
[ afbeelding ]
Tankelietjesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:40 schreef Recce het volgende:
Er is een methode bedacht om satellieten in een geostationaire baan om de aarde (satellieten die boven hetzelfde punt op de aarde blijven hangen, TV-satellieten etc.) een langer leven te geven als de brandstof voor bijsturen op is. Een hulpsatelliet vliegt naar de satelliet en grijpt zich vast en doet daarna dienst als stuursatelliet. Daarmee kan een TV-satelliet dan weer een flink aantal jaren verder. Hier een plaatje van het naderen van de satelliet:
[ afbeelding ]
Ik erger me altijd dood als mensen doen alsof het hier een zooitje is met de treinen. Het kan altijd beter, maar het is al op een hoog niveau.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Met daar tegenover een punctualiteit van dik in de 90 procent.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
Lego dingetjeDie is geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ze kunnen natuurlijk ook een soort tankshuttle maken om alle satellieten die dat willen bij te tanken..zeg een soort tankvliegtuig maar dan voor satellietenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:42 schreef Recce het volgende:
Hier nog een plaatje van dichterbij en een filmpje van het vastgrijpen van de raketmotor van de satelliet met een soort harpoen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:42 schreef chufi het volgende:
Lego dingetjeLeuke Escher! Waarom in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar denken ze ook over na.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook een soort tankshuttle maken om alle satellieten die dat willen bij te tanken..zeg ook een soort tankvliegtuig maar dan voor satellieten
Tankelietje!!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook een soort tankshuttle maken om alle satellieten die dat willen bij te tanken..zeg een soort tankvliegtuig maar dan voor satellieten
Treinen vind ik tof, al die mensen die er inzitten is het probleem.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Met daar tegenover een punctualiteit van dik in de 90 procent.
quote:
voor de mobilosquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuke Escher! Waarom in een spoiler?
Geen snellader ingebouwdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar denken ze ook over na.Probleem is wel dat de satellieten die er al zijn, niet gebouwd zijn op bijtanken.
Ik heb treintjes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Treinen vind ik tof, al die mensen die er inzitten is het probleem.
Het niveau is hoog, absoluut.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik erger me altijd dood als mensen doen alsof het hier een zooitje is met de treinen. Het kan altijd beter, maar het is al op een hoog niveau.
Eensch. Daarom heb ik jarenlang goederentreinen gereden. En ik mis het nog steeds.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Treinen vind ik tof, al die mensen die er inzitten is het probleem.
Nee. Ze hebben vaak wel vulleidingen, maar die zijn dichtgemaakt voor de lancering. Ze denken nu over manieren om die weer open te krijgen in de ruimte.quote:
Wat is de brandstof dan? waterstof ofzo?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben vaak wel vulleidingen, maar die zijn dichtgemaakt voor de lancering. Ze denken nu over manieren om die weer open te krijgen in de ruimte.
De mensen die met dat soort dingen te maken hebben. zijn vaak niet de ergste klagers. De vervelendste klagers zijn vaak mensen die bijna nooit met de trein gaan en klagen als ze horen dat er minder treinen rijden door herfstblaadjes bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het niveau is hoog, absoluut.
Maar ik heb ook begrip voor de mensen die te vaak in een te korte trein moeten staan, of als er een verstoring is geconfronteerd worden met het feit dat een baanvak op slot gegooid word.
Reed altijd gratis mee vanaf Tilburg West naar centrum heen en weer op zo'n goederentrein vroegerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eensch. Daarom heb ik jarenlang goederentreinen gereden. En ik mis het nog steeds.
Neuh, heel smerig spul vaak. Hypergolics. Hydrazine etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat is de brandstof dan? waterstof ofzo?
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, heel smerig spul vaak. Hypergolics. Hydrazine etc.
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
De mensen die met dat soort dingen te maken hebben. zijn vaak niet de ergste klagers. De vervelendste klagers zijn vaak mensen die bijna nooit met de trein gaan en klagen als ze horen dat er minder treinen rijden door herfstblaadjes bijvoorbeeld.
Dat is maar goed ook. Alleen het lezen van de namen is al gevaarlijk voor de gezondheid, zo erg is dat spul.quote:
Dat was, en is nog steeds, ook een heel druk goedren lijntje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Reed altijd gratis mee vanaf Tilburg West naar centrum heen en weer op zo'n goederentrein vroeger
Ja en ze gaan niet snel op dat stuk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was, en is nog steeds, ook een heel druk goedren lijntje.
Het valt mij eigenlijk nog mee dat ze geen kernenergie gebruikenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook. Alleen het lezen van de namen is al gevaarlijk voor de gezondheid, zo erg is dat spul.
Ja, dat geldt voor heel veel dingen, dat goed informeren helpt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Mijn ervaring als machinist heeft me geleerd dat je de reizigers zo veel en compleet als mogelijk moet informeren. Dan weten ze wat er aan de hand is en een voorzichtige prognose.
Onze vaste klanten weten ook dat het bijna altijd goed gaat, maar soms niet.
Dat hebben de Russen wel gedaan. Er vliegen een boel radioactieve metaalbolletjes rond van ontplofte Russische kernreactoren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het valt mij eigenlijk nog mee dat ze geen kernenergie gebruiken
Klopt. Van Tilburg West (nu Universiteit) naar centrum moet je afremmen naar 80 km/u. Tegen de tijd dat van een goederentrein dan de remmen gelost zijn, rij je nog maar 60 ofzo. Dan is er nu ook nog een kwestie met trillingen, waar huizen schade van op lijken te lopen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:54 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja en ze gaan niet snel op dat stuk.
Wij gaan morgen beestenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker woensdag en vrijdag ik weet ook het is teveel en teveel alkohol
Klopt. Ik heb het meegemaakt dat zelfs de meest boze reizigers me kwamen bedanken voor de informatie. Ze voelden zich daardoor serieus genomen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor heel veel dingen, dat goed informeren helpt.
Zat ook nog groot rangeerterrein met veel wissels je kon zo mee rennen en erop springen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Van Tilburg West (nu Universiteit) naar centrum moet je afremmen naar 80 km/u. Tegen de tijd dat van een goederentrein dan de remmen gelost zijn, rij je nog maar 60 ofzo. Dan is er nu ook nog een kwestie met trillingen, waar huizen schade van op lijken te lopen.
Dus moest de snelheid nog verder omlaag.
Kan pijnlijk uitpakken inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:01 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zat ook nog groot rangeerterrein met veel wissels je kon zo mee rennen en erop springen.
Eraf was iets meer tricky soms, tegen paal knallen is niet fijn.
Het helpt ook wel dat mensen dan iemand voor zich hebben. Het is makkelijker boos te zijn op een bedrijf/instantie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het meegemaakt dat zelfs de meest boze reizigers me kwamen bedanken voor de informatie. Ze voelden zich daardoor serieus genomen.
Ja, logisch. Die mensen betalen mijn salaris.
Gehaktballen van kip?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kippen slachten en daar gehaktballen van draaien.
Vaak wel. Maar heb als persoon ook wel het nodige over me heen gekregen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat mensen dan iemand voor zich hebben. Het is makkelijker boos te zijn op een bedrijf/instantie.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar heb als persoon ook wel het nodige over me heen gekregen.
Maar het verhaal aanhoren, begrip tonen en dan samen een oplossing zoeken, leverde altijd wel een fijn resultaat op.
Je lijkt mijn Google Nest Mini welquote:
Wij hebben dat ook met google assistent. Die gebruik alleen nog maar als kookwekker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je lijkt mijn Google Nest Mini wel
Ik denk dat ze allemaal zo eindigen..veredelde kookwekkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook met google assistent. Die gebruik alleen nog maar als kookwekker.
De meeste mensen blijven inderdaad netjes en begripvol voor de situatie. Die snappen ook wel dat het rijdend personeel ook voor een voldongen feit staat. En horken gonna hork, fact of life.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]Tja, asociale mensen zijn er helaas ook. Maar het merendeel van de mensen is vrij aardig, toch?
Domme dingen zijn het.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal zo eindigen..veredelde kookwekker
Lastig als je niet de airfryer gebruikt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
Gebruik de draaiknop van airfryer altijd als kookwekker.
Ik hou wel van karamelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:11 schreef chufi het volgende:
Ik deze snoepjes gewoon op mn Google Best Hub
Het wordt pas echt lastig wanneer een trein ergens midden in de polder stil blijft staan en dat duurt te lang.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De meeste mensen blijven inderdaad netjes en begripvol voor de situatie. Die snappen ook wel dat het rijdend personeel ook voor een voldongen feit staat. En horken gonna hork, fact of life.
Ik mot altijd eerst de AF op 220 zetten vaardat gaat werken ..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
Gebruik de draaiknop van airfryer altijd als kookwekker.
Timer werkt gewoon zonder het ding aan te zetten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Lastig als je niet de airfryer gebruikt.
Smart Airfryerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Timer werkt gewoon zonder het ding aan te zetten.
Hangt van het model af ...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Timer werkt gewoon zonder het ding aan te zetten.
Zolang er spanning op de bovenleiding staat en de trein die voeding kan gebruiken, is er niet zo veel aan de hand. Kwestie van de mensen regelmatig en zo volledig mogelijk informeren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het wordt pas echt lastig wanneer een trein ergens midden in de polder stil blijft staan en dat duurt te lang.
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom isquote:
nee dts telt niet metquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt in de Europeesche competities is het al te laat om nog te spelen
Jep. Even de stekker er uit en knopje draaien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom is
Slim
Die corrigeert wel achteraf.. no worries .. Maar laat het met rust daar als je alleen maar ruzie hebtquote:
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zolang er spanning op de bovenleiding staat en de trein die voeding kan gebruiken, is er niet zo veel aan de hand. Kwestie van de mensen regelmatig en zo volledig mogelijk informeren.
Het word pas echt een probleem als er geen hoogspanning en dus geen klimaatregeling en verlichting meer is.
hoorde een ping , maar dat doen mn kookwekkers van 2¤ ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom is
Slim
Knopje boven de deurquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.
Stekker kan er gewoon inblijven, het bakkie beetje eruit is voldoendequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Even de stekker er uit en knopje draaien.
Meestal zullen we dan een paar rijtuig deuren openen om in iedergeval verse lucht toe te voeren. Of wat noodraampjes open. En tegenwoordig word er dan zsm een evacuatie opgestart.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.
Schrikken héquote:
Vandaag de grote Fok! meeting in Den Haag.quote:
Ja, natuurlijk. Nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Stekker kan er gewoon inblijven, het bakkie beetje eruit is voldoende
Niets...alles zit vastquote:
In Oostenrijk doen ze niet aan schrikkeljaar denk ikquote:
Kennelijk. Wel apart, naar dat zal wel volgens goed gebruik zijn in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In Oostenrijk doen ze niet aan schrikkeljaar denk ik
wel deze jaarquote:
Wel dit jaar. Wees niet zo eigenwijs altijd.quote:
Koop dan ook een echte kalender.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan ben je genept met die laptop.
Het jaar is deelbaar door vier, dan is het een schrikkeljaar. (behalve als het deelbaar is door 100, maar wel als het deelbaar is door 400.)quote:
Goh word je eindelijk wakker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:31 schreef mario390 het volgende:
dat scheisjaar heeft echt 29 dagen in feber man man
Ik heb het altijd op mn laptop met een Ubuntu disk as secondary ... en dan is het altijd weer een uur vroeger als ik teruggeswitched benquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan ben je genept met die laptop.
Zal wel een illegale draaien waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien eens Windows Update aanklikken
Dan moet je de hardwareklok in Ubuntu op local time zetten, in plaats van UTC.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op mn laptop met een Ubuntu disk as secondary ... en dan is het altijd weer een uur vroeger als ik teruggeswitched ben
UK versie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op mn laptop met een Ubuntu disk as secondary ... en dan is het altijd weer een uur vroeger als ik teruggeswitched ben
Ah OK.. zal de volgende keer eens checken ... zit nu weer op een andere..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je de hardwareklok in Ubuntu op local time zetten, in plaats van UTC.
Mag je toch eens in de 4 jaar een heel groot kado krijgen.quote:
Voordeel is wel dat je 20 bent als je 80 jaar verder bentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Mag je toch eens in de 4 jaar een heel groot kado krijgen.
Dat dusquote:
Allen voel je je wel zo oud.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je 20 bent als je 80 jaar verder bent
[..]
Dat dus![]()
Helemaal als je dan zegt dat je 10 bentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Na 40 boeien verjaardagen sowieso niet meer.
Beter 1x in de 4 jaar goed feest dan elk jaar hetzelfde gezeik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helemaal als je dan zegt dat je 10 bent
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Beter 1x in de 4 jaar goed feest dan elk jaar hetzelfde gezeik.
Grootste nadeel op 29 Februari is meestal het weer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Eigenlijk heeft het dus alleen maar voordelen
Die zit naast Sig.quote:
Zowaar voor dat de dag om is:Dquote:
waarom ging jij ook niet meer mee?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 06:35 schreef pullup het volgende:
Veel plezier voor de meeters vanavond
Ze zijn allemaal aan het Make-uppen enzoquote:
Geen smoes hoor, ik ging al nooitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:11 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom ging jij ook niet meer mee?
Dees had geloof ik ineens een verjaardag ofzo?
maar wat was jou smoes?
[..]
Ze zijn allemaal aan het Make-uppen enzo![]()
stipliften testen en zulks
Is ook een goeie smoesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen smoes hoor, ik ging al nooit
Ja daar moet je duidelijk in zijnquote:
Nee ik ga daar niet heenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:11 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom ging jij ook niet meer mee?
Dees had geloof ik ineens een verjaardag ofzo?
maar wat was jou smoes?
[..]
Ze zijn allemaal aan het Make-uppen enzo![]()
stipliften testen en zulks
Da's waar........quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar moet je duidelijk in zijn
oh... j staat wel met de lijstquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo allemaal,
Op zaterdag 29 februari vanaf 19.00 uur organiseer ik weer een meet in een café in Den Haag.
Het eerste drankje is van mij en uiteraard zorg ik ook voor de inwendige mens.
Mocht je het leuk vinden om ook te komen, stuur me een DM en ik geef je het adres.
Een aantal mensen hebben al toegezegd te komen en een aantal gaan het proberen.
Aanwezig:
espri
tonja
Prisha
Sodeknetters
notturna
drakin
Superbadeendje
Tailless
chufi
ChocoFan
D
Lucky2Bastard
Soury
Domnivoor
BoonDockSaint
Straatverlichting
Misschien:
Gnunix
P.S. Mocht ik er per ongeluk één vergeten zijn, meld je dan even.
Groetjes oma-Nijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |