Langste seizoen in F1 word wel een stuk korter op deze manierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon van uit dat het doorgaat hoor, maar het wordt wel tijd dat dat virus opbokt.
Jep.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Langste seizoen in F1 word wel een stuk korter op deze manier
Vraag me serieus af hoeveel andere wedstrijden erdoor beīnvloed gaan worden.quote:
EK, OS, Tour de France, Milaan-San Remo etc etc..quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoeveel andere wedstrijden erdoor beīnvloed gaan worden.
Kan nog steeds, jaar is nog langquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Het zou een goed sportjaar worden.
Gewoon even lekker rust jaartje pakken voor vrijwel alle sporters.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het lang genoeg
Daarom. Nog even los van de toeschouwers, alleen de sporters en aanhang is al een flinke verzameling mensen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag me serieus af hoeveel andere wedstrijden erdoor beīnvloed gaan worden.
Ja precies, en vooral bij sporten zoals wielrennen (met de grote rondes) en F1 wat al snel broednesten worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Nog even los van de toeschouwers, alleen de sporters en aanhang is al een flinke verzameling mensen.
Ik sla dit jaar over.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon 366 dagen dit jaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan nog steeds, jaar is nog lang
Ja primaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sla dit jaar over.
[..]
Gewoon 366 dagen dit jaar.
plak een labeltje op je tankdopquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Einkaufen gemacht. En getankt.
k vergeet elke keer welke ik moet nemen. Sta k daar te twijfelen
quote:Asperges door zachte winter eind maart al op je bord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |