Thanks, maar ik ga niet vegetarisch eten Fann.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees?
misschien eens hier kijken.....
CUL / Vegetarisch #16
Ik heb wel een paar heerlijke vegetarische gerechten. Weet alleen niet of die gluten daarin zitten...Mexicaanse caserole....zo lekker!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga niet vegetarisch eten Fann.
Dan blijft er verdomme helemaal niets over
Kaasquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ook best lekker zijn, maar ik ben gewoon chagrijnig, had vandaag de afspraak bij de arts en er werden nog een paar voedingsmiddelen afgeraden, als ik dan ook nog zonder vlees zou moeten zou ik mezelf helemaal zielig vinden atmquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar heerlijke vegetarische gerechten. Weet alleen niet of die gluten daarin zitten...Mexicaanse caserole....zo lekker!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ook best lekker zijn, maar ik ben gewoon chagrijnig, had vandaag de afspraak bij de arts en er werden nog een paar voedingsmiddelen afgeraden, als ik dan ook nog zonder vlees zou moeten zou ik mezelf helemaal zielig vinden atm
Nóg meer afgeraden? Dan is het inmiddels een lang lijstje geworden? Damn joh, dat is minder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ook best lekker zijn, maar ik ben gewoon chagrijnig, had vandaag de afspraak bij de arts en er werden nog een paar voedingsmiddelen afgeraden, als ik dan ook nog zonder vlees zou moeten zou ik mezelf helemaal zielig vinden atm
Nog meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ahw knuffelquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou bijna vragen om een lijstje wat je nog wel mag ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nóg meer afgeraden? Dan is het inmiddels een lang lijstje geworden? Damn joh, dat is minder.
Druiven gelukkig niet, dus ik mag nog steeds wijn, zie je er zijn ergere dingenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd! Maar niet in dit specifieke geval.
Het maantje gaat binnen twee maanden weer uit een baan om de aarde. Door de invloed van de maan, zon en planeten verandert de baan steeds een beetje en uiteindelijk ontsnapt-ie straks. Daarna zit-ie net als de aarde in een baan om de zon. Misschien komt-ie in de toekomst nog wel weer een keer in een baan om de aarde.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik lees dat ie tijdelijk in een baan om de aarde zit. Ik denk dat dat betekent dat ie vroeg of laat 'uit de bocht' vliegt en dan van de Aarde af beweegt.
Verder denk ik dat ie zo klein is dat als ie richting aarde gaat vallen ie in de dampkring verbrandt.
Maar @:Prisha en @:Recce hebben er meer verstand van.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druiven gelukkig niet, dus ik mag nog steeds wijn, zie je er zijn ergere dingen
Dat is zwaar kut.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je klachten zijn maar even zonder alles en zie dan wat er gebeurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hebbie dan? #dtvquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd! Maar niet in dit specifieke geval.
En zo is het!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gemerkt inmiddelsquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En zo is het!
Denk maar aan wat de Chinezen zeggen, als het een hartslag heeft gehad is het eetbaar.
Bijna altijd buikpijn, de ene dag erger dan de andere, gelukkig niets ernstigs, maar gewoon heel vervelend.quote:
Wees maar blij dat ik niet naar de meet komquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En zo is het!
Denk maar aan wat de Chinezen zeggen, als het een hartslag heeft gehad is het eetbaar.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik niet naar de meet kom![]()
Ik had je zo graag willen leren kennen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ga ik het nog jammerder vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
pds of zo?quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna altijd buikpijn, de ene dag erger dan de andere, gelukkig niets ernstigs, maar gewoon heel vervelend.
Wel regen, en ik had mijn peperdure nieuwe fondation op poef weer lelijkquote:
sowww in limburg was het echt wit zag ik bij iemand...hier is het alleen nat en koud en wind en lijkt wel of er nu weer een wannebe stormpje aan de gang is. Ow ja dat wil niet zeggen dat er hier sneeuw moet vallen. In tegendeel.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel regen, en ik had mijn peperdure nieuwe fondation op poef weer lelijk
doe dan een paraplu of grote capuchonquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, dat is echt balen. Hopelijk word er wat op gevonden. Vriendin van ons heeft ook soortgelijke klachten. Echt naar.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna altijd buikpijn, de ene dag erger dan de andere, gelukkig niets ernstigs, maar gewoon heel vervelend.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Paraplu's zijn echt kut. Ik kreeg er bijna één in mijn oog. Kappen die moeten verboden moeten wordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
doe dan een paraplu of grote capuchon
Ik jullie ook, maar groot kans dat ik iedereen opgevroten had.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:58 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had je zo graag willen leren kennen.
Fakequote:
Niet waterproof dus, weet je dat ook meteen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit he?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet waterproof dus, weet je dat ook meteen.
Echt?! Ik heb niets gezien, niet dat ik het hier graag had willen hebben, ik ben hier inmiddels wel klaar met de neerslag en die klotewind.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowww in limburg was het echt wit zag ik bij iemand...hier is het alleen nat en koud en wind en lijkt wel of er nu weer een wannebe stormpje aan de gang is. Ow ja dat wil niet zeggen dat er hier sneeuw moet vallen. In tegendeel.
Ik heb er vertrouwen in dat het heel erg gaat verbeteren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat is echt balen. Hopelijk word er wat op gevonden. Vriendin van ons heeft ook soortgelijke klachten. Echt naar.
Oh nee je bent wat slimmerquote:
that is not funnyquote:
Phew, dat is iig een lichtpuntje voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druiven gelukkig niet, dus ik mag nog steeds wijn, zie je er zijn ergere dingen
Oh pulease !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef TillyB het volgende:
Hebben we al een @:Voxs update gehad vanuit New Yaaaawk?
Dank u! Vanmiddag na mij afspraak wezen lunchen met mijn dochter, meteen maar een glaasje wijn genomenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Phew, dat is iig een lichtpuntje voor je.Dat wordt extra uitvogelen wat wel en niet kan de komende tijd. Sterkte!
Nou ik hoef het niet zo thanksquote:
das dicht bij jouquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Recce het volgende:
"In Nordrhein-Westfalen sind 14 weitere Personen nachweislich mit dem neuartigen Coronavirus infiziert."
Het is een wonder dat er nog steeds geen geval in Nederland is.
Waar ??quote:
Volgende week.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Recce het volgende:
"In Nordrhein-Westfalen sind 14 weitere Personen nachweislich mit dem neuartigen Coronavirus infiziert."
Meer bij Limburg in de buurt. Ze hebben carnaval gevierd, denk ik.quote:
Ik dacht over uh ietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeikmuis. Een update van @:Voxs is toch leuk?Waar wil je het anders over hebben?
komt goed Rekkie, échtquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Recce het volgende:
Nee nooitquote:
Het zou een beetje jammer zijn voor de meeters las iedereen voor zaterdag bezweken is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan er pas volgende week allemaal aan.![]()
Ik zou lekker kaas en melk kopen fuck it !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou een beetje jammer zijn voor de meeters las iedereen voor zaterdag bezweken is.
De meeting is de start van de uitbraak in Nederland.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou een beetje jammer zijn voor de meeters las iedereen voor zaterdag bezweken is.
Scrut komt morgen het virus brengenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Vlieland gaat zich vast isoleren binnenkort.
Kaas en melk op je bucketlistquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou lekker kaas en melk kopen fuck it !!!
Die moet straks 14 dagen in quarantaine voordat-ie het dorp in mag.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:34 schreef sacha het volgende:
[..]
Scrut komt morgen het virus brengen
Omg 14 dagen op die veerbeutquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moet straks 14 dagen in quarantaine voordat-ie het dorp in mag.
quote:
Nee!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef Recce het volgende:
In de supermarkt waren de vakken met toiletpapier redelijk leeg.Wat hebben mensen daar toch mee?
Ja belangrijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef Recce het volgende:
In de supermarkt waren de vakken met toiletpapier redelijk leeg.Wat hebben mensen daar toch mee?
Zal niet snel over de datum gaan of ineens niet meer nodig zijn dus dat is altijd goed om te hoardenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef Recce het volgende:
Mijn moeder heeft altijd 40 rollen staan. Ze woont alleenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zal niet snel over de datum gaan of ineens niet meer nodig zijn dus dat is altijd goed om te hoarden
Jaja maar wel met een schijtdochter die over de vloer komtquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd 40 rollen staan. Ze woont alleen
De doodsteek van een relatiequote:
Ik poep er nooitquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja maar wel met een schijtdochter die over de vloer komt
Straks hebben ze alleen nog maar dat grijze spul!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!Ik heb nog maar één rol in huis.
Als je je flapjes maar schoon maaktquote:
Ik heb een poep ritueel 's morgens OKquote:
koffie en een paar peuken op een nuchtere maag ..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een poep ritueel 's morgens OK
Ja zoietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
koffie en een paar peuken op een nuchtere maag ..
wtf?quote:
Ok, maar waarom zou iemand een bevroren of ontdooide pieper in hun reet steken?quote:
Ik koop altijd van die 20/30 rollen van het kruidvat en dan hoef ik er niet over na te denken en poef ze zijn op. Een bus zout is ook zoiets ik doe er jaren mee en die is ook op op een zeker moment (waneer je het nodig hebt) of afwasmiddel of ......quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je echt nooit genoeg van.
Ik adviseer komkommerquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ontdooid is dan weer geen probleem?
Vraag ik voor een vriend.
En waarom is dat erger dan een bevroren appel bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zou iemand een bevroren of ontdooide pieper in hun reet steken?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een poep ritueel 's morgens OK
Dit is een grapje he?quote:
Ja dus dat. Een advies waardoor ik nog meer vragen krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En waarom is dat erger dan een bevroren appel bijvoorbeeld?
Oh jaquote:
Dat is altijd op als je het het hardst nodig hebt. Net als koffie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop altijd van die 20/30 rollen van het kruidvat en dan hoef ik er niet over na te denken en poef ze zijn op. Een bus zout is ook zoiets ik doe er jaren mee en die is ook op op een zeker moment (waneer je het nodig hebt) of afwasmiddel of ......
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus dat. Een advies waardoor ik nog meer vragen krijgen.
Hallo dit is een debiele grapquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus dat. Een advies waardoor ik nog meer vragen krijgen.
Ok leuk geweestquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Artsen hebben een waarschuwing afgegeven om bevroren aardappelen in je anus te stoppen.
Dit komt omdat naar verluidt steeds meer mensen met aambeien naar het internet zijn gegaan om alternatieve oplossingen voor hun probleem te zoeken in plaats van artsen te raadplegen.
Nu is gebleken dat een geheel ongebruikelijke oplossing online wordt aangeprezen: dat je 30 minuten lang bevroren aardappelen in je anus moet stoppen.
Een artikel van Wales Online beweert: “Dit is wat je moet doen: Schil een rauwe aardappel en snijd deze in dunne plakjes, net zoals je dat doet voor frites.
“Leg de plakjes in de vriezer en wacht tot ze bevroren zijn.
“Plaats het bevroren aardappelschijfje in je anus en laat het 30 seconden rusten. Herhaal het proces gedurende drie tot vijf dagen. Laat de volgende drie tot vijf dagen het plakje er telkens 30 seconden langer in zitten.”
Het artikel gaat verder: “De aardappelen hebben samentrekkende eigenschappen en helpen de pijn en het jeukende gevoel te verlichten, wat meestal bij deze aandoening gebeurt, terwijl de ijskoude aardappel de bloedvaten vernauwt, de zwelling vermindert en je pijn onmiddellijk verlicht.”
Gotsammequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Artsen hebben een waarschuwing afgegeven om bevroren aardappelen in je anus te stoppen.
Dit komt omdat naar verluidt steeds meer mensen met aambeien naar het internet zijn gegaan om alternatieve oplossingen voor hun probleem te zoeken in plaats van artsen te raadplegen.
Nu is gebleken dat een geheel ongebruikelijke oplossing online wordt aangeprezen: dat je 30 minuten lang bevroren aardappelen in je anus moet stoppen.
Een artikel van Wales Online beweert: “Dit is wat je moet doen: Schil een rauwe aardappel en snijd deze in dunne plakjes, net zoals je dat doet voor frites.
“Plaats het bevroren aardappelschijfje in je anus en laat het 30 seconden rusten. Herhaal het proces gedurende drie tot vijf dagen. Laat de volgende drie tot vijf dagen het plakje er telkens 30 seconden langer in zitten.”
Het artikel gaat verder: “De aardappelen hebben samentrekkende eigenschappen en helpen de pijn en het jeukende gevoel te verlichten, wat meestal bij deze aandoening gebeurt, terwijl de ijskoude aardappel de bloedvaten vernauwt, de zwelling vermindert en je pijn onmiddellijk verlicht.”
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Gurl, let his momma have himquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Belt hij eindelijk, gaat het over werk
Het staat op internet dus je mag verwachten dat dan waar is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hallo dit is een debiele grap
Zout kun je jaren bewaren. Er staat bij mij altijd een bus zout in de voorraadkast. En zodra ik die pak haal ik een nieuwe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop altijd van die 20/30 rollen van het kruidvat en dan hoef ik er niet over na te denken en poef ze zijn op. Een bus zout is ook zoiets ik doe er jaren mee en die is ook op op een zeker moment (waneer je het nodig hebt) of afwasmiddel of ......
Oh jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Het staat op internet dus je mag verwachten dat dan waar is.
Je wilde verder toch niets met of van hem?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is zo leuk alleenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilde verder toch niets met of van hem?
Zetmeel en zetpillen zijn twee ietwat verschillende dingen he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ok oprottenquote:
Pcies, in quarantaine met die gastquote:
Hup naar ONZ. Daar mag 80% wel wegquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies, in quarantaine met die gast
maar waarom mag het niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Het mag wel hoor ik zou het doenquote:
conjo's in je holquote:
Ja geintje gastquote:
quote:
quote:
Soury heeft beloofd zichzelf te gedragen tot zondag. Dit kunnen we dus niet als zodanig bestempelen.quote:
#doeisliefquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soury heeft beloofd zichzelf te gedragen tot zondag. Dit kunnen we dus niet als zodanig bestempelen.
Maak ik zelf wel uit met je liefquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]je hebt toch niet toevallig met een Italiaanse lopen tongen op carnaval mario ?
quote:
Als je een glas moet likken ben je wel erg wanhopig he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]ik heb nur met glasen getongt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je een glas moet likken ben je wel erg wanhopig he.
Plopperdeplop….quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef oma-Nijn het volgende:
In plaats van schijfjes, kan je misschien van bevroren krieltjes een Japanse ketting rijgen en dan in je hol
Goffer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef oma-Nijn het volgende:
In plaats van schijfjes, kan je misschien van bevroren krieltjes een Japanse ketting rijgen en dan in je hol
Dat is best leukquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan weer omhoog. RRRRRRRRR.. plop
Hoe krijg je ze omhoogquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan weer omhoog. RRRRRRRRR.. plop
tmiquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]ik heb nur met glasen getongt
uhuhquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Van een vriendquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op je buik gaan liggen ofzo. Heb ik van horen zeggen.
Die zijn ook niet zo besmettelijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh als ze open gaan is het niet zo erg
Misschien met zo'n trekveer om elektriciteitsdraad door een leiding heen te trekkenquote:
Van die vriend natuurlijk..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op je buik gaan liggen ofzo. Heb ik van horen zeggen.
Psiesquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet zo besmettelijk
Bij jullie ook last van?quote:
Ok hotel afgezegdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien met zo'n trekveer om elektriciteitsdraad door een leiding heen te trekken
Mensen beginnen hier toch ietwat vreemde ideeën er op na te houden.quote:
Ach deste beterquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Mensen beginnen hier toch ietwat vreemde ideeën er op na te houden.
Nah sommige hier gaan mij toch net iets te ver.quote:
Het zal hier ook nog wel naartoe komen..het is een kwestie van tijdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog niet in kärnten, maar tirol en wien
Griep is nog altijd de grootste killer. Dit gaat er meer wordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal hier ook nog wel naartoe komen..het is een kwestie van tijd
“Er is geen medisch bewijs dat ingevroren aardappelen in de anus kunnen helpen om de aambeien te genezen, dus ik zou iedereen willen waarschuwen die eraan denkt om dit te doen.quote:
Balen man. Ziek zijn is idd kut.quote:
Tot nu toe wel ja..maar van % met griep genezen meer mensen dan coronaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Griep is nog altijd de grootste killer. Dit gaat er meer worden
Ja, snelle beterschap toegewenst danquote:
nee mandaag om dat ik en melding hal vor ams dat heb ik morgen termin maar zo ziek gaa ik niet amsquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je ook naar de dokter geweest?
De mannengriep is wat ik mag geloven heul errug.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Balen man. Ziek zijn is idd kut.
bedanktquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, snelle beterschap toegewenst dan
OK..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee mandaag om dat ik en melding hal vor ams dat heb ik morgen termin maar zo ziek gaa ik niet ams
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...als je een CO2 melder hebt..heb je dan nog een brandmelder nodig?
Co2 melder? Geen CO?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Beterschap Marioquote:
Lijkt me wel zijn twee andere dingenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
oh ja..diequote:
quote:
Maar als je brand hebt komt er toch ook CO vrij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel zijn twee andere dingen
Ja volgens mij zijn dat 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ja maar Co is wat veradelijker zonder fikkiequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als je brand hebt komt er toch ook CO vrij?
Als het goed fikt niet echt dacht ik. CO komt vrij door onvolledige verbrandingquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat het hier niet volledig affiktquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het goed fikt niet echt dacht ik. CO komt vrij door onvolledige verbranding
Maar goed ik ben geen brandweer manquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee,dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en mag je nou of wél geen soja want nu snap ik er helemaal geen ruk meer vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Als je reageert op koemelk/-kaas is geit een goede vervanger, maar dat blijkt ook een trigger, hetzelfde blijkt voor de vervanger van melk, soja.
Nou ja, het meeste is niet voor heel mijn leven en er zijn veel ergere dingen.
De klachten zijn erg genoeg om het grondig aan te pakken, anders was ik er niet aan begonnen, dus ik moet verder niet zeuren.
nee wel metquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zeker weer zonder jas thuis gekomen?
Maar er hoeft niet altijd brand te zijn.. en het gevaar is dat het reukloos isquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stikken of verfikkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat het hier niet volledig affikt
Het is toch koolmonoxide, dat ruik je nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er hoeft niet altijd brand te zijn.. en het gevaar is dat het reukloos is
Ik weet niet of die afgaatquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)
blijkbaar wel dus...
Nee dan maar gewoon allebei aanschaffen Hidi om zeker te zijnquote:
Kan bij brand afgaan, maar hoeft niet. Beter doe je er nog een brandmelder bij of een brandmelder met co detectie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)
blijkbaar wel dus...
Ik heb een gaskachel dus daarom maar een CO-melder gekochtquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
Bij slechte ventilatie van bv je CV-installatie kan dat ontstaan
Dat is wel verstandigquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een gaskachel dus daarom maar een CO-melder gekocht
trouwens....quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal er eens naar vragen in de bouwmarktquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan bij brand afgaan, maar hoeft niet. Beter doe je er nog een brandmelder bij of een brandmelder met co detectie.
Ja das verstandig ..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een gaskachel dus daarom maar een CO-melder gekocht
Ja die rookmelder heb je ook nodig. Binnenkort (2022) zelfs verplicht, las ik ergens vandaag. Zo'n CO meld ding ligt bij mij, naast m'n wekker, op slaapkamer en 1 bij m'n C.V. zolder. Tja... wanneer ik overlijd wil ik toch minimaal wat piepjes horen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die ik bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)
blijkbaar wel dus...
hoorde dat ook op het nieuws ja. Dat er op iedere etage een rookmelder aanwezig moet zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja die rookmelder heb je ook nodig. Binnenkort (2022) zelfs verplicht, las ik ergens vandaag. Zo'n CO meld ding ligt bij mij, naast m'n wekker, op slaapkamer en 1 bij m'n C.V. zolder. Tja... wanneer ik overlijd wil ik toch minimaal wat piepjes horen.
Hier zijn ze al verplicht. Het is een systeem voor elk appartementquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoorde dat ook op het nieuws ja. Dat er op iedere etage een rookmelder aanwezig moet zijn.
wet je datquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je denkt zeker net als in Brasil lekker door te kunnen zuipen ...
Ja die zijn heel gevoelig..had ik ook steeds als ik de deksel van de pan haalde..toen batterij eruit gehaaldquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook een rookmelder en voila die ging af met een biefstuk
https://nos.nl/artikel/23(...)uizen-verplicht.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoorde dat ook op het nieuws ja. Dat er op iedere etage een rookmelder aanwezig moet zijn.
Dat kan ik niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die zijn heel gevoelig..had ik ook steeds als ik de deksel van de pan haalde..toen batterij eruit gehaald
maar niet van zaterdag hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Oh... watje je hebt gewoon een Kater dus
Ja daar zitten ook Nederlandersquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wet je dat
hotel in teneriffa met 1000 mensen onder quarantene ?
Als ie dan maar wel samenwerkt met mijn Google Nest Mini en heel hard "brand brand brand" roeptquote:
dankequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... oké... Griepje dan?Verkouden?
Beterschap dan maar...
Googel is er brand?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie dan maar wel samenwerkt met mijn Google Nest Mini en heel hard "brand brand brand" roept
"Ik heb bij je in de buurt de volgende restaurants gevonden" lijst opnoemtquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ik heb bij je in de buurt de volgende restaurants gevonden" lijst opnoemt
En gewoon door blijven slapenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:46 schreef Soury het volgende:
https://www.liveleak.com/view?t=Ay3L_1582068757
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ik heb bij je in de buurt de volgende restaurants gevonden" lijst opnoemt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
trouwens....
dat je geen rijst mag eten is ook wel ráár .........
Zilvervliesrijst en aardappelen zijn van nature glutenvrij en kun je gewoon eten. Ook glutenvrije granen, gierst en teff zijn geschikt. Ook haver, waarop het glutenvrij logo staat. Let erop dat dit logo er echt opstaat, want de van nature glutenvrije haver is vaak verontreinigd met gluten.
Dus een aardappel kan je veilig een aardappel in je anus stoppen![]()
in schrijfjes is het makkelijker trouwens
Niet raar. Ze reageert op gluten én rijst, de rijst staat los van de gluten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink te veel voor dat virusquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Nog ff en een corona-melder wordt ook verlicht
Heb je een brandmelder want je bent licht-ontvlambaarquote:
Heb ik je net verteld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een brandmelder want je bent licht-ontvlambaar
Dat zeg ik..maar goed dat je een brandmelder hebt want je bent licht-ontvlambaarquote:
Je kent me toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg ik..maar goed dat je een brandmelder hebt want je bent licht-ontvlambaar
Dus niet roken bij jou in de buurt.quote:
Poef !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus niet roken bij jou in de buurt.
Biep Biep Biep, Biep Biep Biep, Biep Biep Biep, Biep Biep Biep, Biep Biep Biep,quote:
Ja best wel en toch is het wel eng.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik vind het wel een beetje paniek zaaien
oké, gewikkeld dat wel ....quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet raar. Ze reageert op gluten én rijst, de rijst staat los van de gluten.
Ik ga mij pas zorgen maken als er een geval in mijn stad/dorp isquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel en toch is het wel eng.
Ik maak me nooit meer zorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga mij pas zorgen maken als er een geval in mijn stad/dorp is
Nou ja... paniek of niet. Je verzekering komt je vast wel om je oren meppen wanneer je ze niet hebt hangen na een brandje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik vind het wel een beetje paniek zaaien
lol...ik had het over coronaquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou ja... paniek of niet. Je verzekering komt je vast wel om je oren meppen wanneer je ze niet hebt hangen na een brandje.
Doe je het voor je eigen veiligheid of voor de verzekering?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou ja... paniek of niet. Je verzekering komt je vast wel om je oren meppen wanneer je ze niet hebt hangen na een brandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |