Gehaktballen van kip?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kippen slachten en daar gehaktballen van draaien.
Vaak wel. Maar heb als persoon ook wel het nodige over me heen gekregen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het helpt ook wel dat mensen dan iemand voor zich hebben. Het is makkelijker boos te zijn op een bedrijf/instantie.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar heb als persoon ook wel het nodige over me heen gekregen.
Maar het verhaal aanhoren, begrip tonen en dan samen een oplossing zoeken, leverde altijd wel een fijn resultaat op.
Je lijkt mijn Google Nest Mini welquote:
Wij hebben dat ook met google assistent. Die gebruik alleen nog maar als kookwekker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je lijkt mijn Google Nest Mini wel
Ik denk dat ze allemaal zo eindigen..veredelde kookwekkerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij hebben dat ook met google assistent. Die gebruik alleen nog maar als kookwekker.
De meeste mensen blijven inderdaad netjes en begripvol voor de situatie. Die snappen ook wel dat het rijdend personeel ook voor een voldongen feit staat. En horken gonna hork, fact of life.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]Tja, asociale mensen zijn er helaas ook. Maar het merendeel van de mensen is vrij aardig, toch?
Domme dingen zijn het.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal zo eindigen..veredelde kookwekker
Lastig als je niet de airfryer gebruikt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
Gebruik de draaiknop van airfryer altijd als kookwekker.
Ik hou wel van karamelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:11 schreef chufi het volgende:
Ik deze snoepjes gewoon op mn Google Best Hub
Het wordt pas echt lastig wanneer een trein ergens midden in de polder stil blijft staan en dat duurt te lang.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De meeste mensen blijven inderdaad netjes en begripvol voor de situatie. Die snappen ook wel dat het rijdend personeel ook voor een voldongen feit staat. En horken gonna hork, fact of life.
Ik mot altijd eerst de AF op 220 zetten vaardat gaat werken ..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:12 schreef PP_Sound het volgende:
Gebruik de draaiknop van airfryer altijd als kookwekker.
Timer werkt gewoon zonder het ding aan te zetten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:14 schreef notturna het volgende:
[..]
Lastig als je niet de airfryer gebruikt.
Smart Airfryerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Timer werkt gewoon zonder het ding aan te zetten.
Hangt van het model af ...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:16 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Timer werkt gewoon zonder het ding aan te zetten.
Zolang er spanning op de bovenleiding staat en de trein die voeding kan gebruiken, is er niet zo veel aan de hand. Kwestie van de mensen regelmatig en zo volledig mogelijk informeren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:14 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het wordt pas echt lastig wanneer een trein ergens midden in de polder stil blijft staan en dat duurt te lang.
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom isquote:
nee dts telt niet metquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt in de Europeesche competities is het al te laat om nog te spelen
Jep. Even de stekker er uit en knopje draaien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom is
Slim
Die corrigeert wel achteraf.. no worries .. Maar laat het met rust daar als je alleen maar ruzie hebtquote:
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zolang er spanning op de bovenleiding staat en de trein die voeding kan gebruiken, is er niet zo veel aan de hand. Kwestie van de mensen regelmatig en zo volledig mogelijk informeren.
Het word pas echt een probleem als er geen hoogspanning en dus geen klimaatregeling en verlichting meer is.
hoorde een ping , maar dat doen mn kookwekkers van 2Ī ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom is
Slim
Knopje boven de deurquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.
Stekker kan er gewoon inblijven, het bakkie beetje eruit is voldoendequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Even de stekker er uit en knopje draaien.
Meestal zullen we dan een paar rijtuig deuren openen om in iedergeval verse lucht toe te voeren. Of wat noodraampjes open. En tegenwoordig word er dan zsm een evacuatie opgestart.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.
Schrikken héquote:
Vandaag de grote Fok! meeting in Den Haag.quote:
Ja, natuurlijk. Nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Stekker kan er gewoon inblijven, het bakkie beetje eruit is voldoende
Niets...alles zit vastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |