Niet waterproof dus, weet je dat ook meteen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel regen, en ik had mijn peperdure nieuwe fondation op poef weer lelijk
Maakt niet zo veel uit he?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet waterproof dus, weet je dat ook meteen.
Echt?! Ik heb niets gezien, niet dat ik het hier graag had willen hebben, ik ben hier inmiddels wel klaar met de neerslag en die klotewind.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowww in limburg was het echt wit zag ik bij iemand...hier is het alleen nat en koud en wind en lijkt wel of er nu weer een wannebe stormpje aan de gang is. Ow ja dat wil niet zeggen dat er hier sneeuw moet vallen. In tegendeel.
Ik heb er vertrouwen in dat het heel erg gaat verbeteren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat is echt balen. Hopelijk word er wat op gevonden. Vriendin van ons heeft ook soortgelijke klachten. Echt naar.
Oh nee je bent wat slimmerquote:
that is not funnyquote:
Phew, dat is iig een lichtpuntje voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Druiven gelukkig niet, dus ik mag nog steeds wijn, zie je er zijn ergere dingen
Oh pulease !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:26 schreef TillyB het volgende:
Hebben we al een @:Voxs update gehad vanuit New Yaaaawk?
Dank u! Vanmiddag na mij afspraak wezen lunchen met mijn dochter, meteen maar een glaasje wijn genomenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Phew, dat is iig een lichtpuntje voor je.Dat wordt extra uitvogelen wat wel en niet kan de komende tijd. Sterkte!
Nou ik hoef het niet zo thanksquote:
das dicht bij jouquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Recce het volgende:
"In Nordrhein-Westfalen sind 14 weitere Personen nachweislich mit dem neuartigen Coronavirus infiziert."
Het is een wonder dat er nog steeds geen geval in Nederland is.
Waar ??quote:
Volgende week.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Recce het volgende:
"In Nordrhein-Westfalen sind 14 weitere Personen nachweislich mit dem neuartigen Coronavirus infiziert."
Het is een wonder dat er nog steeds geen geval in Nederland is.
Meer bij Limburg in de buurt. Ze hebben carnaval gevierd, denk ik.quote:
Ik dacht over uh ietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeikmuis. Een update van @:Voxs is toch leuk?Waar wil je het anders over hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |