Thanks, maar ik ga niet vegetarisch eten Fann.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees?
misschien eens hier kijken.....
CUL / Vegetarisch #16
Ik heb wel een paar heerlijke vegetarische gerechten. Weet alleen niet of die gluten daarin zitten...Mexicaanse caserole....zo lekker!quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga niet vegetarisch eten Fann.
Dan blijft er verdomme helemaal niets over
Kaasquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga niet vegetarisch eten Fann.
Dan blijft er verdomme helemaal niets over
Dat zal ook best lekker zijn, maar ik ben gewoon chagrijnig, had vandaag de afspraak bij de arts en er werden nog een paar voedingsmiddelen afgeraden, als ik dan ook nog zonder vlees zou moeten zou ik mezelf helemaal zielig vinden atmquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar heerlijke vegetarische gerechten. Weet alleen niet of die gluten daarin zitten...Mexicaanse caserole....zo lekker!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ook best lekker zijn, maar ik ben gewoon chagrijnig, had vandaag de afspraak bij de arts en er werden nog een paar voedingsmiddelen afgeraden, als ik dan ook nog zonder vlees zou moeten zou ik mezelf helemaal zielig vinden atm
Nóg meer afgeraden? Dan is het inmiddels een lang lijstje geworden? Damn joh, dat is minder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal ook best lekker zijn, maar ik ben gewoon chagrijnig, had vandaag de afspraak bij de arts en er werden nog een paar voedingsmiddelen afgeraden, als ik dan ook nog zonder vlees zou moeten zou ik mezelf helemaal zielig vinden atm
Nog meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ahw knuffelquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou bijna vragen om een lijstje wat je nog wel mag ...quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nóg meer afgeraden? Dan is het inmiddels een lang lijstje geworden? Damn joh, dat is minder.
Druiven gelukkig niet, dus ik mag nog steeds wijn, zie je er zijn ergere dingenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd! Maar niet in dit specifieke geval.
Het maantje gaat binnen twee maanden weer uit een baan om de aarde. Door de invloed van de maan, zon en planeten verandert de baan steeds een beetje en uiteindelijk ontsnapt-ie straks. Daarna zit-ie net als de aarde in een baan om de zon. Misschien komt-ie in de toekomst nog wel weer een keer in een baan om de aarde.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik lees dat ie tijdelijk in een baan om de aarde zit. Ik denk dat dat betekent dat ie vroeg of laat 'uit de bocht' vliegt en dan van de Aarde af beweegt.
Verder denk ik dat ie zo klein is dat als ie richting aarde gaat vallen ie in de dampkring verbrandt.
Maar @:Prisha en @:Recce hebben er meer verstand van.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druiven gelukkig niet, dus ik mag nog steeds wijn, zie je er zijn ergere dingen
Dat is zwaar kut.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |