GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.quote:
Wilden eigenlijk met de auto.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijken
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.
Ah nou dan nog 1 iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
GB had het over alle SC érs die in Amsterdam wonen.
heerlijk gegetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nou dan nog 1 idd
Lekker gegeten ?
Hebben het er nog even over gehad, het wordt toch de trein.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijken
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verderquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef PP_Sound het volgende:
Dat wordt testen wie er allemaal met telefoon op de meet zitten.
Hij heeft wel een 'telefoon'quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verder
ha ja. Maar dat ben ik meestal welquote:
Ja was hartstikke gezellig. Goed begin van het weekend.quote:
Die is toch gratis had ik begrepen in jouw gevalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hebben het er nog even over gehad, het wordt toch de trein.
Ehm die heeft ook een telefoon.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.. Iedereen heeft vermoedelijk een telefoon.. OK SBE dan niet maar verder
Jij gaat een top weekend krijgen, denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. Maar dat ben ik meestal wel
[..]
Ja was hartstikke gezellig. Goed begin van het weekend.
Heeft ie gebeld?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Ehm die heeft ook een telefoon.
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch gratis had ik begrepen in jouw geval
Zeker wetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij gaat een top weekend krijgen, denk ik.
Zo dat is wel prettigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.
Das niksquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo goed als. Ik betaal 14 euro per maand voor een 1e klas businesscard.
Echt wel. Maak er ook gretig gebruik van.quote:
Ja groot gelijk best wel relaxed reizen danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Maak er ook gretig gebruik van.
Geluk is dat al mijn werklocaties altijd in de directe nabijheid van een station zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |