Ik ook nietquote:Op maandag 24 februari 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik er eens heen moet als ik weer mag rijden, ben ook nog nooit over de Afsluitdijk geweest.
Elke keer weerquote:Op maandag 24 februari 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel door de Westerscheldetunnel. Vond ik maar claustrofobisch
Sssssssorryquote:Op maandag 24 februari 2020 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik straks nergens meer heen he
Das lang geleden dat ik daar doorheen ben geweest, maar ben voor mijn gevoel sowieso op te weinig plekken in Nederland geweest. Friesland sowieso nog nooit, Groningen alleen een keer een middagje ofzo. In Drenthe en die regio ben ik ook al zeker 15+ jaar niet geweest.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel door de Westerscheldetunnel. Vond ik maar claustrofobisch
Idem. Voor vakanties ga ik toch liever de grens over. Al is bijvoorbeeld de Veluwe wel heel mooi. Maar meer voor dagjeswerk. Ik zit liever in Duitsland achter een lekker biertjequote:Op maandag 24 februari 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das lang geleden dat ik daar doorheen ben geweest, maar ben voor mijn gevoel sowieso op te weinig plekken in Nederland geweest. Friesland sowieso nog nooit, Groningen alleen een keer een middagje ofzo. In Drenthe en die regio ben ik ook al zeker 15+ jaar niet geweest.
Ik ben ook niet op heel veel plekken in NL geweest, voor mij gevoel.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das lang geleden dat ik daar doorheen ben geweest, maar ben voor mijn gevoel sowieso op te weinig plekken in Nederland geweest. Friesland sowieso nog nooit, Groningen alleen een keer een middagje ofzo. In Drenthe en die regio ben ik ook al zeker 15+ jaar niet geweest.
Lelystad vond ik de meest deprimerende plek die ik ooit heb gezien in Nederland.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op heel veel plekken in NL geweest, voor mij gevoel.
Ik ben volgens mij nooit in de Provincies Zeeland, Friesland en FLevoland geweest. Overijssel alleen door heen gereden en een paar keer overgestapt op het Station Zwolle.
Nee hoor, zeker nietquote:Op maandag 24 februari 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige? Vond mezelf al zo’n watje
Ik heb eigenlijk ook geen plannen om naar Flevoland te gaan..quote:Op maandag 24 februari 2020 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lelystad vond ik de meest deprimerende plek die ik ooit heb gezien in Nederland.
Delft is een mooi stadje!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen plannen om naar Flevoland te gaan..
Ik wil nog wel een keer naar Delft ofzo. Daar zit wel gewoon veel vaderlandse geschiedenis enzo.
Dat lijkt me dus ook, staat wel voor over een paar jaar. Ik ga nu niet zo lang van huis ivm Sjefke. Als die is overleden ga ik denk ik wel vaker het land in..quote:
Radio is wel fijn. Dat geeft wat afleiding. Maar goed, Zeeuws-Vlaanderen kom ik dus maar zeldenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:59 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet
Wat me laatst opviel is dat je daar gewoon verbinding hebt. Tientallen meters onder water, maar gewoon radio, bellen; internet, alles.
Voelde wel iets veiliger om een of andwre reden
Sjefke kan toch mee?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ook, staat wel voor over een paar jaar. Ik ga nu niet zo lang van huis ivm Sjefke. Als die is overleden ga ik denk ik wel vaker het land in..
Vroeger als kind kwam ik nog wel regelmatig in de oostelijke provincies tijdens herfstvakanties en zulks. Flevoland ben ik ook niet vaak geweest geloof ik, alleen als klein kind naar Batavialand en later nog een enkele keer naar Defqon op het Almeerderstrand maar dat was het denk ik wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op heel veel plekken in NL geweest, voor mij gevoel.
Ik ben volgens mij nooit in de Provincies Zeeland, Friesland en FLevoland geweest. Overijssel alleen door heen gereden en een paar keer overgestapt op het Station Zwolle.
Delft is tof. Leiden vond ik ook leuk.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen plannen om naar Flevoland te gaan..
Ik wil nog wel een keer naar Delft ofzo. Daar zit wel gewoon veel vaderlandse geschiedenis enzo.
Leiden ben ik al wel geweest. In 2004quote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Delft is tof. Leiden vond ik ook leuk.
Er zijn ook genoeg B&B's waar je huisdieren mee mag nemen lijkt me. En er is genoeg natuur rondom Delft om te wandelen met Sjefke!quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus ook, staat wel voor over een paar jaar. Ik ga nu niet zo lang van huis ivm Sjefke. Als die is overleden ga ik denk ik wel vaker het land in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |