Was je zonder gezelschap?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:44 schreef Molo het volgende:
Concert was lollig, maar wat een compleet vercrackte stem door de drugs zeg
Keer met mijn zusjes. Was wel gezellig maar geen ideaal concertgezelschapquote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je zonder gezelschap?
Leuk leuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Keer met mijn zusjes. Was wel gezellig maar geen ideaal concertgezelschap
Koos gaat weleens in zijn uppie naar vage bands als dat zo uitkomt. En zodra het kan samen, gezellig
Jazekersquote:
Trustequote:Op dinsdag 25 februari 2020 06:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers
Kind is naar de crèche, Koos naar werk. Tijd voor mij om nog even te snurken
Werkse allen
Half half.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogge Haagse nobelman, alweer lekker aan het werk?
Paulusendemolletje pakken..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel maar beetje koppijn
Ik doe met je mee, er zit hier een knap wicht aan de receptie trouwens, dadelijk even mijn charmes op loslatenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik giet er eerst even wat koffie in.
Pics?!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, er zit hier een knap wicht aan de receptie trouwens, dadelijk even mijn charmes op loslaten
Altijd belangrijk, zo'n eerste beoordeling.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje erg vroeg in het paarstadium om dat te vragen.
Zeker zeker, uiterlijk is toch alles anders kan ik net zo goed een Golden Retriever aanschaffen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd belangrijk, zo'n eerste beoordeling.
Ja die zijn liefquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker zeker, uiterlijk is toch alles anders kan ik net zo goed een Golden Retriever aanschaffen.
Zijn ook teveel doorgefoktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel te lief, boeien me daarom ook te weining.
Geldt voor ons ook op een bepaalde manierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn ook teveel doorgefokt
Xdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geldt voor ons ook op een bepaalde manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |