Beterschap Marioquote:
Lijkt me wel zijn twee andere dingenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...als je een CO2 melder hebt..heb je dan nog een brandmelder nodig?
oh ja..diequote:
quote:
Maar als je brand hebt komt er toch ook CO vrij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel zijn twee andere dingen
Ja volgens mij zijn dat 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...als je een CO2 melder hebt..heb je dan nog een brandmelder nodig?
Ja maar Co is wat veradelijker zonder fikkiequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als je brand hebt komt er toch ook CO vrij?
Als het goed fikt niet echt dacht ik. CO komt vrij door onvolledige verbrandingquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat het hier niet volledig affiktquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het goed fikt niet echt dacht ik. CO komt vrij door onvolledige verbranding
Maar goed ik ben geen brandweer manquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee,dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga niet vegetarisch eten Fann.
Dan blijft er verdomme helemaal niets over
en mag je nou of wél geen soja want nu snap ik er helemaal geen ruk meer vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Als je reageert op koemelk/-kaas is geit een goede vervanger, maar dat blijkt ook een trigger, hetzelfde blijkt voor de vervanger van melk, soja.
Nou ja, het meeste is niet voor heel mijn leven en er zijn veel ergere dingen.
De klachten zijn erg genoeg om het grondig aan te pakken, anders was ik er niet aan begonnen, dus ik moet verder niet zeuren.
nee wel metquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen weekend zeker weer zonder jas thuis gekomen?
Maar er hoeft niet altijd brand te zijn.. en het gevaar is dat het reukloos isquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stikken of verfikkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat het hier niet volledig affikt
Het is toch koolmonoxide, dat ruik je nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er hoeft niet altijd brand te zijn.. en het gevaar is dat het reukloos is
Ik weet niet of die afgaatquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)
blijkbaar wel dus...
Nee dan maar gewoon allebei aanschaffen Hidi om zeker te zijnquote:
Kan bij brand afgaan, maar hoeft niet. Beter doe je er nog een brandmelder bij of een brandmelder met co detectie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)
blijkbaar wel dus...
Ik heb een gaskachel dus daarom maar een CO-melder gekochtquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:27 schreef chufi het volgende:
Bij slechte ventilatie van bv je CV-installatie kan dat ontstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |