Oh jaquote:
Dat is altijd op als je het het hardst nodig hebt. Net als koffie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop altijd van die 20/30 rollen van het kruidvat en dan hoef ik er niet over na te denken en poef ze zijn op. Een bus zout is ook zoiets ik doe er jaren mee en die is ook op op een zeker moment (waneer je het nodig hebt) of afwasmiddel of ......
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus dat. Een advies waardoor ik nog meer vragen krijgen.
Hallo dit is een debiele grapquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dus dat. Een advies waardoor ik nog meer vragen krijgen.
Ok leuk geweestquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Artsen hebben een waarschuwing afgegeven om bevroren aardappelen in je anus te stoppen.
Dit komt omdat naar verluidt steeds meer mensen met aambeien naar het internet zijn gegaan om alternatieve oplossingen voor hun probleem te zoeken in plaats van artsen te raadplegen.
Nu is gebleken dat een geheel ongebruikelijke oplossing online wordt aangeprezen: dat je 30 minuten lang bevroren aardappelen in je anus moet stoppen.
Een artikel van Wales Online beweert: “Dit is wat je moet doen: Schil een rauwe aardappel en snijd deze in dunne plakjes, net zoals je dat doet voor frites.
“Leg de plakjes in de vriezer en wacht tot ze bevroren zijn.
“Plaats het bevroren aardappelschijfje in je anus en laat het 30 seconden rusten. Herhaal het proces gedurende drie tot vijf dagen. Laat de volgende drie tot vijf dagen het plakje er telkens 30 seconden langer in zitten.”
Het artikel gaat verder: “De aardappelen hebben samentrekkende eigenschappen en helpen de pijn en het jeukende gevoel te verlichten, wat meestal bij deze aandoening gebeurt, terwijl de ijskoude aardappel de bloedvaten vernauwt, de zwelling vermindert en je pijn onmiddellijk verlicht.”
Gotsammequote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Artsen hebben een waarschuwing afgegeven om bevroren aardappelen in je anus te stoppen.
Dit komt omdat naar verluidt steeds meer mensen met aambeien naar het internet zijn gegaan om alternatieve oplossingen voor hun probleem te zoeken in plaats van artsen te raadplegen.
Nu is gebleken dat een geheel ongebruikelijke oplossing online wordt aangeprezen: dat je 30 minuten lang bevroren aardappelen in je anus moet stoppen.
Een artikel van Wales Online beweert: “Dit is wat je moet doen: Schil een rauwe aardappel en snijd deze in dunne plakjes, net zoals je dat doet voor frites.
“Plaats het bevroren aardappelschijfje in je anus en laat het 30 seconden rusten. Herhaal het proces gedurende drie tot vijf dagen. Laat de volgende drie tot vijf dagen het plakje er telkens 30 seconden langer in zitten.”
Het artikel gaat verder: “De aardappelen hebben samentrekkende eigenschappen en helpen de pijn en het jeukende gevoel te verlichten, wat meestal bij deze aandoening gebeurt, terwijl de ijskoude aardappel de bloedvaten vernauwt, de zwelling vermindert en je pijn onmiddellijk verlicht.”
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Gurl, let his momma have himquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Belt hij eindelijk, gaat het over werk
Het staat op internet dus je mag verwachten dat dan waar is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Hallo dit is een debiele grap
Zout kun je jaren bewaren. Er staat bij mij altijd een bus zout in de voorraadkast. En zodra ik die pak haal ik een nieuwe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop altijd van die 20/30 rollen van het kruidvat en dan hoef ik er niet over na te denken en poef ze zijn op. Een bus zout is ook zoiets ik doe er jaren mee en die is ook op op een zeker moment (waneer je het nodig hebt) of afwasmiddel of ......
Oh jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Het staat op internet dus je mag verwachten dat dan waar is.
Je wilde verder toch niets met of van hem?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Belt hij eindelijk, gaat het over werk
Het is zo leuk alleenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilde verder toch niets met of van hem?
Zetmeel en zetpillen zijn twee ietwat verschillende dingen he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ok oprottenquote:
Pcies, in quarantaine met die gastquote:
Hup naar ONZ. Daar mag 80% wel wegquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Pcies, in quarantaine met die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |