Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer) is er wel redelijk dichtbij.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer naar Eindhoven. In de buurt van die vliegende schotel
Wij hebben daar een kantoorquote:Op maandag 24 februari 2020 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de stad waar ik woon. Mijn werk (tenminste daar waar ik ieder ochtend de post sorteer is er wel redelijk dichtbij.
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Ow ja had ik moeten weten. Maar ik heb een ander gebouw voor me volgens mij. Het ligt iig heel ergens anders dan ik dachtquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal is op zoek naar een huurmoordenaar omdat ik haar slang een kipfiletje noemde
Dat zeggen ze wel ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft de kleur van een kipfiletje. Zou hij ook zo smaken?
Hij staat nu ook op de lijst jaquote:Op maandag 24 februari 2020 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is ze altijd naar op zoek dus dat is weinig verrassends.
Van wie mag je er niet komen dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet ook weer eens naar Eindhoven, ben er al te lang niet meer geweest.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij staat nu ook op de lijst ja
Nee, was maar een geintjequote:
Eensquote:Op maandag 24 februari 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
De wereld zou best een stukje prettiger zijn zonder slangen.
Jezus moet Samzz die voor je doodslaan?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:47 schreef mosrednA het volgende:
Maar slangen altijd nog > dan spinnen of andere kriebelende onderkruipsels
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus moet Samzz die voor je doodslaan?
Velen noemen spinnen idd insecten, maar dat is onjuistquote:
Oke ik zal het onthoudenquote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Velen noemen spinnen idd insecten, maar dat is onjuist
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]Heel eerlijk gezegd liever wel lol
Daar gaat mn zelfvertrouwen
Nou danquote:
Het is al te laatquote:Op maandag 24 februari 2020 21:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke ik zal het onthouden
[..]snel verwijderen
Je bent er niet minder om.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:50 schreef mosrednA het volgende:
[..]Heel eerlijk gezegd liever wel lol
Daar gaat mn zelfvertrouwen
RIP je mannelijkheid. Zou morgen maar meteen even afspraak maken in het ziekenhuis om je zaakje te laten verwijderenquote:
Mn reddingquote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
scheelt dat je al bezet bent. je hoeft geen indruk meer te maken
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent er niet minder om.
Een goede maat van me is als de dood voor spinnen en taicondo en kickbox kampioen dus het kan best.
Snel geëscaleerd ditquote:Op maandag 24 februari 2020 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RIP je mannelijkheid. Zou morgen maar meteen even afspraak maken in het ziekenhuis om je zaakje te laten verwijderen
Wat?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik woon met 3 dames in een huis en leer nu dat spinnen niet eng zijn door er soms een op te eten
WATquote:Op maandag 24 februari 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik woon met 3 dames in een huis en leer nu dat spinnen niet eng zijn door er soms een op te eten
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja net alsof he.
Of gewoon op mijn arm laten lopen en buiten neerzetten.
Kijk wat een schoonheidquote:Op maandag 24 februari 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.
Ja werkelijk prachtig, daar erg ver weg in de natuur.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk wat een schoonheid
[ afbeelding ]
2 ervan zijn mijn dochters, maar de jongste zou het kunnen flikken.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat een van die vrouwen binnenkort vijf zwarte mamba's op je nachtelijke slaapkamer loslaten en aan de deur gaan luisteren hoe je ze opeet.
Sleep with one eye open.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 ervan zijn mijn dochters, maar de jongste zou het kunnen flikken.
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Cadeautje van moeder Aarde voor bitterbal.
https://www.scientias.nl/(...)-eerder-dan-normaal/
Dank eerder de consumptiemens die het Aardse klimaat aan het ontregelen is waardoor we onze prachtige Hollandse winters nooit meer terug gaan krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Mijn gebeden zijn gehoord. Zou er dan toch een hogere macht zijn?
Ook goed.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dank eerder de consumptiemens die het Aardse klimaat aan het ontregelen is waardoor we onze prachtige Hollandse winters nooit meer terug gaan krijgen.
Lach me dood als hier een mediterraan klimaat ontstaatquote:Op maandag 24 februari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Mijn gebeden zijn gehoord. Zou er dan toch een hogere macht zijn?
Krijg je hier ook allemaal luie mensen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lach me dood als hier een mediterraan klimaat ontstaat
Je kan verhuizen toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal gunt mensen die van eerlijk karakterverstevigend woest onstuimig weer houden helemaal niets
Ik vind palmbomen echt heel erg lelijk, geef mij maar een eeuwenoude trotse eik.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je van die teringkou wilt wel ja. Hier gaan we richting warm en palmbomen
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind palmbomen echt heel erg lelijk, geef mij maar een eeuwenoude trotse eik.
Jij kan toch ook gewoon verhuizen.quote:
Altijd maar je zin willen doordrammen jijquote:Op maandag 24 februari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan maar denk als ik nog even hier volhou ik mijn zin krijg
quote:Op maandag 24 februari 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd maar je zin willen doordrammen jij
Ja nat. Eerst dacht je nog met je blote kont in de sneeuw te kunnen rollen.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Ha!!
https://www.telegraaf.nl/(...)atte-sneeuw-op-komst
Lekker relaxt man, no stress weetjequote:Op maandag 24 februari 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je hier ook allemaal luie mensen.
Ga gewoon een poging wagen, desnoods alleen maar natte waterballen gooienquote:Op maandag 24 februari 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nat. Eerst dacht je nog met je blote kont in de sneeuw te kunnen rollen.
Ja doe dat.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga gewoon een poging wagen, desnoods alleen maar natte waterballen gooien
Hele dag ijsballen binnengooien dusquote:Op maandag 24 februari 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe dat.
![]()
Ik ben de woensdag de hele dag op werk.
Genieten van zijn mooie uitzicht denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:09 schreef mosrednA het volgende:
Waar is @:pumpalov ? Heb hem al een tijdje niet meer gezien
Nee lekker naar bed. Kruikje erbij en slapenquote:
"Super veel gedaan, gelukkig alles goed gegaan. De groetjes."quote:Op maandag 24 februari 2020 23:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee lekker naar bed. Kruikje erbij en slapen
Heb echt geen flikker gedaan vandaag
Wat zet ik dan in de overdracht?
quote:Op maandag 24 februari 2020 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"Super veel gedaan, gelukkig alles goed gegaan. De groetjes."
Slaap lekker alvast!quote:Op maandag 24 februari 2020 23:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik heb er iets moois van gemaakt al zeg ik het zelf
![]()
Dankjewel. Jij ook alvast.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast!
Moet je morgen weer werken?
Oh, heule vroege vlucht. Jammer dat je weer terug moet?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroege vlucht naar huis. Ik wandel zo naar de nachtbus
Heel jammerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 03:34 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Oh, heule vroege vlucht. Jammer dat je weer terug moet?
En ja, werken idd. Gister om 14:00 naar huis en 22:00 weer beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |