quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
Ik was dicht bij de haard en de kerel uit Loon die ken ik.
Ik sla dit topic maar even over denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
Er is helemaal geen haard in Tilburg zover bekend. Alleen die kerel uit Loon.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:54 schreef PP_Sound het volgende:
Ik was laatst in Tilburg en heb een haard gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is helemaal geen haard in Tilburg zover bekend. Alleen die kerel uit Loon.
Oh, dan zijn we verdoemd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was laatst in Tilburg en heb een haard gezien
Ik zit naast de verwarmingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was laatst in Tilburg en heb een haard gezien
Welnee...storm in een glas waterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Laten we wel wezen...eindelijk mag ik me verheugen om oma te worden maar godverdomme dit is toch eng?
Je kunt er nog zo nuchter tegenaan kijken....
Ik maak me nog nergens druk overquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Laten we wel wezen...eindelijk mag ik me verheugen om oma te worden maar godverdomme dit is toch eng?
Je kunt er nog zo nuchter tegenaan kijken....
Die ging carnaval vieren eerst nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is helemaal geen haard in Tilburg zover bekend. Alleen die kerel uit Loon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |