Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer) is er wel redelijk dichtbij.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer naar Eindhoven. In de buurt van die vliegende schotel
Wij hebben daar een kantoorquote:Op maandag 24 februari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer is er wel redelijk dichtbij.
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Ow ja had ik moeten weten. Maar ik heb een ander gebouw voor me volgens mij. Het ligt iig heel ergens anders dan ik dachtquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Dat zeggen ze wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft de kleur van een kipfiletje. Zou hij ook zo smaken?
Hij staat nu ook op de lijst jaquote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
Van wie mag je er niet komen dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook weer eens naar Eindhoven, ben er al te lang niet meer geweest.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij staat nu ook op de lijst ja
Nee, was maar een geintjequote:
Eensquote:Op maandag 24 februari 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
De wereld zou best een stukje prettiger zijn zonder slangen.
Jezus moet Samzz die voor je doodslaan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:47 schreef mosrednA het volgende:
Maar slangen altijd nog > dan spinnen of andere kriebelende onderkruipsels
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus moet Samzz die voor je doodslaan?
Velen noemen spinnen idd insecten, maar dat is onjuistquote:
Oke ik zal het onthoudenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Velen noemen spinnen idd insecten, maar dat is onjuist
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]Heel eerlijk gezegd liever wel lol
Daar gaat mn zelfvertrouwen
Nou danquote:
Het is al te laatquote:Op maandag 24 februari 2020 21:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke ik zal het onthouden
[..]snel verwijderen
Je bent er niet minder om.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]Heel eerlijk gezegd liever wel lol
Daar gaat mn zelfvertrouwen
RIP je mannelijkheid. Zou morgen maar meteen even afspraak maken in het ziekenhuis om je zaakje te laten verwijderenquote:
Mn reddingquote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
scheelt dat je al bezet bent. je hoeft geen indruk meer te maken
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent er niet minder om.
Een goede maat van me is als de dood voor spinnen en taicondo en kickbox kampioen dus het kan best.
Snel geëscaleerd ditquote:Op maandag 24 februari 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP je mannelijkheid. Zou morgen maar meteen even afspraak maken in het ziekenhuis om je zaakje te laten verwijderen
Wat?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik woon met 3 dames in een huis en leer nu dat spinnen niet eng zijn door er soms een op te eten
WATquote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik woon met 3 dames in een huis en leer nu dat spinnen niet eng zijn door er soms een op te eten
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja net alsof he.
Of gewoon op mijn arm laten lopen en buiten neerzetten.
Kijk wat een schoonheidquote:Op maandag 24 februari 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.
Ja werkelijk prachtig, daar erg ver weg in de natuur.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk wat een schoonheid
[ afbeelding ]
2 ervan zijn mijn dochters, maar de jongste zou het kunnen flikken.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.
Sleep with one eye open.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 ervan zijn mijn dochters, maar de jongste zou het kunnen flikken.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Cadeautje van moeder Aarde voor bitterbal.
https://www.scientias.nl/(...)-eerder-dan-normaal/
Dank eerder de consumptiemens die het Aardse klimaat aan het ontregelen is waardoor we onze prachtige Hollandse winters nooit meer terug gaan krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Mijn gebeden zijn gehoord. Zou er dan toch een hogere macht zijn?
Ook goed.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dank eerder de consumptiemens die het Aardse klimaat aan het ontregelen is waardoor we onze prachtige Hollandse winters nooit meer terug gaan krijgen.
Lach me dood als hier een mediterraan klimaat ontstaatquote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Mijn gebeden zijn gehoord. Zou er dan toch een hogere macht zijn?
Krijg je hier ook allemaal luie mensen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lach me dood als hier een mediterraan klimaat ontstaat
Je kan verhuizen toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal gunt mensen die van eerlijk karakterverstevigend woest onstuimig weer houden helemaal niets
Ik vind palmbomen echt heel erg lelijk, geef mij maar een eeuwenoude trotse eik.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je van die teringkou wilt wel ja. Hier gaan we richting warm en palmbomen
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind palmbomen echt heel erg lelijk, geef mij maar een eeuwenoude trotse eik.
Jij kan toch ook gewoon verhuizen.quote:
Altijd maar je zin willen doordrammen jijquote:Op maandag 24 februari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan maar denk als ik nog even hier volhou ik mijn zin krijg
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd maar je zin willen doordrammen jij
Ja nat. Eerst dacht je nog met je blote kont in de sneeuw te kunnen rollen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Ha!!
https://www.telegraaf.nl/(...)atte-sneeuw-op-komst
Lekker relaxt man, no stress weetjequote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je hier ook allemaal luie mensen.
Ga gewoon een poging wagen, desnoods alleen maar natte waterballen gooienquote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nat. Eerst dacht je nog met je blote kont in de sneeuw te kunnen rollen.
Ja doe dat.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga gewoon een poging wagen, desnoods alleen maar natte waterballen gooien
Hele dag ijsballen binnengooien dusquote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe dat.
![]()
Ik ben de woensdag de hele dag op werk.
Genieten van zijn mooie uitzicht denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:09 schreef mosrednA het volgende:
Waar is @:pumpalov ? Heb hem al een tijdje niet meer gezien
Nee lekker naar bed. Kruikje erbij en slapenquote:
"Super veel gedaan, gelukkig alles goed gegaan. De groetjes."quote:Op maandag 24 februari 2020 23:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee lekker naar bed. Kruikje erbij en slapen
Heb echt geen flikker gedaan vandaag
Wat zet ik dan in de overdracht?
quote:Op maandag 24 februari 2020 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Super veel gedaan, gelukkig alles goed gegaan. De groetjes."
Slaap lekker alvast!quote:Op maandag 24 februari 2020 23:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik heb er iets moois van gemaakt al zeg ik het zelf
![]()
Dankjewel. Jij ook alvast.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast!
Moet je morgen weer werken?
Oh, heule vroege vlucht. Jammer dat je weer terug moet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroege vlucht naar huis. Ik wandel zo naar de nachtbus
Heel jammerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:34 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh, heule vroege vlucht. Jammer dat je weer terug moet?
En ja, werken idd. Gister om 14:00 naar huis en 22:00 weer beginnen
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel jammer![]()
De bus naar het vliegveld is redelijk vol dus ik ben niet de enige.
OV in Boedapest
Tot hoe laat moet je?
Je was okayquote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, de wereld is gek geworden. Ik tel tientallen reizigers met mondkapjes op de luchthaven
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zin om keihard in het gezicht van die mensen te hoesten
Van die kapjes waarvan intussen al lang en breed bekend is dat het niet helpt tegen corona?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 04:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, de wereld is gek geworden. Ik tel tientallen reizigers met mondkapjes op de luchthaven
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 05:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van die kapjes waarvan intussen al lang en breed bekend is dat het niet helpt tegen corona?
Waarom zo vroeg :iquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit al sinds drie uur klaar met de koffie
Vroege vlucht. Zit nu in het vliegtuig, klaar voor vertrek.quote:
Haha succes. Wel lekker vroeg thuis.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroege vlucht. Zit nu in het vliegtuig, klaar voor vertrek.
Natuurlijk weer een of andere fat bastard naast me
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha succes. Wel lekker vroeg thuis.
Goeie vlucht ouwe!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroege vlucht. Zit nu in het vliegtuig, klaar voor vertrek.
Natuurlijk weer een of andere fat bastard naast me
Was je zonder gezelschap?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:44 schreef Molo het volgende:
Concert was lollig, maar wat een compleet vercrackte stem door de drugs zeg
Keer met mijn zusjes. Was wel gezellig maar geen ideaal concertgezelschapquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je zonder gezelschap?
Leuk leuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Keer met mijn zusjes. Was wel gezellig maar geen ideaal concertgezelschap
Koos gaat weleens in zijn uppie naar vage bands als dat zo uitkomt. En zodra het kan samen, gezellig
Jazekersquote:
Trustequote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers
Kind is naar de crèche, Koos naar werk. Tijd voor mij om nog even te snurken
Werkse allen
Half half.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogge Haagse nobelman, alweer lekker aan het werk?
Paulusendemolletje pakken..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar beetje koppijn
Ik doe met je mee, er zit hier een knap wicht aan de receptie trouwens, dadelijk even mijn charmes op loslatenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik giet er eerst even wat koffie in.
Pics?!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, er zit hier een knap wicht aan de receptie trouwens, dadelijk even mijn charmes op loslaten
Altijd belangrijk, zo'n eerste beoordeling.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje erg vroeg in het paarstadium om dat te vragen.
Zeker zeker, uiterlijk is toch alles anders kan ik net zo goed een Golden Retriever aanschaffen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd belangrijk, zo'n eerste beoordeling.
Ja die zijn liefquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker zeker, uiterlijk is toch alles anders kan ik net zo goed een Golden Retriever aanschaffen.
Zijn ook teveel doorgefoktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel te lief, boeien me daarom ook te weining.
Geldt voor ons ook op een bepaalde manierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn ook teveel doorgefokt
Xdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geldt voor ons ook op een bepaalde manier
Creeps onder elkaar.quote:Bill Cosby neemt het op voor Harvey Weinstein.
Zit je alsnog in je eentje, arme jijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een berichtje op intranet gezet, Collega's ik ben vandaag in gebouw X, wie er zin heeft in een kop koffie en een praatje, jullie weten me te vinden!
Dàt had ik beter niet kunnen doen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je alsnog in je eentje, arme jij
Vreselijke muziek ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zijn hele leuke varianten op
'CL jij stelt nooit wat voor en komt nooit met ideeën en initiatief moet altijd van mijn kant komen!'quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een berichtje op intranet gezet, Collega's ik ben vandaag in gebouw X, wie er zin heeft in een kop koffie en een praatje, jullie weten me te vinden!
Dàt had ik beter niet kunnen doen
Jammer dan, we gaan toch!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'CL jij stelt nooit wat voor en komt nooit met ideeën en initiatief moet altijd van mijn kant komen!'
Ik: 'Zullen we dit en dit doen of daarheen gaan?'
'Nee daar heb ik geen zin in.'
Ook eens gehad: 'CL je moet wat meer voor jezelf opkomen en als je iets wilt gaan doen (was op vakantie) dan moet je dat zeggen.'
Ik: 'Ik wil graag daarnaartoe.'
'Ja dat wil ik niet.'
Mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'CL jij stelt nooit wat voor en komt nooit met ideeën en initiatief moet altijd van mijn kant komen!'
Ik: 'Zullen we dit en dit doen of daarheen gaan?'
'Nee daar heb ik geen zin in.'
Ook eens gehad: 'CL je moet wat meer voor jezelf opkomen en als je iets wilt gaan doen (was op vakantie) dan moet je dat zeggen.'
Ik: 'Ik wil graag daarnaartoe.'
'Ja dat wil ik niet.'
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Serieus![]()
Godverdomme ben je echt hier, kom geile bok dan gaan we ochtendbieren en lol trappen.
Voor iedereen zichtbaar
Bwegh.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weer echte klei onder je voeten.
Ja, en ze glijdt al van haar stoel......quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat op een online zakelijke krant zeg maar
Het voordeel van ergens graag zijn is dat je altijd weer terug kunt in de nabije toekomstquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dank je! Was toch nog graag een poosje gebleven
It's a dudequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ze glijdt al van haar stoel......
Veel plezier dan.quote:
Gisteren serieus na zitten denken over terugverhuizenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voordeel van ergens graag zijn is dat je altijd weer terug kunt in de nabije toekomst
Krijg je spijt vanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren serieus na zitten denken over terugverhuizen
Eens kijken hoe dat idee rijpt
We kunnen je helemaal niet missen in Nederlandjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren serieus na zitten denken over terugverhuizen
Eens kijken hoe dat idee rijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met wieltjes en een beetje opruimen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit rijdt niet heel handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met wieltjes en een beetje opruimen.Zonder wrijving geen glans
FOK! werkt daar ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen je helemaal niet missen in Nederlandje
Die wieltjes zijn ook niet voor deze plastic gevallen... heb een kastje met kapotte wieltjes die ik moet vervangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit rijdt niet heel handig.
Oh.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die wieltjes zijn ook niet voor deze plastic gevallen... heb een kastje met kapotte wieltjes die ik moet vervangen.
Durf je niet te feesten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat nep feest voor homo's en infantielen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kom vechten dan!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon eerst een paar biertjes nodig om los te komen.quote:
neequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je uitbundig carnaval gevierd?
Mensen die hun kinderen vrede, maan of goud noemen neem ik niet zo serieus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie naam voor een meisje, Vrede.
Sterre?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen vrede, maan of goud noemen neem ik niet zo serieus.
Ja als nicknamequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon heet gewoon Baardaap.
Ik zou Maan wel echt serieus nemenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon Chananja, Samantha, Destiny of Shaneequequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk wijffie hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou Maan wel echt serieus nemen
Lekker tokkiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon Chananja, Samantha, Destiny of Shaneeque
Kan je gezellig samen zingen, is weer eens iets anders.....quote:
Doe niet aan duettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je gezellig samen zingen, is weer eens iets anders.....
Waarom?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Al dat gepraat over corona maakt mij toch wel wat angstig
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Al dat gepraat over corona maakt mij toch wel wat angstig
quote:Come a little closer, huh, a-will ya, huh?
Close enough to look in my eyes, Corona
Keeping it a mystery, it gets to me..
Never gonna stop, give it up, such a dirty mind
I always get it up, for the touch of the younger kind
My, my, my, aye-aye, whoa!
M-m-m-my Corona...
Zou wel beter zijn, als iedereen twee weken thuis in zijn huis en grot blijft sterft het virus vanzelf uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
En ben ik dan onverantwoord om naar thailand te gaan? Of zouden we massaal moeten stoppen met vakanties en thuis blijven :p
Als ze m'n planning cancelen, ga ik muiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
En ben ik dan onverantwoord om naar thailand te gaan? Of zouden we massaal moeten stoppen met vakanties en thuis blijven :p
Wie zou dat moeten cancelen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze m'n planning cancelen, ga ik muiten.![]()
Vanavond echt even die boot regelen.
Ja ik geloof het niet dat de gewone burger de kennis heeft om zon mondkapje juist te gebruikenquote:
Maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik geloof het niet dat de gewone burger de kennis heeft om zon mondkapje juist te gebruiken
Zal de AH wel handig op inspelen dan met de hamsterwekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet wel 100 procent zeker dat we vrij lege winkelschappen gaan krijgen over een maandje, ik verheug me daar wel op
Gratis mondkapje bij een kilo plofkipquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal de AH wel handig op inspelen dan met de hamsterweken
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal de AH wel handig op inspelen dan met de hamsterweken
Ik heb even gemist waar je heen gaat en wanneer?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou...
https://www.theguardian.c(...)vietnam-race-at-risk
Wacht maar tot ze thuis komt en begint te hoestenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht is nu in vietnam. Geloof dat ze nergens wat van merkt
Engeland, juli, F1. Groot evenement dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar je heen gaat en wanneer?
Hoe gaat het met de gevallen in Engeland?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Engeland, juli, F1. Groot evenement dus.
Lekker tochquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het virus hier is gekomen door vakantiegangers
De huidige gevallen zijn niet zo relevant, het is meer dat een enorm reizend circus als F1 nogal een risico met zich meebrengt (kijk alleen maar team Ferrari met al hun Italianen). Nog los van de bezoekers.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de gevallen in Engeland?
Als ik naast je had staan hoesten, dan was jij eerder gevlucht dan ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik stond zondag in een extreem drukke IKEA lift al expres te hoesten en over mijn fictieve vakantie naar Zuid-Korea te praten, de lift was vrij snel leeg
Ja, zo'n gore rokersrochel?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik naast je had staan hoesten, dan was jij eerder gevlucht dan ik.
Ja denk dat het verstandig zou zijn als ze et zouden cancelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige gevallen zijn niet zo relevant, het is meer dat een enorm reizend circus als F1 nogal een risico met zich meebrengt (kijk alleen maar team Ferrari met al hun Italianen). Nog los van de bezoekers.
Scheelt dat ik voor de duivel nog niet bang benquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik naast je had staan hoesten, dan was jij eerder gevlucht dan ik.
Dan kan ik dus met een gerust hart hoesten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt dat ik voor de duivel nog niet bang ben
Ik ga er gewoon van uit dat het doorgaat hoor, maar het wordt wel tijd dat dat virus opbokt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat het verstandig zou zijn als ze et zouden cancelen.
*verstopt zich*
Zandvoort is toch vlakbij Den Haag?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige gevallen zijn niet zo relevant, het is meer dat een enorm reizend circus als F1 nogal een risico met zich meebrengt (kijk alleen maar team Ferrari met al hun Italianen). Nog los van de bezoekers.
Is alles in de Randstad niet vlakbij elkaar?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zandvoort is toch vlakbij Den Haag?
De Randstad mag wel wat rustiger wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is alles in de Randstad niet vlakbij elkaar?
Wel Noord-Holland nog, meer bij Haarlem in de buurt.
Het ligt zelfs op de rand, dus kan er zomaar vanaf vallen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Randstad mag wel wat rustiger worden
Lekkah hakkuh!quote:
Langste seizoen in F1 word wel een stuk korter op deze manierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat het doorgaat hoor, maar het wordt wel tijd dat dat virus opbokt.
Jep.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Langste seizoen in F1 word wel een stuk korter op deze manier
Vraag me serieus af hoeveel andere wedstrijden erdoor beïnvloed gaan worden.quote:
EK, OS, Tour de France, Milaan-San Remo etc etc..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoeveel andere wedstrijden erdoor beïnvloed gaan worden.
Kan nog steeds, jaar is nog langquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou een goed sportjaar worden.
Gewoon even lekker rust jaartje pakken voor vrijwel alle sporters.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het lang genoeg
Daarom. Nog even los van de toeschouwers, alleen de sporters en aanhang is al een flinke verzameling mensen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoeveel andere wedstrijden erdoor beïnvloed gaan worden.
Ja precies, en vooral bij sporten zoals wielrennen (met de grote rondes) en F1 wat al snel broednesten worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Nog even los van de toeschouwers, alleen de sporters en aanhang is al een flinke verzameling mensen.
Ik sla dit jaar over.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon 366 dagen dit jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan nog steeds, jaar is nog lang
Ja primaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sla dit jaar over.
[..]
Gewoon 366 dagen dit jaar.
plak een labeltje op je tankdopquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Einkaufen gemacht. En getankt.
k vergeet elke keer welke ik moet nemen. Sta k daar te twijfelen
quote:Asperges door zachte winter eind maart al op je bord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |