Zit niet te zeiken.quote:
Best wel.quote:
Ook jij kan te ver gaan.quote:
Gewoon komen...quote:
Je gaat toch niet zeggen, dat gemiddelde leeftijd bejaard is?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon komen...![]()
Dat haalt de gemiddelde leeftijd weer wat naar beneden![]()
Als je gezellig bent natuurlijk
Faxie is een looker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon komen...![]()
Nee, ik zeg alleen dat het gemiddelde daaltquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen, dat gemiddelde leeftijd bejaard is?
Met die jonkies ga me misschien wel heel oud voelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat het gemiddelde daalt
Ik was bij de douglas gister en er zaten allemaal gratis monstertjes in voor de rijpe huidquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat het gemiddelde daalt
Wat is dat🧐quote:
🤐quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was bij de douglas gister en er zaten allemaal gratis monstertjes in voor de rijpe huidIk heb ze allemaal tegelijk erop gesmeerd.
Een leukerdquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben een van de oudste. Misschien wel de oudste.
Oh jéé wedstrijdjequote:
Ik was eens de jongste in 40+.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:12 schreef espri het volgende:
[..]Scheelt iets van weken geloof ik.
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:12 schreef espri het volgende:
[..]Scheelt iets van weken geloof ik.
Ja achquote:
Schijnt dat ik een zeikerd ben. Daar moet je wel tegen kunnen hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewoon komen...![]()
Ik heb je regelmatig gezien in topics. En ja, ik weet niet waaromquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat ik een zeikerd ben. Daar moet je wel tegen kunnen hoor.
Die sturen we hierheen : 40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal toch wel meevallen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:29 schreef ChocoFan het volgende:
Ja nou dus, het bedrijf waar mijn zoon werkt zit in Tilburg, nou komt ie dus waarschijnlijk zaterdagochtend vroeg terug uit Rusland, geen idee of ie dan nog bij dat bedrijf kan komen om zijn personenauto op te halen of weet ik het wat. Gotver zou toch niet dat dat kut corona mijn uitje verpest he.Verder denk ik er niet over na en zeg ik morgen feestje
![]()
Ik heb werkelijk waar geen idee meer, ik lees zoveel, ik denk dat ik maar ff stop met dingen lezen.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, net op tijd terug uit Loon op Zand.
Ballen draaien![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alvast muziek voor @:espri
De 't' op het eind staat voor tulpje.
Moggùh, nottie! Ja, dat klopt wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Die tulp lul je er mooi aan.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was bij de douglas gister en er zaten allemaal gratis monstertjes in voor de rijpe huidIk heb ze allemaal tegelijk erop gesmeerd.
Zou wel ontzettend leuke verrassing zijn je te zien zaterdag Faxiequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet druk maken. Echt, al die paniek en bangmakerij. Nergens voor nodig. Gezond verstand gebruiken is het belangrijkst. Tilburg gaat echt niet op slot. Komt goed Chocoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee meer, ik lees zoveel, ik denk dat ik maar ff stop met dingen lezen.
Denk het ook niet. En anders eten we het bakkie soep van Choco wel op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet druk maken. Echt, al die paniek en bangmakerij. Nergens voor nodig. Gezond verstand gebruiken is het belangrijkst. Tilburg gaat echt niet op slot. Komt goed Choco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |