Ik doe wat voorspellingen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen-ie carnaval aan het vieren was, was-ie zeer waarschijnlijk nog niet besmettelijk. Ze zijn nu aan het testen en tot nu toe is er geen sprake van een haard. Geen misinformatie verspreiden!
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gegokt... Parkeren is al even duur als een treinkaartje
Volgens mij zijn het er maar 3.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat wel veilig voor een Amsterdammer in Den Haag?
Ik ben heel geen Amsterdammer ...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat wel veilig voor een Amsterdammer in Den Haag?
Chufi heeft geen jonge kinderen.quote:
Chuff Scrut Fann ja verrek 30% maar danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er maar 3.
zn auto slurpt nogalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
Gelukkig weet de president van de Verenigde Staten iets zinnigs te vertellen over het virus:
[ afbeelding ]
Zeg dan gewoon niets..mja dat kan ie nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
Gelukkig weet de president van de Verenigde Staten iets zinnigs te vertellen over het virus:
[ afbeelding ]
Daar kost het parkeren 22 euroquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?
Tekenshow gaat dinsdag niet door hoorde ikquote:
En pullupquote:
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Damn. Dat had ik nog niet gezien.
1x hobby, 1x 'gewoon', 1x werkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik veel wat je al aan Ëchte"autos hebt
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.quote:
Wilden eigenlijk met de auto.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijken
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.
Ah nou dan nog 1 iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.
heerlijk gegetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nou dan nog 1 idd
Lekker gegeten ?
Hebben het er nog even over gehad, het wordt toch de trein.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijken
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verderquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef PP_Sound het volgende:
Dat wordt testen wie er allemaal met telefoon op de meet zitten.
Hij heeft wel een 'telefoon'quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verder
ha ja. Maar dat ben ik meestal welquote:
Ja was hartstikke gezellig. Goed begin van het weekend.quote:
Die is toch gratis had ik begrepen in jouw gevalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hebben het er nog even over gehad, het wordt toch de trein.
Ehm die heeft ook een telefoon.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verder
Jij gaat een top weekend krijgen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. Maar dat ben ik meestal wel
[..]
Ja was hartstikke gezellig. Goed begin van het weekend.
Heeft ie gebeld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ehm die heeft ook een telefoon.
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch gratis had ik begrepen in jouw geval
Zeker wetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij gaat een top weekend krijgen, denk ik.
Zo dat is wel prettigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.
Das niksquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.
Echt wel. Maak er ook gretig gebruik van.quote:
Ja groot gelijk best wel relaxed reizen danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Maak er ook gretig gebruik van.
Geluk is dat al mijn werklocaties altijd in de directe nabijheid van een station zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |