Bij jullie ook last van?quote:
Ok hotel afgezegdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien met zo'n trekveer om elektriciteitsdraad door een leiding heen te trekken
Mensen beginnen hier toch ietwat vreemde ideeën er op na te houden.quote:
Ach deste beterquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Mensen beginnen hier toch ietwat vreemde ideeën er op na te houden.
Nah sommige hier gaan mij toch net iets te ver.quote:
Het zal hier ook nog wel naartoe komen..het is een kwestie van tijdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog niet in kärnten, maar tirol en wien
Griep is nog altijd de grootste killer. Dit gaat er meer wordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het zal hier ook nog wel naartoe komen..het is een kwestie van tijd
“Er is geen medisch bewijs dat ingevroren aardappelen in de anus kunnen helpen om de aambeien te genezen, dus ik zou iedereen willen waarschuwen die eraan denkt om dit te doen.quote:
Balen man. Ziek zijn is idd kut.quote:
Tot nu toe wel ja..maar van % met griep genezen meer mensen dan coronaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Griep is nog altijd de grootste killer. Dit gaat er meer worden
Ja, snelle beterschap toegewenst danquote:
nee mandaag om dat ik en melding hal vor ams dat heb ik morgen termin maar zo ziek gaa ik niet amsquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je ook naar de dokter geweest?
De mannengriep is wat ik mag geloven heul errug.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Balen man. Ziek zijn is idd kut.
bedanktquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, snelle beterschap toegewenst dan
OK..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee mandaag om dat ik en melding hal vor ams dat heb ik morgen termin maar zo ziek gaa ik niet ams
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...als je een CO2 melder hebt..heb je dan nog een brandmelder nodig?
Co2 melder? Geen CO?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
Vraagje...als je een CO2 melder hebt..heb je dan nog een brandmelder nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |