Jaja maar wel met een schijtdochter die over de vloer komtquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd 40 rollen staan. Ze woont alleen
De doodsteek van een relatiequote:
Ik poep er nooitquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja maar wel met een schijtdochter die over de vloer komt
Straks hebben ze alleen nog maar dat grijze spul!quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!Ik heb nog maar één rol in huis.
Als je je flapjes maar schoon maaktquote:
Ik heb een poep ritueel 's morgens OKquote:
koffie en een paar peuken op een nuchtere maag ..quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een poep ritueel 's morgens OK
Ja zoietsquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
koffie en een paar peuken op een nuchtere maag ..
wtf?quote:
Ok, maar waarom zou iemand een bevroren of ontdooide pieper in hun reet steken?quote:
Ik koop altijd van die 20/30 rollen van het kruidvat en dan hoef ik er niet over na te denken en poef ze zijn op. Een bus zout is ook zoiets ik doe er jaren mee en die is ook op op een zeker moment (waneer je het nodig hebt) of afwasmiddel of ......quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb je echt nooit genoeg van.
Ik adviseer komkommerquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ontdooid is dan weer geen probleem?
Vraag ik voor een vriend.
En waarom is dat erger dan een bevroren appel bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zou iemand een bevroren of ontdooide pieper in hun reet steken?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een poep ritueel 's morgens OK
Dit is een grapje he?quote:
Ja dus dat. Een advies waardoor ik nog meer vragen krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En waarom is dat erger dan een bevroren appel bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |