Met een palmblad?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik blijf Mootz zien in mijn hoofd die cirkels loopt met dr ermpies in de luft
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Vrouw uit Amsterdam was Luizenmoeder op een dagtverblijf
Morgen mag ik er eventjes uitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zit ook in Limburg ook virussen hebben grenzen
Het is ook wel eng, maar ook als je wat ouder bent, zijn de kansen dat je er aan doodgaat toch nog gering.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Laten we wel wezen...eindelijk mag ik me verheugen om oma te worden maar godverdomme dit is toch eng?
Je kunt er nog zo nuchter tegenaan kijken....
Laten we D. Snel in quarantaine zetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zit ook in Limburg ook virussen hebben grenzen
Ja dat is ook prijs waarschijnlijk, A'dam gelijk in quarantaine.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
Vrouw uit Amsterdam was Luizenmoeder op een dagtverblijf
Toen-ie carnaval aan het vieren was, was-ie zeer waarschijnlijk nog niet besmettelijk. Ze zijn nu aan het testen en tot nu toe is er geen sprake van een haard. Geen misinformatie verspreiden!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die ging carnaval vieren eerst nog.
Loon is een steenworp
Ketsheuvel is ook besmet doar staat zijn bedrijf.
80% van deze chatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil niemand bang maken hoor maar...wie woont er in Amsterdam hier?
*hier weg isquote:
Gelukkig hoor ik dan niet bij de 80%.quote:
Had het gezien jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gegokt... Parkeren is al even duur als een treinkaartje
Want?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil niemand bang maken hoor maar...wie woont er in Amsterdam hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |