Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer) is er wel redelijk dichtbij.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer naar Eindhoven. In de buurt van die vliegende schotel
Wij hebben daar een kantoorquote:Op maandag 24 februari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer is er wel redelijk dichtbij.
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Ow ja had ik moeten weten. Maar ik heb een ander gebouw voor me volgens mij. Het ligt iig heel ergens anders dan ik dachtquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Dat zeggen ze wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft de kleur van een kipfiletje. Zou hij ook zo smaken?
Hij staat nu ook op de lijst jaquote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
Van wie mag je er niet komen dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook weer eens naar Eindhoven, ben er al te lang niet meer geweest.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij staat nu ook op de lijst ja
Nee, was maar een geintjequote:
Eensquote:Op maandag 24 februari 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
De wereld zou best een stukje prettiger zijn zonder slangen.
Jezus moet Samzz die voor je doodslaan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:47 schreef mosrednA het volgende:
Maar slangen altijd nog > dan spinnen of andere kriebelende onderkruipsels
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus moet Samzz die voor je doodslaan?
Velen noemen spinnen idd insecten, maar dat is onjuistquote:
Oke ik zal het onthoudenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Velen noemen spinnen idd insecten, maar dat is onjuist
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]Heel eerlijk gezegd liever wel lol
Daar gaat mn zelfvertrouwen
Nou danquote:
Het is al te laatquote:Op maandag 24 februari 2020 21:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke ik zal het onthouden
[..]snel verwijderen
Je bent er niet minder om.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]Heel eerlijk gezegd liever wel lol
Daar gaat mn zelfvertrouwen
RIP je mannelijkheid. Zou morgen maar meteen even afspraak maken in het ziekenhuis om je zaakje te laten verwijderenquote:
Mn reddingquote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
scheelt dat je al bezet bent. je hoeft geen indruk meer te maken
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent er niet minder om.
Een goede maat van me is als de dood voor spinnen en taicondo en kickbox kampioen dus het kan best.
Snel geëscaleerd ditquote:Op maandag 24 februari 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP je mannelijkheid. Zou morgen maar meteen even afspraak maken in het ziekenhuis om je zaakje te laten verwijderen
Wat?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik woon met 3 dames in een huis en leer nu dat spinnen niet eng zijn door er soms een op te eten
WATquote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik woon met 3 dames in een huis en leer nu dat spinnen niet eng zijn door er soms een op te eten
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja net alsof he.
Of gewoon op mijn arm laten lopen en buiten neerzetten.
Kijk wat een schoonheidquote:Op maandag 24 februari 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.
Ja werkelijk prachtig, daar erg ver weg in de natuur.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk wat een schoonheid
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |