Creeps onder elkaar.quote:Bill Cosby neemt het op voor Harvey Weinstein.
Zit je alsnog in je eentje, arme jijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een berichtje op intranet gezet, Collega's ik ben vandaag in gebouw X, wie er zin heeft in een kop koffie en een praatje, jullie weten me te vinden!
Dàt had ik beter niet kunnen doen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je alsnog in je eentje, arme jij
Vreselijke muziek ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zijn hele leuke varianten op
'CL jij stelt nooit wat voor en komt nooit met ideeën en initiatief moet altijd van mijn kant komen!'quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een berichtje op intranet gezet, Collega's ik ben vandaag in gebouw X, wie er zin heeft in een kop koffie en een praatje, jullie weten me te vinden!
Dàt had ik beter niet kunnen doen
Jammer dan, we gaan toch!!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'CL jij stelt nooit wat voor en komt nooit met ideeën en initiatief moet altijd van mijn kant komen!'
Ik: 'Zullen we dit en dit doen of daarheen gaan?'
'Nee daar heb ik geen zin in.'
Ook eens gehad: 'CL je moet wat meer voor jezelf opkomen en als je iets wilt gaan doen (was op vakantie) dan moet je dat zeggen.'
Ik: 'Ik wil graag daarnaartoe.'
'Ja dat wil ik niet.'
Mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'CL jij stelt nooit wat voor en komt nooit met ideeën en initiatief moet altijd van mijn kant komen!'
Ik: 'Zullen we dit en dit doen of daarheen gaan?'
'Nee daar heb ik geen zin in.'
Ook eens gehad: 'CL je moet wat meer voor jezelf opkomen en als je iets wilt gaan doen (was op vakantie) dan moet je dat zeggen.'
Ik: 'Ik wil graag daarnaartoe.'
'Ja dat wil ik niet.'
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Serieus![]()
Godverdomme ben je echt hier, kom geile bok dan gaan we ochtendbieren en lol trappen.
Voor iedereen zichtbaar
Bwegh.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weer echte klei onder je voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |