Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom isquote:
nee dts telt niet metquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee klopt in de Europeesche competities is het al te laat om nog te spelen
Jep. Even de stekker er uit en knopje draaien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom is
Slim
Die corrigeert wel achteraf.. no worries .. Maar laat het met rust daar als je alleen maar ruzie hebtquote:
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zolang er spanning op de bovenleiding staat en de trein die voeding kan gebruiken, is er niet zo veel aan de hand. Kwestie van de mensen regelmatig en zo volledig mogelijk informeren.
Het word pas echt een probleem als er geen hoogspanning en dus geen klimaatregeling en verlichting meer is.
hoorde een ping , maar dat doen mn kookwekkers van 2¤ ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen stroomverbruik en werkt gewoon als er geen stroom is
Slim
Knopje boven de deurquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.
Stekker kan er gewoon inblijven, het bakkie beetje eruit is voldoendequote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Even de stekker er uit en knopje draaien.
Meestal zullen we dan een paar rijtuig deuren openen om in iedergeval verse lucht toe te voeren. Of wat noodraampjes open. En tegenwoordig word er dan zsm een evacuatie opgestart.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja ik zou zelf dan ook kijken hoe de trein uit te komen.
Schrikken héquote:
Vandaag de grote Fok! meeting in Den Haag.quote:
Ja, natuurlijk. Nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Stekker kan er gewoon inblijven, het bakkie beetje eruit is voldoende
Niets...alles zit vastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |