"Ik heb bij je in de buurt de volgende restaurants gevonden" lijst opnoemtquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ik heb bij je in de buurt de volgende restaurants gevonden" lijst opnoemt
En gewoon door blijven slapenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:46 schreef Soury het volgende:
https://www.liveleak.com/view?t=Ay3L_1582068757
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Ik heb bij je in de buurt de volgende restaurants gevonden" lijst opnoemt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
trouwens....
dat je geen rijst mag eten is ook wel ráár .........
Zilvervliesrijst en aardappelen zijn van nature glutenvrij en kun je gewoon eten. Ook glutenvrije granen, gierst en teff zijn geschikt. Ook haver, waarop het glutenvrij logo staat. Let erop dat dit logo er echt opstaat, want de van nature glutenvrije haver is vaak verontreinigd met gluten.
Dus een aardappel kan je veilig een aardappel in je anus stoppen![]()
in schrijfjes is het makkelijker trouwens
Niet raar. Ze reageert op gluten én rijst, de rijst staat los van de gluten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink te veel voor dat virusquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Nog ff en een corona-melder wordt ook verlicht
Heb je een brandmelder want je bent licht-ontvlambaarquote:
Heb ik je net verteld.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je een brandmelder want je bent licht-ontvlambaar
Dat zeg ik..maar goed dat je een brandmelder hebt want je bent licht-ontvlambaarquote:
Je kent me toch?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zeg ik..maar goed dat je een brandmelder hebt want je bent licht-ontvlambaar
Dus niet roken bij jou in de buurt.quote:
Poef !!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus niet roken bij jou in de buurt.
Biep Biep Biep, Biep Biep Biep, Biep Biep Biep, Biep Biep Biep, Biep Biep Biep,quote:
Ja best wel en toch is het wel eng.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik vind het wel een beetje paniek zaaien
oké, gewikkeld dat wel ....quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet raar. Ze reageert op gluten én rijst, de rijst staat los van de gluten.
Ik ga mij pas zorgen maken als er een geval in mijn stad/dorp isquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel en toch is het wel eng.
Ik maak me nooit meer zorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga mij pas zorgen maken als er een geval in mijn stad/dorp is
Nou ja... paniek of niet. Je verzekering komt je vast wel om je oren meppen wanneer je ze niet hebt hangen na een brandje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:02 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik vind het wel een beetje paniek zaaien
lol...ik had het over coronaquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou ja... paniek of niet. Je verzekering komt je vast wel om je oren meppen wanneer je ze niet hebt hangen na een brandje.
Doe je het voor je eigen veiligheid of voor de verzekering?quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nou ja... paniek of niet. Je verzekering komt je vast wel om je oren meppen wanneer je ze niet hebt hangen na een brandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |