Kennelijk. Wel apart, naar dat zal wel volgens goed gebruik zijn in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In Oostenrijk doen ze niet aan schrikkeljaar denk ik
wel deze jaarquote:
Wel dit jaar. Wees niet zo eigenwijs altijd.quote:
Koop dan ook een echte kalender.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan ben je genept met die laptop.
Het jaar is deelbaar door vier, dan is het een schrikkeljaar. (behalve als het deelbaar is door 100, maar wel als het deelbaar is door 400.)quote:
Goh word je eindelijk wakker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:31 schreef mario390 het volgende:
dat scheisjaar heeft echt 29 dagen in feber man man
Ik heb het altijd op mn laptop met een Ubuntu disk as secondary ... en dan is het altijd weer een uur vroeger als ik teruggeswitched benquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan ben je genept met die laptop.
Zal wel een illegale draaien waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien eens Windows Update aanklikken
Dan moet je de hardwareklok in Ubuntu op local time zetten, in plaats van UTC.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op mn laptop met een Ubuntu disk as secondary ... en dan is het altijd weer een uur vroeger als ik teruggeswitched ben
UK versie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op mn laptop met een Ubuntu disk as secondary ... en dan is het altijd weer een uur vroeger als ik teruggeswitched ben
Ah OK.. zal de volgende keer eens checken ... zit nu weer op een andere..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je de hardwareklok in Ubuntu op local time zetten, in plaats van UTC.
Mag je toch eens in de 4 jaar een heel groot kado krijgen.quote:
Voordeel is wel dat je 20 bent als je 80 jaar verder bentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Mag je toch eens in de 4 jaar een heel groot kado krijgen.
Dat dusquote:
Allen voel je je wel zo oud.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je 20 bent als je 80 jaar verder bent
[..]
Dat dus![]()
Helemaal als je dan zegt dat je 10 bentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:37 schreef PP_Sound het volgende:
Na 40 boeien verjaardagen sowieso niet meer.
Beter 1x in de 4 jaar goed feest dan elk jaar hetzelfde gezeik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helemaal als je dan zegt dat je 10 bent
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Beter 1x in de 4 jaar goed feest dan elk jaar hetzelfde gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |