Ja, en ze glijdt al van haar stoel......quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat op een online zakelijke krant zeg maar
Het voordeel van ergens graag zijn is dat je altijd weer terug kunt in de nabije toekomstquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dank je! Was toch nog graag een poosje gebleven
It's a dudequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en ze glijdt al van haar stoel......
Veel plezier dan.quote:
Gisteren serieus na zitten denken over terugverhuizenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voordeel van ergens graag zijn is dat je altijd weer terug kunt in de nabije toekomst
Krijg je spijt vanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren serieus na zitten denken over terugverhuizen
Eens kijken hoe dat idee rijpt
We kunnen je helemaal niet missen in Nederlandjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren serieus na zitten denken over terugverhuizen
Eens kijken hoe dat idee rijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met wieltjes en een beetje opruimen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit rijdt niet heel handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met wieltjes en een beetje opruimen.Zonder wrijving geen glans
FOK! werkt daar ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen je helemaal niet missen in Nederlandje
Die wieltjes zijn ook niet voor deze plastic gevallen... heb een kastje met kapotte wieltjes die ik moet vervangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit rijdt niet heel handig.
Oh.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die wieltjes zijn ook niet voor deze plastic gevallen... heb een kastje met kapotte wieltjes die ik moet vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |