Ik doe wat voorspellingen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen-ie carnaval aan het vieren was, was-ie zeer waarschijnlijk nog niet besmettelijk. Ze zijn nu aan het testen en tot nu toe is er geen sprake van een haard. Geen misinformatie verspreiden!
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gegokt... Parkeren is al even duur als een treinkaartje
Volgens mij zijn het er maar 3.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat wel veilig voor een Amsterdammer in Den Haag?
Ik ben heel geen Amsterdammer ...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dat wel veilig voor een Amsterdammer in Den Haag?
Chufi heeft geen jonge kinderen.quote:
Chuff Scrut Fann ja verrek 30% maar danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er maar 3.
zn auto slurpt nogalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
Gelukkig weet de president van de Verenigde Staten iets zinnigs te vertellen over het virus:
[ afbeelding ]
Zeg dan gewoon niets..mja dat kan ie nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
Gelukkig weet de president van de Verenigde Staten iets zinnigs te vertellen over het virus:
[ afbeelding ]
Daar kost het parkeren 22 euroquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan gewoon bij het hotel parkeren toch?
Tekenshow gaat dinsdag niet door hoorde ikquote:
En pullupquote:
Jullie komen toch ook met de trein.. Waaronm zou je er dan naar kijkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Damn. Dat had ik nog niet gezien.
1x hobby, 1x 'gewoon', 1x werkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik veel wat je al aan Ëchte"autos hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |