Ik heb even gemist waar je heen gaat en wanneer?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou...
https://www.theguardian.c(...)vietnam-race-at-risk
Wacht maar tot ze thuis komt en begint te hoestenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Mijn nicht is nu in vietnam. Geloof dat ze nergens wat van merkt
Engeland, juli, F1. Groot evenement dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar je heen gaat en wanneer?
Hoe gaat het met de gevallen in Engeland?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Engeland, juli, F1. Groot evenement dus.
Lekker tochquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als het virus hier is gekomen door vakantiegangers
De huidige gevallen zijn niet zo relevant, het is meer dat een enorm reizend circus als F1 nogal een risico met zich meebrengt (kijk alleen maar team Ferrari met al hun Italianen). Nog los van de bezoekers.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de gevallen in Engeland?
Als ik naast je had staan hoesten, dan was jij eerder gevlucht dan ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik stond zondag in een extreem drukke IKEA lift al expres te hoesten en over mijn fictieve vakantie naar Zuid-Korea te praten, de lift was vrij snel leeg
Ja, zo'n gore rokersrochel?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik naast je had staan hoesten, dan was jij eerder gevlucht dan ik.
Ja denk dat het verstandig zou zijn als ze et zouden cancelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige gevallen zijn niet zo relevant, het is meer dat een enorm reizend circus als F1 nogal een risico met zich meebrengt (kijk alleen maar team Ferrari met al hun Italianen). Nog los van de bezoekers.
Scheelt dat ik voor de duivel nog niet bang benquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik naast je had staan hoesten, dan was jij eerder gevlucht dan ik.
Dan kan ik dus met een gerust hart hoesten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt dat ik voor de duivel nog niet bang ben
Ik ga er gewoon van uit dat het doorgaat hoor, maar het wordt wel tijd dat dat virus opbokt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat het verstandig zou zijn als ze et zouden cancelen.
*verstopt zich*
Zandvoort is toch vlakbij Den Haag?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige gevallen zijn niet zo relevant, het is meer dat een enorm reizend circus als F1 nogal een risico met zich meebrengt (kijk alleen maar team Ferrari met al hun Italianen). Nog los van de bezoekers.
Is alles in de Randstad niet vlakbij elkaar?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zandvoort is toch vlakbij Den Haag?
De Randstad mag wel wat rustiger wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is alles in de Randstad niet vlakbij elkaar?
Wel Noord-Holland nog, meer bij Haarlem in de buurt.
Het ligt zelfs op de rand, dus kan er zomaar vanaf vallen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Randstad mag wel wat rustiger worden
Lekkah hakkuh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |