Dat is wel verstandigquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een gaskachel dus daarom maar een CO-melder gekocht
trouwens....quote:Op donderdag 27 februari 2020 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ga niet vegetarisch eten Fann.
Dan blijft er verdomme helemaal niets over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal er eens naar vragen in de bouwmarktquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan bij brand afgaan, maar hoeft niet. Beter doe je er nog een brandmelder bij of een brandmelder met co detectie.
Ja das verstandig ..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een gaskachel dus daarom maar een CO-melder gekocht
Ja die rookmelder heb je ook nodig. Binnenkort (2022) zelfs verplicht, las ik ergens vandaag. Zo'n CO meld ding ligt bij mij, naast m'n wekker, op slaapkamer en 1 bij m'n C.V. zolder. Tja... wanneer ik overlijd wil ik toch minimaal wat piepjes horen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ik heb een CO-melder..vroeg mij af of die ik bij brand afgaat (of dat ik nog een aparte rookmelder daarvoor nodig heb)
blijkbaar wel dus...
hoorde dat ook op het nieuws ja. Dat er op iedere etage een rookmelder aanwezig moet zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja die rookmelder heb je ook nodig. Binnenkort (2022) zelfs verplicht, las ik ergens vandaag. Zo'n CO meld ding ligt bij mij, naast m'n wekker, op slaapkamer en 1 bij m'n C.V. zolder. Tja... wanneer ik overlijd wil ik toch minimaal wat piepjes horen.
Hier zijn ze al verplicht. Het is een systeem voor elk appartementquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoorde dat ook op het nieuws ja. Dat er op iedere etage een rookmelder aanwezig moet zijn.
wet je datquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je denkt zeker net als in Brasil lekker door te kunnen zuipen ...
Ja die zijn heel gevoelig..had ik ook steeds als ik de deksel van de pan haalde..toen batterij eruit gehaaldquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook een rookmelder en voila die ging af met een biefstuk
https://nos.nl/artikel/23(...)uizen-verplicht.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoorde dat ook op het nieuws ja. Dat er op iedere etage een rookmelder aanwezig moet zijn.
Dat kan ik niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die zijn heel gevoelig..had ik ook steeds als ik de deksel van de pan haalde..toen batterij eruit gehaald
maar niet van zaterdag hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Oh... watje je hebt gewoon een Kater dus
Ja daar zitten ook Nederlandersquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wet je dat
hotel in teneriffa met 1000 mensen onder quarantene ?
Als ie dan maar wel samenwerkt met mijn Google Nest Mini en heel hard "brand brand brand" roeptquote:
dankequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... oké... Griepje dan?Verkouden?
Beterschap dan maar...
Googel is er brand?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie dan maar wel samenwerkt met mijn Google Nest Mini en heel hard "brand brand brand" roept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |