Durf je niet te feesten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dat nep feest voor homo's en infantielen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kom vechten dan!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon eerst een paar biertjes nodig om los te komen.quote:
neequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je uitbundig carnaval gevierd?
Mensen die hun kinderen vrede, maan of goud noemen neem ik niet zo serieus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie naam voor een meisje, Vrede.
Sterre?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen vrede, maan of goud noemen neem ik niet zo serieus.
Ja als nicknamequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon heet gewoon Baardaap.
Ik zou Maan wel echt serieus nemenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon Chananja, Samantha, Destiny of Shaneequequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk wijffie hequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou Maan wel echt serieus nemen
Lekker tokkiequote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon Chananja, Samantha, Destiny of Shaneeque
Kan je gezellig samen zingen, is weer eens iets anders.....quote:
Doe niet aan duettenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je gezellig samen zingen, is weer eens iets anders.....
Waarom?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Al dat gepraat over corona maakt mij toch wel wat angstig
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Al dat gepraat over corona maakt mij toch wel wat angstig
quote:Come a little closer, huh, a-will ya, huh?
Close enough to look in my eyes, Corona
Keeping it a mystery, it gets to me..
Never gonna stop, give it up, such a dirty mind
I always get it up, for the touch of the younger kind
My, my, my, aye-aye, whoa!
M-m-m-my Corona...
Zou wel beter zijn, als iedereen twee weken thuis in zijn huis en grot blijft sterft het virus vanzelf uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
En ben ik dan onverantwoord om naar thailand te gaan? Of zouden we massaal moeten stoppen met vakanties en thuis blijven :p
Als ze m'n planning cancelen, ga ik muiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
En ben ik dan onverantwoord om naar thailand te gaan? Of zouden we massaal moeten stoppen met vakanties en thuis blijven :p
Wie zou dat moeten cancelen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze m'n planning cancelen, ga ik muiten.![]()
Vanavond echt even die boot regelen.
Ja ik geloof het niet dat de gewone burger de kennis heeft om zon mondkapje juist te gebruikenquote:
Maak je niet zo drukquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik geloof het niet dat de gewone burger de kennis heeft om zon mondkapje juist te gebruiken
Zal de AH wel handig op inspelen dan met de hamsterwekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet wel 100 procent zeker dat we vrij lege winkelschappen gaan krijgen over een maandje, ik verheug me daar wel op
Gratis mondkapje bij een kilo plofkipquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal de AH wel handig op inspelen dan met de hamsterweken
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal de AH wel handig op inspelen dan met de hamsterweken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |